خدمات تیم فیزیوتراپی دکتر قولنج

رزرو نوبت

از ساده‌ترین راه ها برای رزرو نوبت فیزیوتراپی، تماس تلفنی یا رزرو نوبت آنلاین است. ما در مجموعه خود با هر دو روش به بیماران خود سرویس می دهیم.

مشاوره رایگان

هدف مشاوره رایگان کمک به بیماران برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا فیزیوتراپی برای درمان مشکل آن ها مناسب است یا خیر.

تجهیزات فیزیوتراپی

تجهیزات و تکنیک های فیزیوتراپی طیف گسترده ای از ابزارها و روش های درمانی را شامل می شود که در بازیابی و بهبود عملکرد حرکتی استفاده می شود.

سرویس های تخصصی

سایت ما یک سرویس کامل و مجهز برای مطالعه بیشتر شما در زمینه بیماری ها و رفع آن ها دارد.

درمان آرتروز کمردرد با مجموعه درمانی فیزیوتراپی در اصفهان

روزمرگی و گذر عمر موجب نقص دیدن درمفاصل ستون فقرات می گردد.  در زمان حاد این آسیب، آرتروز ستون فقرات بسیار دردناک می شود. و وضعیتی بوجود می آید  که در آن عصب ها گاز گرفته شده یا و به شدت تحت فشارند  برای نمونه عصب سیاتیک،  هنوز برای این موضوع  درمان قطعی وجود ندارد. ولی گزارش مناسبی فیزیوتراپی دراصفهان در مورد این مطلب دارد که ، اکنون متدهای زیادی  برای بهبودآرتروزستون فقرات و کنترل عوارض آرتروز کمر وراحت کردن اوضاع ازروش تغییر سبک زندگی  بیمار وجود دارد. فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان توضیح می دهد که ،کمر دارای 26 استخوان است که روی هم وجود دارند و با شماری دیسک از هم مهره‌های کمر به ماتوانایی می دهد که بایستیم، آن‌ها همین طور از نخاع و اعصاب نخاعی نگهداری می کنند.

کمردرد
آیکون درمان رباط صلیبی

روش های درمانی کمردرد

روش های درمانی

  • تمرینات تقویتی
  • تمرینات انعطاف‌پذیری
  • تمرینات کنترل و تعادل
  • فیزیوتراپی
  • گرمادرمانی و سرمادرمانی
  • ماساژ درمانی
درد کمر

آرتروزموقعی بوجود می آید که نوارهای بافتی ساپورت کننده ستون فقرات ستبر  شده اند. استخوان‌ها و مفاصل شکلشان تغییر می کند وروی این استخوان‌ها دچار تورم  مثل  خارهای استخوانی می گردد. هر کدام از این دگرگونی ها موجب فشار به دیگر بخش ها مشود وایجاد درد می کنند. با سایت دکتر قولنج سلامتی را تجربه کنید. استفاده از فیزیوتراپی و درمان‌های فیزیکی می‌تواند بهبودی را در کاهش درد و بهبود عملکرد مفاصل و عضلات کمک کند. بنابراین، مشاوره با یک فیزیوتراپیست متخصص می‌تواند برای مدیریت و کنترل آرتروز، به خصوص در کمر، بسیار مفید باشد.

شاید گمان کنید که  آرتروز فقط  در دست‌ها و زانو‌ها بروزمشاهده شود،  ولی طبق نظر فیزیوتراپی دراصفهان در سایت drgholenj معمول آرتروز کمر هم التهاب بسیار در بین اشخاص میانسال است. بعدازمعاینه وبازشناسی ( آرتروز ستون فقرات ) اسپوندیلوسیس،درفیزیوتراپی  می شود  با یک تشخیص مناسب کمردردمربوط به این  نوع آرتروز را تعدیل کرد. درد آرتروز کمرشکل رایج ادرد کمراست که اغلب  در اشخاص میانسال بوجود می آید.تحقیقات  نشان می‌دهند حداکثرافراد 50 سال در ستون فقرات خود دارای شکلی از دگرگونی مضر هستند.

