بهترین فیزیوتراپی دراصفهان آب درمانی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان آب درمانی دراصفهان دکتر قولنج drgholenj


بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

فهرست مطالب

آب درمانی (Hydrotherapy ) یکی از انواع فیزیوتراپی . . .

4 نوع آب درمانی و فواید هر کدام . . .

روش I Chi (آی چی ) از انواع آب درمانی دراصفهان

Bad Ragaz Ring Method یکی از انواع آب درمانی

روش PNF یا proprioceptive neuromuscular facilitation

روش واتسو یا به عبارتی شیاتسو با آب توسط بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

 

فهرست اشکال

شکل 1:بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 2: آب درمانی دراصفهان

 

بهترین فیزیوتراپی دراصفهانعنوان مقاله
سارا مارانینویسنده
اوج شیددپارتمان
987تعداد کلمات
9 دقیقهمدت زمان مطالعه

 

آب درمانی (Hydrotherapy ) یکی از انواع فیزیوتراپی . . .

آب درمانی دراصفهان عنوانی برای مداوای بیمارانی است که از اختلالات روانی و جسمی رنج می برند. که همانطور که از اسمش پیدا است در آب صورت می گیرد. هیدروتراپی تاریخچه ای طولانی مدت دارد به طوری که در یونان باستان این درمانها در چشمه‌های معدنی آب‌گرم صورت میگرفت. و امروزه بیش از هزاران پزشک متخصص در این حوضه فعالیت می کنند.

آب درمانی اگر چه شباهت زیادی به ورزش شنا دارد اما تفاوت های زیادی میان این دو وجود دارد. درآب درمانی فرد بیمار ملزم به انجام حرکات ورزشی در آب استخر (که معمولا دردمای 33-36 سانتیگراد است ) میباشد. انجام این حرکات تا حد زیادی از انقباض عضلات می کاهد و درد ناشی از آن را بهبود می بخشد. همچنین این درمان برای لاغری و تناسب اندام هم کاربرد دارد. به عبارت بهتر این مایع شفاف در سلامت انسان بسیار دخیل و مثمر ثمر است.

اگربه دنبال یک فیزیوتراپ حرفه‌ای دراین خصوص میگردید پیشنهاد ما به شما شکل 1:بهترین فیزیوتراپی دراصفهان یعنی دکتر قولنج میباشد. برای اطلاع بیشتر به سایت آن drgholenj سری بزنید.

4 نوع آب درمانی و فواید هر کدام . . .

امروزه آب درمانی دراصفهان به شیوه های متعددی صورت می گیرد. که هر کدام برای نوعی از درد عضلات کاربرد دارد. در واقع یک سری از حرکات نرمشی در این درمان انجام میشود. که در محیط آبی به دلیل جریان، ویسکوزیته و فشار آب در کیفیت بهتری روی بیمار اثر می کند. از انواع هیدروتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان آب درمانی دراصفهان

شکل 1:بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

  • واتسو
  • هالیویک
  • آی چی
  • سیال
  • قدم زدن برای مداوای کمر درد
  • تی تی تی ای
  • بی آر آر ام
  • پی ان اف

که مادر این مقاله قصد داریم به معرفی چهار تای آنها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر قولنج مراجعه فرمایید.

روش I Chi (آی چی ) از انواع آب درمانی دراصفهان

Ai Chi نوعی ورزش درآب است که برای تفریح، آرامش، تناسب اندام و توان بخشی جسمی مورد استفاده قرار میگیرد. Ai Chi بالینی به عنوان یک فرم فعال تخصصی از آب درمانی شناخته می شود. در واقعAi Chi از روشهای تنفس‌و‌تمرین مقاومت پیشرفته درآب برای آرامش وتقویت بدن، براساس عناصر چی‌گونگ و تای‌چی‌چوان استفاده میکند. شایان ذکر است این نوع درمان در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان صورت یعنی drgholenj می گیرد

به طورمعمول آی چی به صورت ایستاده صوت میگیرد. به طوریکه فرد مورد نظر باید به اندازه‌ی شانه‌های خود در آب فرورفته و نفس‌های عمیق بکشد. به طوریکه ششها کاملا از هوا پر شوند. این کار به تمرکز ذهنی، عضله سازی، بالارفتن سطح اکسیژن بدن و بهبود مفاصل کمک می کند. برای اطلاع بیشتر از انواع شکل 2: آب درمانی دراصفهان به سایت دکتر قولنج مراجعه نمایید.

Bad Ragaz Ring Method یکی از انواع آب درمانی

روش حلقه Bad Ragaz (BRRM) نوعی آب درمانی است که برای توانبخشی بدنی استفاده میشود. و بر اساس تسهیل عصبی عضلانی اختصاصی (PNF) انجام میشود BRRM .یک روش مبتنی بر آب است که در آن تمرینات تقویت و تحرک با کمک درمانگر انجام میشود. درحالی‌که بیمار به صورت افقی درآب قرار میگیرد. با پشتیبانی توسط حلقه‌ها و شناورها در اطراف گردن، بازوها، لگن و پاها روی آب شناور می ماند. این درمان معمولا برای بیمارانی که دارای آسیب های نخاعی و پارکینسون هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دچار این بیماری ها هستید پیشنهاد ما به شما بهترین فیزیوتراپی دراصفهان است.

شکل 2: آب درمانی دراصفهان

 روش PNF یا proprioceptive neuromuscular facilitation

PNF نوعی حرکات کششی است که یکی از موثر ترین انواع کشش برای بهبود انعطاف‌پذیری و افزایش دامنه حرکت است. پی ان اف به نوعی آموزش پیشرفته ای برای انعطاف پذیری است که شامل انقباض گروه عضلانی مورد هدف میشود. همچنین این درمان ترکیبی از کشش غیر فعال و کشش ایزومتریک است که به همراه یک کارورز آب‌درمانی انجام میشود.

روش واتسو یا به عبارتی شیاتسو با آب توسط بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

واتسو نوعی بدن سازی در آب است که برای آرامش عمیق و آب درمانی غیر فعال مورد استفاده قرار میگیرد. و برای افرادی که به تازگی زانوهای خود را عمل کرده‌اند یا از بیماری هایی مانند آرتروز رنج میبرند بسیارموثراست.

واتسو که در ابتدا توسط هارولد دول در هاربین هات اسپرینگز کالیفرنیا در اوایل دهه 1980 ساخته شد. ترکیبی از عناصر کشش عضلانی، تحریک مفصل، ماساژ، شیاتسو و رقص است. که در آب‌گرم(در دمای 95 درجه ی فارنهایت) تا قفسه سینه انجام میشود.

درطی یک‌جلسه از این درمان، یک ارائه‌دهنده (پزشک یا درمانگر) یک گیرنده (مشتری یا بیمار) را به آرامی جمع کرده. حرکت، کشش و ماساژ میدهد.  یک جلسه معمولی شامل پیشرفت هماهنگی نفس ، الگوهای حرکتی در موقعیت های مختلف و ماساژ است. الگوهای حرکتی شامل مهارولرزش ملایم، کشش و تحرک پویاتر، سکون و تکنیکهای حرکتی خاص. که براساس نیازها یا شرایط گیرنده متمرکزهستن مشخص می شوند. drgholenj نمونه ای از بهترین فیزیوتراپی دراصفهان‌است که انواع فیزیوتراپی و آب درمانی دراصفهان را در بهترین سطح‌کیفی انجام میدهد.

آب درمانیبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *