بهترین فیزیوتراپی دراصفهان فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان دکتر قولنج drgholenj

شکل 1بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان

مقدمه

در این بیماری لیگامان هایی که از آغاز تا پایان کف پا کشیده شده و وصل کننده استخوان پاشنه پا به پنجه و انگشتان هستند. به آسیب و درد مبتلا می شوند خار پاشنه باعث اعصاب کف پا می‌شود که عامل مهمی در تولید درد در هنگام راه رفتن در مبتلایان به این بیماری است. شدت در مرکز پاشنه یا لبه داخلی پا بیشتر از دیگر نقاط کف پا بیشتر با راه رفتن و وارد آمدن فشار به کف پا زیاد می شود. فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان راه موثری در درمان آن است.دکتر قولنج

راه رفتن بر روی سطوح سخت و ناهموار نیز که فشار قابل توجه به کف پا وارد می کند. مشکلات ناشی از خار پاشنه را زیاد میکند. پزشک معالج جدایی  از معاینه فیزیکی گرفتن شرح حال بیمار از شیوه‌هایی مانند ام آر آی برای تشخیص درست بیماری و اندازه آن بهره مند می شود . خار پاشنه میتواند حالت طبیعی بدن را به هنگام راه رفتن دگرگون کند. و در طولانی مدت پیامدهای مضری مانند کمردرد و زانودرد را به وجود آورد.

این بیماری اگر مزمن شود امکان دارد سبب رسوب کلسیم در فضای اتصال فاشیسم شود و وضع بیماری را مشدد می کند.و تنها راه چاره بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می شود.

شکل 1بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

علائم خار پاشنه

1. درد پاشنه و کف پا که در آغاز حرکت بیشتر است.
  2. التهاب پاشنه و کف پا
  3. اختلال در راه رفتن طبیعی (درد شدیدی که حین راه رفتن ایجاد می شود سبب لنگیدن فرد می شود)
  4. درد و سفتی پاشنه پا
  5. احساس سوزش یا درد در پایین پا

عوامل افزایش دهنده خطر

1. وارد شدن فشار زیادی حد یا صدمه به‌ بافت‌ پاشنه‌ پا
  2. چرخش غیر طبیعی پاها هنگام راه رفتن
  3. پوشیدن کفش نامناسب و غیر استاندارد که مرغوب ترین آن توسط فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان بیان شده است.
  4. پیاده روی و ایستادن به مدت طولانی (مشاغلی که با ایستادن به مدت طولانی همراهند خطر بروز خار پاشنه پا را به همراه دارند)
  5. کوتاهی عضلات و بافت نرم
  6. صافی کف پا
  7. اختلالات آناتومیک پا
  8. سفتی و خشکی تاندون آشیل
  9. اضافه وزن

درمان خار پاشنه

در این عصر شیوه های گوناگونی برای معالجه خارپاشنه پیشنهاد می گردد. که می توان گفت فیزیوتراپی (شکل 2فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان) بهترین معالجه آن است .فیزیوتراپی تاثیرگذارترین و کم خطرترین شیوه درمانی در انواع صدمه های ارتوپدی است. که به وسیله متخصص فیزیوتراپی انجام می گردد. فیزیوتراپیست در فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان از مدالیته های گوناگونی مانند ماساژ درمانی شاک ویو تراپی، لیزر تراپی و تمرین درمانی برای معالجه خار پاشنه کمک میگیرد.دکتر قولنج

شاک ویو تراپی یکی از مدالیته های تاثیر گذار در معالجه خار پاشنه پا در فیزیوتراپیست که در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان ارائه می شود. شاک ویو به‌طور تاثیر گذار درد و ورم را کم می کند و به معالجه خار پاشنه کمک می کند. فیزیوتراپیست تمرینات کششی مخصوصی را برای معالجه خار پاشنه پا برنامه ریزی و شیوه انجام آنها را به بیمار یاد می دهد. امکان دارد فیزیوتراپیست بهره‌گیری از کفی‌های طبی و یا پد های طبی مخصوص خارپاشنه را نیز توصیه کند.drgholenj

شکل 2فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان

سایر روش های درمانی

• بیمار می بایست سطح کار های خود را کم کرده و از انجام کار هایی که احتیاج به راه رفتن دارند،و ایستادن دراز مدت میطلبند پرهیز کند.
  • کم کردن وزن در اشخاصی که دارای اضافه وزن هستند، کمک شایانی به فرایند بازیابی این صدمه می کند.وزن مناسب را از بهترین فیزیوتراپی دراصفهان بپرسید.drgholenj
  • کم کردن وزن فشاری که به کف پا وارد می گردد را کم کرده و از درد و التهاب پاشنه پا کم می کند.
  • گرم کردن پا با بهره گرفتن از کمپرس گرم و یا قرار دادن پا در آب گرم می تواند، در کم کردن درد پاشنه پا تاثیر گذار باشد.
  • بهره گرفتن از کمپرس سرد هم به کم کردن ورم کمک می کند.
  • برای کم کردن درد می شود از داروهای ضد درد و ضد التهاب کمک گرفت. و در صورت احساس درد زیاد و ناتوان کننده تزریق استروئید ها هم مشکلات بیمار را کم می کند.
  • اوزون تراپی هم از سایر شیوه های معالجه خار پاشنه پا است. که با تزریق مخلوط معینی از اکسیژن و اوزون به درون بافت صدمه دیده صورت می گیرد.توسط فیزیوتراپی خار پاشنه دراصفهان صورت می گیرد.دکتر قولنج
  • به وجهی که شیوه های گفته شده اثرگذار در خوب شدن خار پاشنه نباشد عمل جراحی ضروری است.

اخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهانتجهیزاتتمرین درمانی حرکات اصلاحیخار پاشنه پادرمان هاشاک ویوفیزیوتراپی در اصفهانفیزیوتراپی دراصفهانماساژ درمانی

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان