آیا سوالی ذهنتان را درگیر کرده است؟

در صورت نیاز با متخصصان ما تماس حاصل نمائید.

لطفا ابتدا سوالات زیر را مطالعه نمائید. در صورتی که پاسخی برای سوالتان پیدا نکردید، با ما تماس حاصل کنید. شما قادر هستید که سوالتان را از طریق فرم روبرو برای ما ارسال کنید. متخصصان ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

سوالاتی که به کرات ذهن کاربران را درگیر کرده است

درمان پارگی مینیسک زانو بدون عمل جراحی امکان پذیر است؟

معمولا درمان این عارضه به شدت آسیب دیدگی وابسته است. در بیشتر این موارد، درمان های خانگی و حرکت های اصلاحی که در فیزیوتراپی ها انجام می شود جوابگو است. اما در برخی از موارد هم احتیاج به عمل جراحی است. اما تمرین های ورزشی در بیشتر مواقع در جلوگیری از پارگی مینیسک زانو تأثیرگذار است.

به تاخیر انداختن جراحی رباط صلیبی چه عواقبی دارد؟

افرادی که جراحی رباط صلیبی را به تعویق می اندازند موجب به وجود آمدن عواقبی مانند خالی شدن زانو و یا پارگی مینیسک زانو می شود. هم چنین عقب انداختن جراحی موجب می شود که افراد به آرتروز های زودرس مبتلا شوند.

چه درمان هایی برای پارگی رباط زانو وجود دارد؟

از جمله درمان های این عارضه می توانیم به

• جلوگیری از گرم کردن زانو مثلاً، سونای آب گرم، کمپرس گرم
  • جلوگیری از فعالیت های ورزشی
  • جلوگیری از از ماساژ
آرتروز زانو چیست؟

آرتروز یعنی تورم یک یا چند مفصل در بدن می باشد و التهاب و سفتی در بخش مورد نظر از عوامل مهم در آرتروزمحسوب می شود.

چگونه آب درماني باعث رفع خستگي ورزشکاران مي شود؟

به طور کلي در هنگام قرار گرفتن در آب تغييرات در بافتها و اندام هاي بدن رخ ميدهد.

چه ورزش هایی برای درد کف پا مناسب است؟

از جمله کار هایی که برای این عارضه مناسب می باشد می توانیم به کشش فاشیای کف پا، خم کردن پا کشش ، غلتاندن کف پا اشاره کنیم.

چه زمانی باید برای درمان بورسیت لگن به پزشک مراجعه شود؟

اگر به صورت ناگهانی نتوانید مفاصل خود را حرکت دهید و یا التهاب و تورم هایی در اطراف محل آسیب دیده به وجود بیاید، تب و احساس درد شدید در مواقع حرکات ورزشی به وجود بیاید همه از عواملی می باشد که در صورت مشاهده آن باید به پزشک مراجعه شود.

تنگی کانال نخاع به چند دسته تقسیم می شود؟

تنگی کنال نخاع به سه دسته نوع مرکزی، نوع محیطی و نوع تنگی سوراخ بین مهره ای تقسیم می شود.

آیا درمان طب سوزنی در کاهش درد ها مؤثر است ؟

بدن انسان گذرگاه انرژی است . به همین خاطر در این روش درمان، سوزن هایی داخل گذرگاه های انرژی فرو می کنند. باید خاطر نشان کرد مراحل انجام این کار در کشور های مختلف فرق دارد در حالت کلی این روش یک روش ترکیبی است تا باعث تسکین درد شود.

چه راهکاری برای تقویت عضلات بدن دارید؟

یکی از ترفند هایی که در درمان برخی درد ها و نیز تقویت بسیاری از عضلات استفاده میشود، آب درمانی است. با استفاده از آب درمانی شما قادر خواهید بود بهترین تجربه ی درمان و تقویت عضله را داشته باشید.

سوالتان را مطرح کنید

ما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود