آیا سوالی ذهنتان را درگیر کرده است؟

در صورت نیاز با متخصصان ما تماس حاصل نمائید.

لطفا ابتدا سوالات زیر را مطالعه نمائید. در صورتی که پاسخی برای سوالتان پیدا نکردید، با ما تماس حاصل کنید. شما قادر هستید که سوالتان را از طریق فرم روبرو برای ما ارسال کنید. متخصصان ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

سوالاتی که به کرات ذهن کاربران را درگیر کرده است

آیا درمان بی دارو هم انجام میدهید؟

بله. عموم درمان هایی که آقای دکتر شیربان برای مراجعه کنندگان در نظر میگیرند، بدون تجویز دارو میباشد.

آیا درمان مینیسک در این فیزیوتراپی انجام میشود؟

بله. در صورتی که شما عارضه ای در مینیسک داشته باشید، ما آنرا درمان خواهیم کرد.

آیا درمانی برای پارگی رباط های زانو دارید؟

بله. راه و روش های بسیاری وجود دارد که میتوان با استفاده از آنها پارگی رباط های زانو را درمان نمود.

برای بهبود و تقویت رباط های زانو چه روش هایی وجود دارد؟

در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان یعنی دکتر قولنج شما قادر خواهید بود رباط های صلیبی تان را بهبود بخشید. به علاوه شما میتوانید با استفاده از این اقدام رباط های زانو را تقویت کنید. برای مثال استپ یکی از وسایلی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

آیا درمانی برای آرتروز و درد های مزمن زانو وجود دارد؟

بله. دکتر قولنج بهترین پروتکل های درمانی ویژه جهت آرتروز و درد های مزمن زانو را دارد. در صورت نیاز آنها را به شما ارائه میکند.

آیا در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان لیزر درمانی نیز انجام میشود؟

در دکتر قولنج جدیدترین دستگاه های لیزر درمانی وجود دارد که با استفاده از آنها برخی از عارضه ها را درمان میکنند.

آیا تجهیزات حرکت درمانی دارید؟

در خصوص حرکت درمانی ما یک سالن مجهز و پیشرفته داریم که در آن شما با انجام حرکاتی که دکتر به شما توصیه میکند، درد هایی در بدنتان را درمان میکنید.

یکی از روش های درمانی شما چیست؟

ما برخی از درد های بدن شما را با استفاده از بهترین روش های طب سوزنی انجام میدهیم. این روش ها به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

گرفتگی های بدن را چگونه درمان میکنید؟

با استفاده از ماساژ درمانی که دکتر شیربان به شما ارائه میکند، شما قادر خواهید بود که بهترین تجربه ی درمان درد با ماساژ را داشته باشید.

چه راهکاری برای تقویت عضلات بدن دارید؟

یکی از ترفند هایی که در درمان برخی درد ها و نیز تقویت بسیاری از عضلات استفاده میشود، آب درمانی است. با استفاده از آب درمانی شما قادر خواهید بود بهترین تجربه ی درمان و تقویت عضله را داشته باشید.

سوالتان را مطرح کنید

ما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود