بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | دکترقولنج

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | drgholenj


بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

عنوانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان | 9 راه درمان کمر درد
نویسندهجمشیدی
دپارتماناوج شید
زمان00:11:00
تعداد کلمات1135

 

فهرست مطالب

فیزوتراپی دراصفهان | نکات بسیار پر اهمیت در رابطه با کمر درد

نکات که هنگام بار داری برای جلوگیری از کمر درد باید در نظر داشت

ستون فقرات از چه قسمت هایی تشکیل شده اند

بیان ساختار مهره ی گردن و ارتباط با ستون فقرات

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | نکاتی که در فیزیوتراپی برای کمر درد بیان میشود

بیان انجام فیزوتوراپی که در درمان یا کاهش در در کمر موثر است

گرما درمانی و تاثیرات آن در بدن در فیزیوتراپی

 

فهرست اشکال

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

 

فیزوتراپی دراصفهان | نکات بسیار پر اهمیت در رابطه با کمر درد

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوی اعضای بدن هر کدام به نوبه ی خود دارای اهمیت است. به طوری که اگر مشکلی برای هر کدام از قسمت بدن به وجود بیاید. دکتر قولنج میگوید علاوه بر دردی که فرد باید تحمل کند مشکلات روانی هم برای فرد به وجود می آورد. مردم زیادی جهان در گیر عارضه کمر درد میشوند که این دلیل است حساس بودن این عضو بدن میباشد. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید سیاتیک با درد شدید در باسن شروع و سپس به ران و پا انتقال پیدا میکند. از نظر تشریحی ، درد سیاتیک (یا سیاتیک) با فشرده سازی ریشه عصب سیاتیک مطابقت دارد.

نکات که هنگام بار داری برای جلوگیری از کمر درد باید در نظر داشت

آیا از زمان بارداری احساس لمس در باسن دارید؟  drgholejمیگوید شاید شما از درد سیاتیک رنج می بریدکه در دوران بارداری بسیار شایع است. بهترین فیوزیوتراپی دراصفهان میگوید حرکات کششی ، روشهای  بسیار خوبی برای تسکین درد میباشد. هنگامی که باردار هستید ممکن است دردی غیر معمول در باسن به وجود آیدکه از پشت پا تا زانو کشیده میشود. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگویداین ممکن است درد در عصب سیاتیک باشد. عصب سیاتیک در شاخه های عصبی مستقر در ستون فقرات، در سطح دو مهره کمری منشا میگیرد. درد در موقعیت های خاصی بروز میکند. که یک زن باردار مدت طولانی بدون حرکت یا در حالی که نشسته است. یا وقتی که مدت طولانی در آن قدم می زند.

ستون فقرات از چه قسمت هایی تشکیل شده اند

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید ستون فقرات متشکل از مهره های جداگانه، نیمه مجزا و مفاصل تشکیل شده است. ستون فقرات از هفت مهره گردنی تشکیل شده است که گردن را تشکیل می دهد. دکتر قولنج  میگوید دوازده مهره قسمت فوقانی پشت و پنج مهره کمر را تشکیل می دهد. این شامل پنج مهره است که به یکدیگر متصل شده اند و ستون فقرات را با لگن متصل میکنند. بهترین فیوزیوتراپی در اصفهان میگوید بین هر مهره دیسک ساخته شده از غضروف است که شوک را جذب می کند. و ستون فقرات را از کنش و واکنش های روزانه  محافظت میکند.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | دکتر قولنج

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بیان ساختار مهره ی گردن و ارتباط با ستون فقرات

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید اولین مهره گردن مهره ی رحم اطلس نامیده میشود. به این دلیل نامگذاری شده است زیرا که مستقیماً وزن جمجمه را تحمل می کند. مهره دوم گردن رحم محور نامیده می شود. drgholenj میگوید زیرا با اجازه دادن به اطلس  می تواند در حرکات چرخشی جمجمه مداخله کند.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | نکاتی که در فیزیوتراپی برای کمر درد بیان میشود

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید فیزیوتراپی مجموعه کاملی از درمانها (تکنیکهای دستی، تمرینات، الکتروتراپی ، گرما درمانی و …) میباشد. اگر از کمردرد رنج می برید پزشک علاوه بر درمان های دارویی متناسب شما، فیزیوتراپی تجویز می کند. زمانی که جلساتی را با یک متخصص فیزیوتراپی انجام میدهید. محتوا و تعداد جلسات بستگی به علت کمردرد شما دارد. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید هدف از توانبخشی با فیزیوتراپیست، رفع یا کاهش فشارهای عضلانی و اسکتی هست. اولین روش فیزیوتراپی درجه اول ماساژ است که برای آرام کردن انقباضات عضلات در نظر گرفته شده است.

بیان انجام فیزوتوراپی که در درمان یا کاهش در در کمر موثر است

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید چندین تکنیک فیزیوتراپی در برابر کمردرد مؤثر است. تحریک الکتریکی یکی از روش های فیزیوتراپی هست که از راه پوست اثر ضد درد است. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید فیزیوتراپیست الکترودها را در سطوح مختلف کمر قرار می دهد، که در این صورت یک جریان نوری پخش می شود. الکترودها احساس سوزن سوزن شدن را ایجاد می کنند. که همچنین عملکرد گرم کردن ناحیه تحریک شده و در نتیجه آرامش عضلات را دارد. دکتر قولنج میگوید این روش درمانی را میتوان در مطب یا به تنهایی در خانه با استفاده از وسایل پزشکی خاص انجام داد. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید از بین تکنیک های فیزیوتراپی که برای آرام کردن انقباضات عضلات در نظر گرفته شده است. پس از انجام فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست توصیه ها و دستورالعمل های متناسب با شرایط را ارائه می دهد. تا شما به طور فعال در توانبخشی خود شرکت کنید.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

هزینه های فیزیوتراپی به چگونه محاسبه و یا اعمال می شود

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید در بعضی موارد ، شرکت های بیمه هزینه های مراقبت از فیزیوتراپی را پوشش می دهند. همچنین برخی از شرکتهای بیمه نیاز دارند که توسط فیزیوتراپیست معالجه انجام شود. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید قبل از مراجعه به اولین ملاقات خود ، با بیمه گر خود تماس بگیرید. تا در مورد خدمات تحت پوشش و شرایط و ضوابط مورد نیاز برای بازپرداخت درمانها مطابق قرارداد خود مطلع شوید.

گرما درمانی و تاثیرات آن در بدن در فیزیوتراپی

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید گرما درمانی نیز می تواند مکمل خوبی برای درمان باشد. drgholejمیگوید در مورد کمردرد همراه با انقباضات عضلات رفلکس ، استفاده از وسایل گرم (هایپرترمی) ممکن است تسکین یابد. افزایش موضعی دما گردش خون را در یک مکان خاص فعال می کند. گرما باعث کاهش راندمان انتقال پیام های عصبی میشود. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید بنابراین احساس درد با عبور از ناحیه گرم شده رابطه ای خوبی دارد. به طوری که دما نیز اثر ضد درد نسبتاً سریع دارد. گرما بعضا باعث ترمیم می شود. این افزایش جریان خون باعث افزایش نفوذ عوامل خارجی به عضله نیز می شود. به همین دلیل بسیاری از کرم های ضد درد نیز به سرعت به منطقه منتقل می شوند تا تحت درمان قرار گیرند.

انواع روش های گرما درمانی که  فیزیوتراپی ها مورد استفاده قرار مگیرد

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان میگوید امروزه روش های مختلفی برای استفاده از گرما درمانی وجود دارد. حمام داغ سنتی ، سونا ، حمام و … . قرار دادن منبع گرمائی مانند بطری آب داغ یا پتو روی ماهیچه. توان درد عضلات را با لوازم گرم کردنی تسکین داد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که برای چند ساعت استفاده میشوند. بنابراین باعث تسکین طولانی مدت می شوند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میگوید مزیت اصلی آنها این است که کاربرد آنها بسیار آسان است.

نظرت در رابطه با این مقاله چی بود ؟

اینجا برام بگو نظرت چی بود

کدوم قسمتش برات جالب بود؟

بهم بگو کدوم قسمتش جالب بود

ایا چیزی دوست داری به این مقاله اضافه کنید ؟

اگه به نظرت میاد چیزی اضافه کنی اینجا بهم بگو

اخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *