بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان دکترقولنج drgholenj


بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

عنوان10 راه آب درمانی دراصفهان
نویسندهمحمد جواد اصغرزاده
دپارتماناوج شید
مدت زمان00:19:00
تعداد کلمات1100

فهرست مطالب

مقدمه ی 10 راه آب درمانی دراصفهان

1 روش آب درمانی آیی چی (Ai Chi)

2  روش آب درمانی PNF

3  روش آب درمانی BRRM

4 روش آب درمانی حرکات سیال

5 روش آب درمانی هالیویک

6 روش آب درمانیTTTA

7 روش آب درمانی واتسو (Watsu)

8 روش آب درمانی‌ های مخصوص کمر درد

10 روش آب درمانی قنداق کردن–  Wraps

فهرست اشکال

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2 آب درمانی دراصفهان

مقدمه ی 10 راه آب درمانی دراصفهان

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، قدم زدن در آب گرم نوع خاصی از آب درمانی است آب درمانی روشی مناسب برای توان‌ بخشی به بیمارهایی است که به فیزیوتراپی و ورزش‌ های خارج از آب پاسخی نمی ‌دهند. آب درمانی مخصوصاً برای درمان بیماری‌های مزمن یا آسیب‌های عضله ‌ای و مفاصل بسیار مفید است. همچنین افراد مسن و زنان باردار می‌توانند با آب درمانی بدن فعال‌تری داشته باشند و از سایت دکتر قولنج دیدن کنید.

1 روش آب درمانی آیی چی (Ai Chi)

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، آیی چی روشی است که موجب تعالی ذهنی و سلامت جسمی می‌شود. نام آیی چی را از هنر رزمی تایی چی گرفته ‌اند. تایی چی یکی از هنر‌های رزمی چینی است که بر سلامت روح و جسم افراد تاثیر می‌گذارد. ترکیب تایی چی و کی گنگ (Qi Gong) در کنار هم تکنیک آبی آیی چی را می‌سازد Qi . در چینی به معنی سطح انرژی بدن انسان و Gong به معنی تمرین است ، همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید.

2  روش آب درمانی PNF

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، پی ان اف نوعی آب درمانی کششی است که از آن برای توان ‌بخشی استفاده می‌شود. این نوع آب درمانی شامل حرکات انعطافی و کششی و چرخشی در آب می‌باشد. البته حرکات چرخشی پی ان اف را باید طبق الگو‌ های ورزشی مخصوصی انجام داد که کارورزان آب درمانی توصیه می‌کنند. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید drgholenj .

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

3  روش آب درمانی BRRM

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، این نوع آب درمانی معمولاً برای بیمارانی که از آسیب‌های نخاعی و سر و بیماری پارکینسون رنج می‌برند، استفاده می‌شود. بیمار باید تا کمر یا شانه داخل آب برود و به کمک تیوب‌های شناور تمرین استقامت انجام دهد. تیوب‌های شناور در واقع همان حلقه‌هایی هستند که به بیمار کمک می‌کنند در آب حرکت کند. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید و از سایت دکترقولنج دیدن کنید.

4 روش آب درمانی حرکات سیال

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، بیمارانی که از این نوع آب درمانی استفاده می‌کنند، باید پشت‌شان را به دیواره‌ی استخر بچسبانند و تا گردن در آب فرو روند تا قفسه‌ی سینه‌ی آن‌ها در تماس با آب قرار بگیرد. سپس در همان حالت حرکاتی آهسته و ریتمیک انجام دهند و هم‌زمان نفس عمیق بکشند. این حرکات سیال توسط درمانگر و با توجه به نوع بیماری تجویز می‌شود. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید.

5 روش آب درمانی هالیویک

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، اول از این راه برای آموزش شنا به بیمارانی که دچار ناتوانی‌های جسمی و فلج مغزی بودند استفاده می‌شد. برهم خوردن تعادل و سعی در ایستادن مجدد از ویژگی‌های اصلی روش هالیویک می ‌باشد. در این نوع آب درمانی معمولاً بیمار را در آب نگه می ‌دارند. در حالی که درمان گر به طور منظم سعی می‌کند تعادل بیمار را بر هم بزند و از این راه نحوه‌ ی حفظ تعادل و درست ایستادن را به او آموزش دهد همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید drgholenj  .

 6 روش آب درمانیTTTA

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، این روش شامل پارامتر‌هایی است که در نهایت موجب پیشرفت در روند درمان بیماری می‌شود. این روش مخصوصاً برای افرادی که دچار مشکلات سیستم عصبی اند، مفید هست. در TTTA تمرکز بیشتر معطوف عملکرد است. به طوری که بیمار را تحریک می‌کنند تا اعمالی که قادر به انجام آن‌ها نیست را انجام دهد. به بیان دیگر در این روش بیمار را تشویق می‌کنند تا در بهبود توانایی‌هایش شرکت کند. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید.

7 روش آب درمانی واتسو (Watsu)

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، حرکات واتسو انواع حرکات کششی با هر شدتی را شامل می‌شود و این واقعیت که در آب انجام می‌شود، فشار تحمیل شده بر مفاصل را کاهش می‌دهد. واتسو برای کسانی که به تازگی زانویشان را عمل کردند یا از بیماری آرتروز رنج می‌برند، بسیار توصیه می‌شود. این نوع آب درمانی، گرفتگی ماهیچه و کمردرد را نیز درمان می‌کند و باعث آرامش ذهنی می‌شود. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید.

8 روش آب درمانی‌ های مخصوص کمر درد

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، در بعضی روش‌های آب درمانی، به جای تمرکز بر درمان نقطه‌ی آسیب‌دیده، بر کل اجزای بدن تاثیر می‌گذارند تا همه‌ی قسمت‌ها با هم به درمان ناحیه‌ی آسیب‌دیده منجر شوند.در نوعی آب درمانی مخصوص کمردرد از افراد می‌خواهند در آب قدم‌های بلند بردارد. زیرا انواع قدم زدن در آب در درمان آرتروز یا آسیب‌های زردپی پا یا ناهنجاری‌های ناشی از فلج مغزی مفید است. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | آب درمانی دراصفهان

شکل 2 آب درمانی دراصفهان

9  روش آب درمانی هیدروتراپی کنتراست

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، در این روش از دوش آب گرم و خنک تا سه دوره متناوب استفاده می شود به نحوی که در پایان درمان فرد به مدت 30 ثانیه از آب خنک تا حدی که بتوان آن را تحمل کرد و زیاد سرد نباشد استفاده می کند. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید و از سایت دکترقولنج دیدن کنید.

10 روش آب درمانی قنداق کردن Wraps

به گفته بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ، در حالی که فرد دراز کشیده، از ورق های سرد و خنک پشمی برای پوشاندن قسمت های گوناگون بدن او استفاده می شود. در ادامه روند درمانی فرد با حوله های خشک و سپس پتو پوشانده می شود. در این صورت بدن گرم شده و ورق های مرطوب را خشک می کند. از این بیماری برای درمان سرماخوردگی، اختلالات پوستی و درد عضلانی استفاده می شود. همچنین می توانید از آب درمانی دراصفهان استفاده کنید  . drgholenj

 

سوالات مربوط به آب درمانی

 

چگونه آب درماني باعث رفع خستگي ورزشکاران مي شود؟

به طور کلي در هنگام قرار گرفتن در آب تغييرات در بافتها و اندام هاي بدن رخ ميدهد.

 

سم زدایی چیست ؟

استفاده از سونا و اتاق بخار در آب درمانی، باعث تعریق زیاد می شود و به عنوان یک روش مهم برای از بین بردن سموم بدن استفاده میشود. در این روش، ناخالصی‌ها و سموم از طریق پوست پاک خواهد شد و به سم زدایی بدن کمک می‌شود.

 

تمرینات پاندولی چیست ؟

تمرینات پاندولی شامل تمرینات متعددی است که در جهت تسکین درد بیمار انجام می‌شود.

آب درمانی دراصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *