بیش از 20 میلیون نفر در ایران، به روشی با اقسامی از آرتریت‌ها (التهاب مفاصل) درگیر هستند. شرایطی که می‌تواند تعدادی مفصل را در سراسر بدن تحت تأثیر قرار می گیرد. این بیماری می‌تواند در اثر تخریب بافت غضروف ایجاد شود. که در پی آن بیمار ممکن است ناتوان شده و از مفاصل دردآور رنج می برد.

چطور از دست هایی که آرتروز دارند محافظت کنیم

به طور کلی به تورم مفاصل آرتریت گفته می شود اگر آرتروز دست دارید. احیانا یک یا تعداد زیادی مفصل دستهایتان متورم است آرتروز دست رنج می برد. ناشی از بیماری استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید و یا در اثر آسیبی که به دست ها باشد. بسیار مهم است که مراقبت ویژه ای برای مدیریت درد، تورم و دیگر دگرگونی ایجاد شده. در اثر آرتروز دست ها انجام شود.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را جناب دکتر شیربان  ارائه می دهند. بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
هزینه ویزیت آن خیلی گران است.به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

دست درد شما چه علتی دارد و چه چیزی باعث به وجود آمدن درد دست می شود؟

دست های انسان ساختارهای پیچیده و ظریفی دارند که شامل ۲۷ استخوان است. ماهیچه ها و مفاصل دست امکان انجام حرکات ظریف، قوی و ماهرانه را فراهم می کند. اما دست ها آسیب پذیر هستند. درد دست انواع و دلایل مختلفی دارد. درد دست می‌تواند ناشی از قسمتهای مختلفی از ساختارهای اسکلتی پیچیده دست باشد.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

دلایل مختلف و زیادی می‌تواند برای درد دست وجود داشته باشد. عموماً شما باید زمانیکه هرگونه درد جدیدی را تجربه می‌کنید یا دردتان به طور ناگهانی شدت می‌گیرد. به پزشک مراجعه کنید. با مراجعه به بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

علائم آرتروز دست چیست؟

درد، یکی ازشایع ترین علائم آرتروز دست است، و بیشتر زمانی اتفاق می افتد. که فرد سعی در بلند کردن و یا گرفتن جسمی را دارد. در موارد شدید، فرد از شدت درد، از خواب بیدار می شود.
کار با دست، موجب تشدید درد، و استراحت موجب تسکین درد می شود. کارهایی مانند باز کردن در قوطی که بسیار ساده به نظر می رسد. با وجود درد ناشی از آرتروز دست، سخت و محدود خواهند شد. جهت پیشگیری از آرتروز دست، روش استفاده از دستان خود را تغییر دهید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد دست

آرتروز خاص دستبهترین فیزوتراپی در اصفهانبهترین فیزوتراپی دراصفهاندرمان آرتروز خاص دستدرمان آرتروز خاص دست در اصفهاندرمان آرتروز خاص دست دراصفهاندکتر قولنج