سیاست حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

آدرس ‌سایت دکتر قولنج: http://drgholenj.com/

چه اطلاعاتی از شما نیاز داریم و چرا؟

دیدگاه‌ شما:

زمانی که بازدید کنندگان در بخش های مختلف به سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان نظر میدهند، تیم دکتر قولنج نظرمشتریان را که در فیلد های نظرات و بازدید کننده‌ها درج شده را گردآوری کرده و درصورت هرزنامه نبودن به بهبود سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان و خدمات ارائه شده جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان میپردازد. هم چنین درصورت هرزنامه بودن به بلاک کردن کاربر میپردازد.

برای تشخیص هویت نظر دهنده در سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان یک رشته (که آنرا هش می نامیم) از آدرس ایمیل شما ایجاد میشود. سپس این هش به ارائه دهنده خدمات Gravatar  توسط سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان تحویل داده میشود تا هویت فرد برسی شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در این آدرس در دسترس است:https://automattic.com/privacy/ و پس از تأیید هویت و نظر شما، آن را به صورت کامنت در بخش نظرات نمایش داده میشود.

 مدیا:

اگر تصاویری را در سایت بارگذاری (آپلود) کنید، باید به نکاتی توجه کنید:

· عکس شما نباید شامل لوکیشن یا مکان جغرافیایی باشد.

· عکس شما نباشد شامل  لینک به سایتی باشد.

· عکس شما نباید شامل محتوای مخرب باشد. محتوایی همچون:

v عکس های خلاف عرف.
v عکس های مخرب.
v هرگونه محتوای سیاسی.
v هر گونه محتوایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد.

 همچنین شما میتوانید هرکدام از محتویات سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان را بر اساس سلیقه دانلود و استخراج کنید. اما تنها با ذکرمنبع  (drgholenj) میتواند از آن ها استفاده کنید

فیلد های مربوط به راه های ارتباطی

کوکی‌ها

هنگامی که مشتری نظرخود را در وب سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ثبت می کند، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود را درسایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان به گونه ای ثبت کند که سایت، کاربر را به یاد داشته باشد که دفعه بعد که تصمیم گرفت دوباره نظرش را ثبت کند اطلاعاتش در سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان ثبت مانده است و لازم نیست دوباره اطلاعات را وارد کند. این کوکی ها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات را پر کنید. این کوکی‌ها یک سال زمان خواهد دارد.

اگر حساب کاربری دارید و به سایت دکتر قولنج وارد می‌شوید، ما کوکی موقت را برای تعیین اینکه آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند تنظیم می‌کند. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که مرورگر شما را میبندد از بین میرود.

هنگام ورود به سیستم در سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ، ما همچنین کوکی‌هایی را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال مهلت دارند. اگر شما گذینه “مرا به خاطر داشته باش” را انتخاب کنید، امانت شما به صورت پیش فرض به مدت دو هفته در سایت ساین این خواهد بود. و اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. و بعد از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای کپی شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در سایت بهترین فزیوتراپ در اصفهان میتواند شامل (ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب کپی شده از وب سایت‌های دیگر باعث افت سایت و کاهش رتبه آن در گوگل مشود به همین خاطر تمام مطالب موجود در سایت drgholenj کاملا یونیک است.

در صورت کپی کردن مطالب از سایت های دیگر در سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان ، این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی از شما را به کمک کوکی‌ها جمع آوری کنند، ردیابی آی پی آدرس شخصی را استفاده و کاری که شما با محوای آن سایت انجام میدهید را رصد کنند و در صورت نشر آن در رسانه های دیگر بدون ذکر محتوی در رسانه های دیگر این کار را به عنوان تخلف به گوگل اطلاع رسانی کنند.

اطلاعت شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر کاربری نظری را  در سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ثبت کند، نظر و متادیتای آن مادامی که سایت پابرجاست در دیتا بیس آن حفظ می‌شوند. این به این معنا است که تیم ما میتواند هرزمان که بازم بود از نظر شما استفاده کرده و آن را تایید و منتشر کند.

برای کاربرانی که درسایت دکترقولنج ثبت نام می‌کنند، تیم ما همه اطلاعات شخصی را که در هنگام ثبت نام در بخش مشخصات کاربری وارد میکنند را ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان که تمایل داشتند مشاهده، ویرایش و یا حذف کنند. همچنین مدیران وب سایت می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در سایت بهترین فیزوتراپ در اصفهان حساب کاربری دارید یا نظرا ثبت کرده اید، می‌توانید آن ها را به صورت یک فایل پی دی اف از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ارائه کرده اید درخواست و دریافت کنید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی داشته باشیم.

اطلاعات شما در کجا ذخیره میشود؟

دیدگاه‌های بازدیدکننده در بهترین فیزیوتراپ در اصفهان از طریق یک سرویس تشخیص  JAFANGبررسی می شود.

اطلاعات تماس شما

اطلاعاتی ازشما برای برقراری ارتباط با شما شامل:

· ایمیل

· شماره تماس

گرفته میشود و برای کاربر الزامیست که همگام ورود در سایت بهترین فیزیوتراپی در اصفهان آن ها را وارد کند.

چگونه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنیم

سایت بهترین فیزیوتراپ در اصفهان همواره با با قوی ترین پروتکل های امنیتی برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربری شما همکاری کرده است.