بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

۸ زمانی که باید عمل جراحی در موارد فیزیوتراپی رخ دهد دکتر قولنج drgholenj


بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

فهرست مطالب

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکترقولنج

5 زمانی که باید عمل جراحی در موارد فیزیوتراپی رخ دهد

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان و هدف فیزیوتراپی

بیماری آرتروز چه زمانی نیاز به عمل جراحی دارد؟

جراحی زانو

مزایای جراحی زانو

فهرست شکل ها

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

عنوان مقالهچه زمانی که باید عمل جراحی در موارد فیزیوتراپی رخ دهد
نویسندهالهه سادات محمد علیزاده
دپارتماناوج شید
مدت زمان مطالعه9 دقیقه
تعداد کلمات958 کلمه

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

5 زمانی که باید عمل جراحی در موارد فیزیوتراپی رخ دهد

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان و هدف فیزیوتراپی

در قسمت فیزیوتراپی و توانبخشی، مقصود ما در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان این میباشد. که با توجه ای کامل و چند رشته ای در مسائل اسکلتی- عضلاتی، عارضه های عصبی داشته باشیم. همینطور مسائل حاد و شدید از قبیل درد مزمن و ناتوانی؛ درد را کم مینماید. همینطور با برطرف نمودن محدودیت های حرکتی وضعیت زندگی روزانه شخص مبتلا را زیاد نماییم. در حاشیه این در توانبخشی، شناسایی و درمان و جلوگیری از وضعیت پزشکی که رفع از آزادی حرکتی در همه ی اقسام سنی میگردد. با بهره مندی از ابزارات با جدیدترین تکنولوژی و مدرن، به شکل مطمئن و سودمند خدمات خود را عرضه مینمایند. (Drgholenj)

اکنون به مواردی اشاره میکنیم که فیزیوتراپی جوابگو نیست و احتیاج به جراحی داریم. برای اینکه تعداد بیماری ها بی شمار میباشد ما برخی بیماری ها را بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بیان میکنیم.

بیماری آرتروز چه زمانی نیاز به عمل جراحی دارد؟

برخی وقتها شدت آرتروز به اندازه ای فراوان میباشد که برای آرام نمودن علامات آن باید عمل جراحی انجام داد. موارد زیر چند مثال از جراحی را در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان به شما نمایان میسازد:

  • همگام با یک دوربین ریز و ابزار ویژه، جراح میتواند از مقدار صدمه وارده به مفصل باخبر گردد. وی میتواند قسمتهای صدمه ‌دیده مفصل را نابود نماید. همینطور بخشهای نرم ‌شده غضروف را که موجب پیدایش درد میگردند، پاک مینماید. این عمل امکان دارد موجب آرام شدن غیر دائمی درد گردد یا احتیاج به سایر جراحیها را به تاخیر اندازد.
  • با انجام عمل جراحی میتوان مکان استخوان‌ها را در فضای مفصل، جایی که استئوآرتریت به آنها صدمه رسانده، عوض نمود. این کار قادر است وزنتان را از منطقه صدمه ‌دیده جابجا نماید و یا ناتوازنی در مفصل را اصلاح نماید. این پروسه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان حرکت مفصل شما را ترمیم مینماید و درد را آرام مینماید. اشخاص درگیر استئوآرتریت که نیازمند بیرون آوردن استخوان دارند، در زمان آتی به جراحی عوض نمودن مفصل احتیاج پیدا نماید.
  • به این منوال نیز تعویض مفصل زانو میگویند. جراح، مفصل صدمه دیده را برمی‌دارد و آن را با یک مفصل غیر واقعی از جنس فلز، پلاستیک جانشین مینماید. امکان دارد که تمام تکه های مفصل یا تکه ‌هایی از آن جانشین گردند. راه درمانی تغییر مفصل به از میان بردن درد یاری میرساند و حرکت مفصل را به شکل ابتدایی بازمیگرداند (drgholenj) .

در شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان نیز میتوان به این مطلب اشاره نمود.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

قسم جراحی وابسته به تعدادی محرک میباشد. این محرکات حاوی سن، سطح فعالیت شما، اینکه کدام مفصل‌تان دچار گردیده و مقیاس صدمه وارده به مفصل میگردد. برای باخبری بیش تر از مدل جراحی متناسب، با دکترخود مشاوره نمایید. اکنون به این موضوع جزئی تر نگاه میکنیم و جراحی آرتروسکوپیک زانو را توضیح میدهیم. (دکتر قولنج)

جراحی زانو

آرتروسکوپی یک درمان جراحی میباشد که بواسطۀ متخصصین ارتوپدی در شرایط متعددی از آن استفاده میگردد. آرتروسکوپی زانو راهی برای دیدن درون مفصل میباشد. دکتر معالجه کننده با دیدن درون مفصل قادرست مسائل زانو را میشناسد. همینطور مبادرت به درمان جراحی برخی از آنها از راه آرتروسکوپ نماید.

حیاتی ترین بخش یک آرتروسکوپ یک لوله فلزی غیر پر به حد تقریبی یک نی میباشد. در پایان این لوله یک دوربین فیلمبرداری بسیار منظم استقرار یافته و در داخل لوله شمار فراوانی عدسی موجود میباشد. دکتر متخصص ارتوپد از راه یک شکاف چند میلیمتری این لوله را از جلوی زانو وارد فضای مفصلی زانو مینماید. آنگاه عکسهای مهیا گشته بواسطۀ دوربین به یک مانیتور با وضوح بالا انتقال میابد. این کار برای این میباشد که دکترتان بتواند عکسهای درون زانو را روی نمایشگر مشهاده نماید.

یک سرچشمۀ نور پرقدرت از راه همان لوله نور مکفی را برای دیدن درون مفصل در اختیار قرار میدهد. از راه یک بریدگی دیگر در فوق زانو لوله باریک دیگری وارد زانو میگردد. آنگاه تا از راه آن مقداری مایعات به درون زانو ارسال گردد. مقصود از این کار این میباشد که مایه ناشفاف درون زانو بیرون بیاید. همینطور یک مایه شفاف جای آنرا بگیرد تا درون زانو بهتر مشاهده گردد. همینطور دیگر دلیل، زیاد شدن حجم دررون مفصل میباشد. اندامات مفصل بیشتر از هم فاصله مییابند و خوبتر مشاهده میگردند. همینطور جو برای حرکت آرتروسکوپ در مفصل هم آماده گردد. در شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان نیز میتوان به مطلب زیر اشاره نمود.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

بیشتر مردم فکر مینمایند که آرتروسکوپی بیشتر برای ورزشکاران استفاده میگردد. اما آرتروسکوپی زانو در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان بی شماری از بیماری ها میتواند منجر به آسان گشتن طریقۀ جراحی گردد. همینطور بیمار درد کمتری را بعد از جراحی احساس مینماید و موقع ریکاوری کمتری خواهد گشت. غالبا بیمار در همان روز یا روز بعد از جراحی آرتروسکوپی از بیمارستان ترخیص میگردد. در بسیاری از حالات بیمار بعد از سپری شدن چند روز به سر کار خود بازمیگردد.

مزایای جراحی زانو

#1 زمان نقاهت کمتر

#2 برش کوچک تر

#3 کم شدن واکنش التهابی

#4 امکان انجام مبادرات تشخیصی

#5 کاستن هزینه ی جراحی و کاستن پیامد های جانبی

در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان به درمان بیماری ها میپردازیم. امیداواریم از مقاله دکتر قولنج لذت برده باشید. (drgholenj)

در این مقاله ما از چه چیز هایی نام برده ایم؟

در این مقاله ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا همه چیز راجع به فواید جراحی و هدف فیزیوتراپی را برای شما عنوان کنیم.

هدف این مقاله چه بود؟

هدف این مقاله زمان اقدام به عمل جراحی در صورت جوابگو نبودن فیزیوتراپی میباشد.

آیا این مطالب برای شما مفید بود؟

بله بسیار سودمند میباشد.

اخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *