بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | فیزیوتراپی مینیسک در اصفهان

مینیسک یکی از قسمت هایی است که در زانو به کرات دچار آسیب شده و میتواند باعث این موضوع شود که شما نتوانید به راحتی ورزش کنید. برای اینکه بتوانید این مسئله را در صورتی که مبتلا شدید درمان کنید، باید یکسری روش های درمانی را تجربه کنید. دکتر قولنج در مطب خود روش های درمانی فوق العاده ای را به شما پیشنهاد میدهد. برای مثال میتوانید به تعدادی از این روش ها در ادامه توجه کنید.

الکتروتراپی در اصفهان

با استفاده از روش نوین الکتروتراپی شما میتوانید به راحتی درد های خود را درمان نمائید. این روش که توسط بهترین فیزیوتراپیست اصفهان تست و مورد ارائه قرار میگیرد در درمان بسیاری از درد ها میتواند موثر باشد. برای مثال میتوان به درمان مینیسک زانو اشاره نمود که بسیار کمک کننده است به مخاطب. همچنین میتوان گفت که این روش میتواند تسکین دهنده اعصاب باشد. زیرا ارتعاشاتی که در این روش انتقال داده میشود. باعث میشود که بسیاری از درد ها و ناراحتی های اعصاب و روان بهبود یافته و تخلیه ی روانی صورت گیرد.

آب درمانی در اصفهان

یکی دیگر از روش های درمانی که میتوان به عنوان بهترین روش های درمانی نه تنها در درمان مینیسک. بلکه در درمان بسیاری از امراض و درد ها و اختلالات آب درمانی است. آب درمانی روشی است که به شکل های مختلف انجام میشود. در حالت کلی دو مدل آب درمانی داریم. یکی از این روش های درمانی آب درمانی سرد است. دیگری آب درمانی گرم است.

تاثیر آب درمانی گرم از آب درمانی سرد بیشتر است اما در آب درمانی گرم به دلیل سنگین بودن پروسه و اقدامات مراجعه کننده بسیار خسته میشود. همچنین این روش آب درمانی برای افراد با داشتن شرایط خاص توصیه نمیشود. آسیب هایی که برای چنین افرادی وجود دارد توصیه نمیشود که این روش درمانی را تجربه نمایند.

دسته‌بندی نشده