درمان کمردرد در فیزیوتراپی های اصفهان

اگرمشکل درد کمردارید و دست ها وپاهایتان را درگیر کرده، درد سیاتیک است، که می‌شود با مشاوره با پزشکان در سایت ما مناسب ترین درمان راپیداکنید و با روش های مدرن زیادی دلیل درد شما آشکار می شود.  وبدین جهت متخصصین  برترین متد های درمانی غیرجراحی را با توجه به موقعیتتان برای شما در نظر می گیرند. اگرپرسشی در باب آرتروزستون فقرات یا سبک ها ی درمانی غیرجراحی رایج دارید می‌توانید با مجموعه درمانی ما تماس بگیرید. متدهای موجود در فیزیوتراپی کمردرد بسیار موثر ومهم برکم کردن درد آرتروز کمر شخص دارد وهمچنین باعث بهتر شدن کارایی مفاصل و توسعه  عملکرد فیزیکی است. همچنین از نظر فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان با به کاربردن ازاین  متدها می شود  روند گسترش بیماری را کم کرد.  و ضایع به وجو دآمده به دلیل داشتن بیماریاسپوندیلوز (آرتروز ستون فقرات) به حداقل رساند. آمارتحقیقات انجام شده در این زمینه گویای این است که متد های فیزیوتراپی توانایی مهمی در تخفیف درد دارد.

آرتروز مهره های کمر چیست؟ فیزیوتراپی در اصفهان در سایت دکتر قولنج برای شما دراین مورد توضیح می دهد. آرتروز لغتی  فرانسوی است که از 40-50 سال پیش در کشورمان به کارمورد استفاده قرار گرفته است. این بیماری در زبان English استوارتریت گفته می شود.  یعنی سوزش مفاصل که در پشت ستون مهره ها بو جود می آید الان در  نوشته های ستون فقرات به آن اسپوندیلوزاشاره می شود.  اسپوندیلوز یک مریضی سریع و مزمن است که اغلب  درمیانسالی (اغلب بالای ۵۵ سال) دیده میشود. اکنون با ظهور ام آر آی ازمقدارتشخیص آرتروز یا استئو آرتریت  کاهش یافته است.  وبیماری ها اسم های تخصصی مثل تنگی کانال نخاعی و دیسک کمری  ناپایداری ستون فقرات نام گزاری شدند.از نظر متخصصین فیزیوتراپی دراصفهان سایت drgholenj  درام آرآی و شناسایی بارادیوگرافی فقط علائمی از فرسایش ستون مهره ها دیده می‌شود به عبارت دیگرعلائم غیراختصاصی دیده می‌شود و علائم اختصاصی مانند پاره شدن دیسک یا تنگی کانال نخاعی دیده نمی شود. شما با فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان زندگی بهتری خواهید داشت.

تماس بگیرید

موارد درمانی پیشنهادی در مجموعه درمانی فیزیوتراپی در اصفهان

درمان‌های فیزیوتراپی برای آرتروز کمر می‌تواند شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها باشد که به تقویت عضلات محیطی کمر، بهبود انعطاف‌پذیری و حرکت، کاهش درد و تسکین علائم مرتبط با آرتروز کمر کمک می‌کنند. در ادامه چند روش درمانی پیشنهادی برای فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان آورده شده است:

اوزون درمانی: روشی تقریبا نوین برای درمان وزندگی بهتر

روش درمانی اوزون تراپی یا ازن درماتی متدی مدرن در بهبود کمر درد است.  که فیزیوتراپی دراصفهان این روش را مد نظر دارد. در واقع اوزون تراپی جوابی است به کوشش های طب پزشکی برای گزینش بهتربرای کورتون درمانی. مدت هاست که برای بیشتربیماران ناچارهستند که، ازکورتن بابت کم کردن  التهاب  وبه ویژه در بیماران دیابتی و مریض های به کار ببرند.ازن با گاز O3 این  آرزو را عملی کرده که ما مفید  و با سبکی بهتر و خوب قادریم از کاربرد بک عنصر با عدم التهاب استفاده کنیم. کاربرد از گاز اوزون یا اوزون درمانی سبکی درست در درمان بیماری های عضلانی و مفصلی است. دراین متددرمانی از گاز ازن که غلظت آن با نظرمتخصص مشخص می شود.  به شکل گسترش یافته تخصصی در بافت نسج تزریق می گردد.مشاوران مجموعه درمانی فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان(drgholenj)  پاسخ گو و همراه همیشگی شما عزیزان است.

آیکون درمان رباط صلیبی

روش های درمانی کمردرد

روش های درمانی

  • تمرینات تقویتی
  • تمرینات انعطاف‌پذیری
  • تمرینات کنترل و تعادل
  • فیزیوتراپی
  • گرمادرمانی و سرمادرمانی
  • ماساژ درمانی

تمرینات ورزشی: یوگا درمانی،حرکات اصلاحی،نرمش های مناسب

ورزش های پیشنهادی به بیماران مبتلا به اسپوندیلوز یا آرتروز  ستون مهره ها اغلب برای بیمارنرمش های تقویتی عضلات ، نرمش های گسترش حرکت که باعث بهترشدن فعالیت رباط ونرم شدن مناسب مفاصل ستون مهره ها می گردد.  واز منظرمجموعه فیزیوتراپی دراصفهان همچنین  ورزش های هوازی مانند یوگا،حرکات اصلاحی، مفید می باشد.

تمریناتی که بر روی تقویت عضلات محیطی کمر، شکم و پشت کار می‌کنند. تمریناتی که بهبود انعطاف‌پذیری عضلات، ارتقای حرکت مفاصل و کاهش احتمال تراکم مفاصل کمک می‌کنند. تمریناتی که به بهبود کنترل و تعادل بدن کمک کنند، می‌توانند در کاهش خطر افتادن و افزایش پایداری در حرکت‌های روزمره مفید باشند. فیزیوتراپیست به بیمار آموزش دهد که چگونه در حین فعالیت‌های روزمره و ورزش‌ها به حرکت‌های صحیح و ایمن دست پیدا کند تا از آسیب به مفاصل کمر جلوگیری شود.

تمرین ورزشی برای کمردرد

 ماساژدرمانی: آرامبخش وتسکین دهنده دردها با نوید زندگی دوباره

بیشتر پزشگان فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان به بیماران پیشنهاد می دهند که برای درمان بیشترالتهاب ها جزمتد های درمان رایج،  ماساژدرمانی را نیز به کار ببرند در این صورت اغلب بیماران به یک مجموعه کارآمد ماساژدرمانی ارجاع می شوند. ماساژ درمانی توانایی دارد  برای بیشتر معضلات محدوده کمر مانندگزینه های ذیل جوابگو باشد. بیشتر نمونه های  درد زیاد  در عضلات پایین کمربر اثر  کشیدگی عضلات به دلیل  انجام کارها بدون رعایت اصول درست است  مانند جابه جایی  لوازم با ورزن زیاد، تحرک نابه جابدن یا افتادن شدید بوجود می آید. درد درموضع تحتانی کمر شاید بسیار زیا باشد  وبرای ساعت ها یا شاید چندین روزوقتی که عضله های پایین کمر آزرده شده  یا پاره شده باشد ، احتمال دارد که التهاب در مواضع  جانبی عضله به وجود آید.

درمان اسپوندیلوزستون مهره ها به چه شکلی است؟

با اهمیت ترین  مورداز نظر مشاوران ما در درمان این است که بیماران  احتیاجی به عمل جراحی ندارند یعنی  بیماری دیسک  یا تنگی و به زبان دیگر بیماری بدون عمل مورد ترمیم قرار می گیرد  پس بهبود آن با داروهای ضد التهاب مقدوراست که موجب کاستن درد مفاصل و نیز افیزیوتراپی و درمواقعی که جواب نداد، انجام تزریق های اپیدورال جواب می دهد. همچنین درحالی  که بیمار دچار استئوپروز یا پوکی استخوان باشد درمان تخصصی  پوکی استخوان نیز به بهترشدن بیمارجواب می دهد. مورد حیاتی در درمان این بیماران از دیدگاه فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان قرار دادن  ورزش های مفید می باشد. نکته مفید از به کار بردن  این ورزش ها بالا بردن انعطاف پذیری مریض هاست.  که باعث بالا رفتن  گردش خون در ستون مهره ها  می گررد وهمچنین موجب بالا رفتن توانمندی بیمار می باشد. درشکل 2: فیزیوتراپی آرتروز کمر در اصفهان را مشاهده می کنید.

آیا استراحت کامل برای بیماران مناسب است؟

خیر استراحت کامل وعدم تحرک  کاربرد ازآتل شاید بیماران را به دوره ناقص گرفتار کند  وباعث تشدید بیماری می گردد. برای بهبود کمر درد  خود به فیزیوتراپی دکتر قولنج مراجعه کنید.

تماس بگیرید

آرتروزفیزیوتراپی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *