بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | درمان آرتروز آرنج و 8 راه درمانی

نام دپارتماناوج شید
 زمان مورد نیاز مطالعه10دقیقه

مقدمه

آرتروز می تواند با این موارد در ارتباط باشد.

انواع آرتروز

نشانه ها

راه های درمان | بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

استفاده از کمپرس یخ و گرم

فیزیوتراپی |فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان

شاک ویوتراپی

ورزش درمانی

تزریق درمانی

عمل جراحی

شکل 1بهترین فیززیوتراپی دراصفهان

شکل 2فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان

مقدمه

آرتروز نوعی بی نظمی مفصلی است که به التهاب غیر طبیعی معروف است.مرکز ما نیز بخش های خاصی برای آن دارد.مثل فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان.ممکن است یک یا تعدادی از مفاصل را مشغول کند.افراد سن بالا بیشتر دچار این بی نظمی مفصلی میشوند.بیشتر مبتلایان گرفتار درد و خشکی مفصل یا عضو هستند. آرتروز آرنج بیماریست که غشای غضروف درون مفصل از بین میرود. و مفصل رنج اور و منسوخ میشود. آرتروز بیماری دیرین که با رنجش و ناخوشی همراه است و مشکلی جدید در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان نیست.این ناخوشی دیرین قابلیت گرفتاری نقاط مختلف بدن واستخوان‌ها و مفاصل را داراست.آرتروز آرنج نوعی بیماری دردآور است که در موارد حاد شخص را از تکان دادن دست باز میدارد.سه نوع آرتروز داریم که  آرنج را درگیر میکنند: استئوآرتریت، آرتریت روماتوئید و آرتروز پس از آسیب.دکتر قولنج

آرنج مفصلی برای تحمل وزن نیست.درصورت فشار بیش از حد اوردن ممکن است.مفصل آسیب ببیند.

آرتروز می تواند با این موارد در ارتباط باشد.

1.جنسیت

2.شیوه زندگی پویا

3.عوامل ژنتیکی

4.پیری

5.صدمه به مفصل

6.فعالیت سخت فیزیکی

که توسط فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان بیان شده است. drgholenj

انواع آرتروز

اسئوآرتریت: رویداد پیری سبب سست شدن غضروف استخوان­‌های دست، مچ، و آرنج میشود. این بیماری با  التهاب، تورم، و درد همراه است.

آرتریت روماتوئید: نارسایی دستگاه ایمنی باعث حمله و نابودی غضروفهای بین استخوان­‌های مچ و دست میشود. عموما آرتریت روماتوئید بامفصل دست سروکار دارد. این بیماری کمتر بامفصل آرنج در ارتباط است. دکتر قولنج

نشانه ها

درد، تورم، و سفتی از المان های مرسوم آرتروز به حساب میایند.که میتوانید توسط بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درباره آن ها بیشتر بدانید.در این مواقع با دست زدن به  التهاب بوجود اومده گرمای حس میشود.تعدادی از نشانه های آرتروز براساس نوع آن، ناهمسان است. drgholenj

1.درد عمقی مفصل آرنج لحظه حرکت یا برداشتن اشیا

2.درماندگی در خم کردن یا کشیدن آرنج

3.قفل شدن مفصل لحظه خم کردن دست

راه های درمان | بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

1.داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب(آسپرین و ایبوپروفین)

2.داروهای ضد روماتیسمی دگرگون کننده سیر بیماری ( DMARDs )

3.فیزیوتراپی به خصوص در بهترین مرکزفیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان.

4.تزریق کورتیزون شکل 2فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان

5.بریس یا اسپلینت

6.طب سوزنی

7.ماساژ

8.شاک ویوتراپی

9.ورزش درمانی

استفاده از کمپرس یخ و گرم

قبل رفتن به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میتوانید از ای روش استفاده کنید.این روش ها آماده سازی های قبل رفتن به فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان است.فشار سرد و گرم قابلیت کاستن رنجش بوجود امده در آرتروز را دارد. از فشار یخ برای دوای التهاب و آرامش رنجش بهره برده میشود. گرما سفتی، گرفتگی، اسپاسم، و درد عضلات را از بین میبرد. پس در مواقع نیاز و در شرایطی که رنجش حاد است. میتوان از کمپرس گرم بهره برد. باید کمپرس یخ را درون یک تکه پارچه یا یک کیسه قرار دهید تا بافت پوست را از صدمه دیدن محافظت کرد.

برای این کار لازم است کمپرس یخ را هر ۲ تا ۳ ساعت در تایم های ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی مان رنجشگذاشت.تا بامرور زمان پوست سست ورنجش از بین رود.

پیش از بهره جویی از کمپرس گرم یا سرد لازم است دمای آن را وارسی کنید. (به ویژه در اشخاص مسن) چون اگر  حس لامسه نابود شده باشد. سوختگی پوست انتظار میرود.

فیزیوتراپی |فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان

بهره جویی از  سرما و گرما در مفصل و تمرینات نرم شاید برای شخص تجویز شوند. متخصصین ما در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان تمریناتی را به شما آموزش می‌دهند. که بوسیله آن‌ها دامنه‌ی حرکتی مفصل خود را زیاد و آن راپایدار نگهدارید. نباید در اجرای این تمرینات، حس رنجش داشته باشید چون احتمال آسیب‌های زیادبه مفصل شما هست. شیوه های متفاوتی در فیزیوتراپی هست مثل:

1.لیزر درمانی

2.الکتروتراپی

3.اولتراسوند تراپی

4.مگنت تراپی

5.ماساژ درمانی که به خوبی در فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان انجام می شود.

6.روش‌های درمان دستی

7.روش‌های درمانی کایروپراکتیک

8.استئوپاتیر

شکل 1بهترین فیززیوتراپی دراصفهان

شاک ویوتراپی

شاک ویو تراپی متدی نو و اثرگذار برای معالجه آرتروز آرنج و کاستن رنجش بوجود آمده است.این روش در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان که سرامد است نیز یافت میشود.شاک ویوتراپی را برای نابودی بافت اسکار و انگیزش رشد عروق خونی و توسعه سیر معالجه وافزایش کارایی عضله بکار میبرند. شاک ویو به کمک پالس­های متمرکز ساخته شده و نقاط کاهش تعداد رشته‌­های عصبی انتقال دهنده درد شده، پس باعث کاستن رنجش میشود. این رویه تندرستی بافت ورویکرد ساخت عروق خونی را تسریع می کند. دکتر قولنج

ورزش درمانی

ورزش درمانی برای آرتروز مفصل آرنج تمرینات ورزشی ویژه محدوده حرکات آرنج، تمرینات کششی، و تمرینات ایروبیک داراست. که درمرکزفیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان تنظیم میشود.تمرینات کششی و تمرینات ویژه باعث پیشرفت محدوده حرکات آرنج و توسعه انعطاف پذیری آن میشود. تمرینات ورزشی کششی باز و سبب پیشرفت حال آرنج و پاسداری از مفصل آن مقابل شدمه و فشار میشود.شما میتوانید این تمرینات را در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان انجام دهید. شکل 1بهترین فیززیوتراپی دراصفهان

تزریق درمانی

تزریق کورتیزون داخل مفصل آرنج سبب آرامش موقتی درد میشود.کورتیزون یک داروی ضد التهاب نیرومند که سبب التیام سریع رنجش و التهاب میشود. ولی کارایی این دارودایمی نیست. و اصولا چندین ماه یا هفته کارساز است. در هر نوبت تزریق کورتیزون به داخل مفصل بوجود آمدن عفونت دور از تصور نیست.

شکل 2فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان

عمل جراحی

مواقعی که دیگر موارد فوق کمکی به پیشرفت در  وضعیت بیمار نکند، پزشک معالج در فیزیوتراپی آرتروز آرنج دراصفهان عمل جراحی را توصیه میکند.شیوه های گوناگونی شفای آرتروز پیشرفته آرنج در جهان داریم. پزشک بوقت اتخاذ تصمیم مناسب برای گزینش بهترین شیوه اثرگذار جراحی، جوانب متعددی من جمله شدت تحلیل رفتن مفصل، سن بیمار، سطح فعالیت او، میزان بهره گیری از آرنج را در نظر می گیرد.برای تصمیم گیری مناسب میتوانید به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان مراجعه کنید. drgholenj

آب درمانیآرتروزآسیب ورزشیاخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرد دستدرد هاشاک ویوطب سوزنیفیزیوتراپی در اصفهانفیزیوتراپی دراصفهانلیزر پر توانماساژ درمانی