فیزیوتراپی دراصفهان | آرتروز مچ دست

آرتروز وابسته به فرسودگي و کار زياد مفاصل يکي از پیامد های عادی درباره ی مفصل مچ دست میباشد. همینطور موجب درد میگردد و باید به درمان درد مچ دست رسیدگی نمود. استئوآرتروز خود به دو قسم اوليه و ثانويه بخش میگردد. مدل اوليه آن بدون وجود هيچ دليل شناسایی شده ‌اي پیش می آید. مدل ثانويه آن متاثر از يک عامل معین بوجود مي آيد. عادی ‌ترين عواملي که موجب نمایان شدن استئو آرتروز مچ دست میگردد حاوی سابقه صدمه ‌ديدگي قبلي میباشد. بویژه شکستگي استخوان آن (خدشه ‌هاي داخل – مفصلي) و صدمه ‌ديدگي رباط مفصل میباشد. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. من از این کلینیک برای درمان آرتروز مچ دستم سپاسگزاری میکنم.

آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از مشکل درد آرتروز مچ دست رنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند بسیار راضی بودم. تیم دکتر شیربان بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشند.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

وقت بخیر. من آقایی 50 ساله هستم و تازگی متوجه شدم که آتروز مچ دست دارم و وقتی جنب و جوش های سنگین انجام میدهم احساس درد میکنم آیا باید حتما جراحی کنم تا بهبود یافتم؟

چون بیماری شما هنوزبه درجه ی بالایی نرسیده است جراحی پیشنهاد نمیشود. پیشنهاد میشود که شما از بریس ها و مچ بند های آتل دار استفاده نمایید اگ بهبود نیافتید برای معاینه میتوانید به کلینیک دکتر شیربان مراجعه نمایید.

سلام.خسته نباشین. من مترجم هستم و به خاطر کارم باید از مچ دستم زیاد کار بکشم میخواستم بدانم باید چیکار کنم تا به آرتروز مچ دست مبتلا نشوم؟

شما میتوانید این کار ها را برای پیشگیری انجام دهید: انجام کارهای به نوبت و لرزشی در فیزیوتراپی دراصفهان برای مدت زیاد منع شده است. باید میان انجام کارهای در رابطه با دست زمان های استراحتی جهت تقویت حالت حرکتی صورت گیرد. بنابراین این که غضروف زجاجی بیشتر تغذیه خود را از مایع سینویال دریافت مینمایند، این کار سبب بهبود آن میگردد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد دست

drgholenjآرتروز مچ دستدرمان آرتروز مچ دستدکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *