بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | نکات سلامتی در خصوص عضوهای بدن

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان دکتر قولنج Drgholenj Drgholenj.com


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان

 

عنوانبهترین فیزیوتراپی در اصفهان | نکات سلامتی درخصوص عضوهای بدن
نویسندهجمشیدی
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه00:13:24
تعداد کلمات1324

فهرست مطالب

کمر | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

دست | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

زانو | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

چشم | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1 بهترین فیزتوتراپی در اصفهان

شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان

 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | نکات سلامتی درخصوص عضوهای بدن

کمر | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

یکی از اعضای بدن که در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان برای سلامتی در نظر گرفته شده وضعیت ستون فقرات است. طرز نشستن موقع مطالعه یا رانندگی از ارزش بسزایی برخورداند مخصوصا مواردی  که زمان زیادی خرج استفاده از آن میکینیم. مواردی که در دکتر قولنج برای سلامتی ستون فقرات در نظر گرفته شده است عبارت اند از

· طرز نشستن

نشستن بسیار برای ستون فقرات بسیار مضر میباشد و افرادی که  بدن خود را فعال تر نگه میدارند. ورزش روزمره در فیزیوتراپی دراصفهان تنش در اثر پرکاریی  مانند نشستن را کنترل و برای سلامت ستون فقرات تاثیرگذار باشد. لازم نیست که وقت خیلی زیادی برایش صرف کرد شاید کشش یا راه رفتن می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

· برگزیدن بستر مناسب تر برای خواب

بستری که آن را برای خواب در نظر میگیریم مورد دیگر از عوامل  اصلی دیگری در سلامت ستون فقرات است. افراد اغلب به تشک خاصی عادت می کنند که در نظر گرفتن اینکه برای ستون فقرات ما کاملاً مناسب نباشد. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید فردی که از مشکلات ستون فقرات رنج می برد ارزشمند دارد تشکش را تغییر دهد. و برخی حالات خواب را تست کندکه ممکن است فشار ستون فقرات را کاهش دهد.

· تکنیک برداشتن یک جسم

مشکلات درد کمر ممکنه از دلایل مختلفی ایجاد شود ولی از عمده این درد برداشتن اجسام به طرز اشتباه است. که طرز برداشتن صحیح جسم در شکل 1 بهترین فیزتوتراپی در اصفهان نشان داده شده است فیزیوتراپی دراصفهان میگوید حتی برداشتن جسمی سبک میتوند استرسی در قسمت تحتانی کمر وارد و باعث ایجاد دشواری ها شود. اول  از همه  مهم است که در وهله اول تلاش کنید مواردی را که بس سنگین هستند بلند نکنید Drgholenj .از دیگران یاری بگیرید،در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان روش برداشتن اجسام اینکه زانوها خم و پشت را صاف نگه دارید.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 1 بهترین فیزتوتراپی در اصفهان

· حالت پیاده روی

در فیزیوتراپی دراصفهان هنگام راه رفتن ، خوب تر است از خم شدن به جلو یا عقب خودداری شود. یک قطعه رشته که به سر وصل شده متصور شوید آن را به طرف بالا شکم را به داخل وارد کنید.

· هنگام استفاده از دستگاه های همراه از کرنش گردن جلوگیری شود

این روزها یکی از راه های مراقبت از پشت جلوگیری از کرنش گردن هنگام استفاده از موبایل است. امروزه افراد عملا با موبایل های  خود ازدواج کرده اند و استفاده مداوم می تواند بر روی عضلات و استخوان های پیرامون گردن آسیب بزند. که شکل درست استفاده از تلفن همراه در شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان مشخص گردیده است.

· کفش پشتیبان

در دکتر قولنج یکی از بهترین نکات مربوط به سالم بودن ستون فقرات این است که با کفش مناسب شروع کنید. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید کفش ناجور می تواند اثرات مخربی در نحوه قدم زدن و وضعیت بدن داشته باشد. از مواردی مانند کفش هایی با پاشنه های بلند یا چکمه های سنگین خودداری کنید.

· رژیم غذایی متعادل

فیزیوتراپی دراصفهان بیان دارد که یک رژیم غذایی متعادل می تواند در سلامت ستون فقرات کمک شایانی کند.انتخاب نامناسب مواد غذایی می تواند منجر به افزایش بیش از اندازه وزن و حتی چاقی شود. که فشار زیادی به پشت وارد می کند و رژیم غذایی بر مواد مغذی که به نخاع می رسد تأثیر بگذارد. بنابراین انتخاب های خوب به حفظ سلامت ستون فقرات به خوبی در سنین بعد کمک می کند.

· تمرین

در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان تمرینات ستون فقرات به طور معمول بر انعطاف پذیری و سلامت بدن تاثیر شگرفی دارد. ورزش هایی مانند ویلیامز ایده آل هستند یوگا با تمرکز نزدیک روی ستون فقرات برای انعطاف پذیری نیز عالی است.

· ماساژ

فیزیوتراپی دراصفهان میگوید ماساژ جریان خون را بهبود، تنش در عضلات را کاهش و در سلامت بدن تاثیر بسزایی دارد.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان

دست | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

نکاتی که در سلامت دست ها در دکتر قولنج به آن اشاره دارد عبارتند از

  • سعی کنید دست خود را با آب گرم بشویید و از صابون مرطوب کننده استفاده کنید.
  • از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید.
  • دست کش را بپوش.
  • اگر کار شما به گونه ای است که در طول روز از انگشتانتان زیاد استفاده میکنید حتما ان ها را ورزش دهید.

زانو | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

· وزن خود را در حالت طبیعی حفظ کنید

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید وزن اضافی فشار قابل توجهی را روی زانوها وارد می کند. طوری که جان پاول رو جراح ارتوپدی می گوید به ازای هر پوند اضافه وزن که روی آن قرار گیرد. چهار پوند نیروی به زانوها وارد خواهد شد و حتی بیشتر میشود که از پله ها بالا و پایین بروید. حتی برای هر پوند از وزن اضافی که از دست می دهید چهار پوند اضافی از نیروی اضافی خود خلاص میشوید.

· حرکات دادن زانو

فیزیوتراپی دراصفهان میگوید فعالیت بدنی منظم به حفظ عملکرد مفصل از جمله قدرت و دامنه حرکت زانوها کمک می کند. که به معنای اعمال نیروی کمتری در زانو است. تا حالا اینطور بوده فعالیت مانند دویدن برای زانو بد بوده اما آخرین شواهد نشان می دهد که اینطور نیست. اما یک نکته شیرین برای دوندگان وجود دارد که در ژورنال Orthopedic & Sports Physical Therapy منتشر شده است. که دوندگان تفریحی خطر ابتلا  آرتروز زانو را نسبت به دونده های رقابتی و افراد کم تحرک پایین تری دارند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگویدهمچنین عاقلانه است که کارهای روزمره تمرین خود را با هم مخلوط کنید. بنابراین اگر هفته ای سه بار دویدن دارید کارهایی مانند دوچرخه سواری و یا  شنا را انجام دهید.

· عضلات زانوها را تقویت کنید

ریچارد ویلی استادیار فیزیوتراپی در دانشگاه مونتانا می گوید رشد عضلات چهار سر ران دامنه حرکت را بهبود می بخشند. از غضروف زانو محافظت می کند و استرس موجود در زانو را کاهش می دهد.

· کفش های مناسب را انتخاب کنید.

Drgholenj میگوید پوشیدن کفش های راحت با تکیه گاه حرکت اتصالات مناسب مفاصل در اندام تحتانی را تشدید می کند. بارتون برام جراحی ارتوپدی در دانشگاه سینسیناتی توضیح می دهد برای ورزش، کفشی را انتخاب کنید که متناسب با فعالیت شما باشد.  فیزیوتراپی دراصفهان بیان دارد که کفش دویدن را برای دویدن انتخاب کنید و کفش مهمانی مناسب برای مهمانی.

چشم | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

· رژیم غذایی سالم غذایی چشم

سبزیجات: سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج ، کلم

ماهی: ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا

میوه ها: مرکبات مانند لیمو ، پرتقال

منابع پروتئین غیر گوشتی: تخم مرغ ، آجیل و لوبیا

· سیگار کشیدن را ترک کن

تحقیقات نشان می دهد که احتمال مبتلا شدن افراد سیگاری  به مشکلات بینایی دو برابر افراد عادی هست. بنابراین ، در اینجا برای شما است که بینایی خود را بیشتر از یک سیگار دوست دارند.

· سایه ها مفید هستند

اگر عینک آفتابی را یک لوازم جانبی ساده مد در نظر گرفته اید، فیزیوتراپی دراصفهان توصیه دارد دوباره فکر کنید. یک جفت سایه مناسب می تواند به شما کمک کند با جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش UV (ماوراء بنفش) خورشید، در برابر آب مروارید دوری کنید. یک عینک آفتابی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش می تواند 99 – 100٪ از اشعه ماوراء بنفش مضر را مسدود کند.

· از قرار گرفتن در معرض بیش از حد در صفحه های رایانه خودداری کنید

علاوه بر ایجاد درد در گردن، کمر و شانه، خیره شدن بیش از حد به صفحه کامپیوتر یا تلفن می تواند به روایت drgholenj سلامت چشم شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. برخی از مشکلات چشمی که در اثر مواجهه بیش از حد با صفحه نمایش رایانه و تلفن به وجود می آیند عبارتند از:

خستگی چشم

چشمهای خشک

تاری دید

موضوعات تمرکز فاصله طولانی

اخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهانفیزیوتراپی در اصفهانفیزیوتراپی دراصفهانهزینه فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *