زانو درد مزمن

زانو درد مزمن چیست؟

از مواردی که افراد در سنین مختلف از آن شکایت می کنند زانو درد است. افرادی که دچار زانو درد می شودند معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. افرادی که مبتلا به التهاب مفاصل هستند و افرادی که معمولا بر اثر عوامل دیگری چون زمین خوردن و شکستگی از درد زانو شکایت می کنند.

چه اشخاصی بیشتر به زانو درد مبتلا می شوند؟

در گروه اول کسانی قرار می گیرند که ورزش های سنگین می کنند و معمولا در سنین جوانی به زانو درد مبتلا میگرددند.این افراد هنگام نشستن و برخاستن بیشتر درد را احساس می کنند.

گروه دوم افرادی هستند که در دوران کهنسالی و میانسالی قرار دارند و به علت تخریب مفاصل و غضروف های استخوانی دچار این درد ها شده ا اند.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می توانید نسبت به تسکین درد های خود اقدام کنید.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.من به غلت زانو دردی که داشتم به این کلنیک مراجعه کردم و از نتیجه این کار بسیار راضی بودم.
صادق شریفی
کارمند
سال های زیادی از درد زانو درد مزمن رنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند درد های من بسیار کاهش پیدا کرد. بسیار راضی بودم.انجام دادن حرکت های درمانی درد دیسک کمر را به طرز شگفت انکیزی کاهش داد. می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
محمد اسماعیلی
ورزشکار

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه کنند.می خواهم از خود ایشان و تیم حرفه ایشان تشکر و قدردانی کنم.

علیرضا محمدی
دانشجو

سوالات رایج بیماران

چگونه زانو درد خود را تسکین دهیم؟

می توانید با مراجعه به فیزیوتراپی و درمان هایی که ارائه می کنند از درد های خود کم کنید.اگر دارای اضافه وزن هستید با کم کردن وزن خود فشار کمتری را به زانوها وارد می شود.. با انجام ورزش های آبی نیز می توانید

مراقبت های خانگی از زانو درد چیست؟

استراحت کردن ، بستن زانو ها ، استفاده از دارو ها و انواع پماد ها،مراجعه به فیزیوتراپی و هم چنیین آب درمانی می تواند در تسکین درد ها به شما کمک کند.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

زانو

drgholenjبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان زانو درد دراصفهاندکتر قولنجزانو درد مزمنفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *