فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان

خدمات تیم فیزیوتراپی دکتر قولنج

رزرو نوبت

از ساده‌ترین راه ها برای رزرو نوبت فیزیوتراپی، تماس تلفنی یا رزرو نوبت آنلاین است. ما در مجموعه خود با هر دو روش به بیماران خود سرویس می دهیم.

مشاوره رایگان

هدف مشاوره رایگان کمک به بیماران برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا فیزیوتراپی برای درمان مشکل آن ها مناسب است یا خیر.

تجهیزات فیزیوتراپی

تجهیزات و تکنیک های فیزیوتراپی طیف گسترده ای از ابزارها و روش های درمانی را شامل می شود که در بازیابی و بهبود عملکرد حرکتی استفاده می شود.

سرویس های تخصصی

سایت ما یک سرویس کامل و مجهز برای مطالعه بیشتر شما در زمینه بیماری ها و رفع آن ها دارد.

بنر رزرو نوبت

قبل از اینکه به فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان فکر کنید، توجه کنید که چه چیزی ممکن است باعث کمردرد شود. گاهی اوقات علت اصلی چیزی جزئی است. چیزی همانند بد نشستن یا حرکت ناگهانی که ممکن است باعث رگ به رگ شدن باشد. وقتی این اتفاق می افتد، درد پس از چند روز خود به خود توسط درمان محافظه کارانه فروکش می کند. اگر درد مزمن باشد یا بدتر شود، می تواند نشانه یک بیماری جدی تری باشد. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان دکتر قولنج نقش مهمی در درمان فتق دیسک کمر برای افراد بی‌ شماری ایفا می‌ کند. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان اغلب نتایج عالی را بدون نیاز به مداخله جراحی ایجاد می ‌کند.

فتق دیسک و کمک فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان به آن

در ستون فقرات، فتق دیسک حالتی است که هسته پالپوزوس از فضای بین مهره ای جا به جا می شود. یکی از علت های شایع کمر درد، فتق دیسک است. بر خلاف کمر درد مکانیکی، درد فتق دیسک اغلب سوزش است که این می تواند به اندام تحتانی تابش کند. در موارد شدیدتر، ممکن است با ضعف یا تغییرات حسی همراه باشد. در برخی موارد، آسیب دیسک فتق ممکن است عصب یا طناب نخاعی را تحت فشار قرار دهد. این آسیب باعث درد منطبق با فشردگی عصب یا اختلال عملکرد طناب نخاعی شود که به میلوپاتی شناخته می ‌شود. در عرض چند هفته، بیشتر موارد فتق دیسک دردناک بهبود می یابد.

فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان کلید اکثر بیماران است. کسانی که در ورزش منظم شرکت می ‌کنند نتایج بهتری نسبت به افرادی دارند که کم‌ تحرک هستند. علائم برآمدگی/فتق دیسک:

• درد کمر
  • بی حسی یا گزگز پا
  • درد پا
  • ضعف در پاها
  • از دست دادن کنترل روده یا مثانه (توجه پزشکی نادر و فوری مورد نیاز است)
تمرینات کششی فتق کمر - فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان - دکتر قولنج

فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان دردهای شما را تسکین می دهد. از عود بیماری و شعله ور شدن دیسک جلوگیری می کند. عملکرد و تحرک ستون فقرات کمری را بهبود می بخشد و LDH را که معمولا علت اصلی سیاتیک است، کاهش می دهد. اهداف فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان برای فتق دیسک کمر عبارتند از:

• تسکین درد پا و کمر
  • کاهش دادن اسپاسم عضلانی
  • بهبود تحرک پایین تنه
  • حرکت بدون درد
  • بهبود بخشیدن وضعیت و حرکت
  • تقویت عضلات مرکزی بدن
  • بهبود قدرت و استقامت
  • جلوگیری از تشدید درد در آینده

از فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان چه انتظاری باید داشت

انجام فیزیوتراپی فتق کمر اصفهان - فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان - دکتر قولنج

به متخصصی که آموزش دیده و بیماری کمر شما را ارزیابی میکند، فیزیوتراپیست می گویند. فیزیوتراپیست تمرینات خاصی را برای کمک به بهبودی بیماری شما پیشنهاد می کند. برخی از این موارد عبارتند از:

• کشش
  • آموزش قدرت
  • فعالیت هوازی کم تاثیر
  • درمان دستی
  • تحریک الکتریکی

اگر علائم شما ظرف چند روز بهبود نیافت، به دنبال کمک پزشکی باشید. اگر پزشک شما فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان drgholenj را توصیه می کند، برای اولین قرار ملاقات لباس راحت بپوشید. لباس راحت مناسب انجام حرکات زیاد است. کسانی که در ورزش منظم شرکت می ‌کنند نتایج بهتری نسبت به افرادی دارند که کم‌ تحرک هستند.

5 مورد ازبهترین فواید فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان

کمک گرفتن از فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان شامل مزایای اصلی است. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان یک رویکرد یکسان را انجام نمی دهد. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان نوع بدن، سن، سبک زندگی، سلامتی واکنش شما به حرکات را در نظر می گیرند.

• کاهش درد. به نحوه راه رفتن شما و همچنین نحوه برخواستن شما از حالت نشسته و دراز کشیدن نگاه می کند. موجب می شود تا تمریناتی را پیشنهاد کنند که دردی را که مستقیماً توسط حرکات شما ایجاد می شود کاهش دهند. درمانگر همچنین ممکن است از تحریک الکتریکی برای بازیابی عملکرد استفاده کند.
  • تحرک بازیابی شد. فیزیوتراپیست ها نه تنها درد را درمان می کنند، بلکه دنبال علت اصلی ناراحتی نیز هستند. به عنوان مثال، اگر کمر شما سفت باشد، درمانگر روی کاهش آن سفتی تمرکز می کند. اگر عضلات پشت شما ضعیف هستند، درمانگر ممکن است تمرینات تقویتی را توصیه کند. این باعث بازیابی کامل دامنه حرکتی شما می شود.
  • ممکن است نیاز به جراحی را برطرف کند. در آخرین مرحله باید جراحی را در نظر گرفت. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان دکتر قولنج یکی از فعال ترین راه ها برای تلاش رفع محافظه کارانه کمردرد است.
  • خطر آسیب بیشتر را کاهش می دهد. اگر به دلیل وظایف شغلی یا فعالیت ورزشی خود مجبور به انجام حرکات تکراری هستید، فیزیوتراپی این حرکات را در نظر می گیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدگی کمر در آینده، حرکات کششی ریکاوری را پیشنهاد می کند.
  • خطر سقوط را کاهش می دهد. ممکن است شما درگیر بیماری دژنراتیو باشید و یا دارای وضعیت بدنی نا مناسب باشید. در این صورت فیزیوتراپیست برنامه ای برای بهبود تعادل شما و همچنین بهبود هماهنگی طراحی می کند.
انجام تمرینات اصولی فیزیوتراپی - فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان - دکتر قولنج

اگر دچار کمر درد شدید، به ما مراجعه کنید

برای بهترین آمادگی در فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان، فهرستی از عوامل احتمالی که در درد شما نقش دارند، تهیه کنید. از جمله وظایف شغلی، ورزش، رویدادهای استرس زا در زندگی، هرگونه آسیب اخیر، سقوط، یا تصادف، و همچنین سابقه خانوادگی. فیزیوتراپیست با شما همکاری خواهد کرد تا برنامه ای را بیابد که بهترین کار را برای شما داشته باشد. در فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان drgholenj، ما به کمک بیماران درمان های ایمن و طبیعی را تجربه می کنیم. فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان یک تیم کامل از فیزیوتراپیست ها، کایروپراکتیک ها، ماساژدرمانگران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی داریم. در فیزیوتراپی دیسک کمر اصفهان ما آماده انجام تمرینات تخصصی برای شما عزیزان هستیم.