چاقی وزانو درد

از بیماری های شایع که در سنین بالا ممکن است برای افراد پیش بیاید دیسک کمر می باشد.کمر از پنج مهره استخوانی تشکیل شده است که بین ساختار این مهره ها غضروف هایی وجود دارد که به آن ها دیسک کمر می گوییم. دیسک کمر از اندام های مهم بدن می باشد که وظیفه چرخیدن و خم شدن و راست شدن را بر عهده دارد.دیسک کمر از درد های بسیار آزار دهنده است که رنجش زیادی را برای افراد ایجاد می کند.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را جناب دکتر شیربان همراه با تخصصی و حرفه ای ترین تیم به بیماران خود ارائه می دهد.بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از مشکل درد دیسک کمر رنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند بسیار راضی بودم.انجام دادن حرکت های درمانی درد دیسک کمر را به طرز شگفت انکیزی کاهش داد.به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

با سلام خانمی 30 ساله هستم که مدتی است از کمر درد رنج می برم و بیرون زدگی سیاتیک دارم آیا باید برای درمان خود حتما اقدام به جراحی کنم؟

مناسب ترین شیوه برای درمان دیسک کمر و مشکلات این چنینی جراحی می باشد. اما درمان هایی مانند تزریق ژل بین مهره ها نیز وجود خواهد داشت. اگر که این درمان ها برای شما کارساز نبود می توانید جراحی را انجام دهید.

من بدنساز هستم و بدنسازی را به صورت حرفه ای انجام می دهم اما پس از مدتی متوجه پارگی دیسک خود شدم.پس از مراجعه به پزشک گفتند با انجام فیزیوتراپی بهبود پیدا میکنم.آیا بعد از بهبود خود می توانم دوباره ورزش را به صورت حرفه ای انجام دهم یا خیر؟

بله شما می توانید بعد از بهبود خود دوباره این کار را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که اگر دچار این مشکل شدید استعداد ذاتی دارید و ممکن است بعد ها دو مرتبه به این درد مبتلا شوید. بنابراین با رعایت کامل نکات و ملاحظات خاص دوباره ورزش کنید.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

مهره 5 و 4 کمر من دچار آسیب دیدگی شده است اما درد شدیدی را در کمر خود احساس نمی کنم.تنها مشکلم دردی است که در لگن خود احساس می کنم.آیا با لیزر مشکلم حل می شود؟

باید ابتدا معاینات پزشکی رو ی شما انجام پذیرد. انا با توجه به اینکه دردی را احساس نمی کنید درمان لیزر برای شما مناسب است.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

زانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *