بعد از انجام هر عمل جراحی فرد مبتلا باید تحت محافظت های ویژه قرار بگیرد. دوران بهسازی بعد از جراحی یک ماه میباشد و درحین این مدت شما توانایی قبلی خود را پیدا مینمایید. پس از عمل بیمار احتیاج دارد تا مدتی طریقه زندگی خود را اندکی عوض نماید. برای نمونه رانندگی، ایستادن و جلوس دراز مدت، بعد از جراحی اجتناب نمایید. فعالیت را به آرامی و به اندازه تحمل زیاد نمایید، از هوای کثیف دوری کنید. جسم های سنگین تر از 5 کیلو گرم در هر دو دست را بلند ننمایید. بیرون آمدن از خانه و تنفس هوای تازه می تواند به تقویت حالت روحی فرد یاری نماید. از مصرف دخانیات حتما ممانعت نمایید. از موارد مذکور میتوان برای درمان بعد از عمل جراحی در فیزیوتراپی دراصفهان نام برد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج  بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. این کلینیک را دکتر شیربان و تیم حرفه ای ایشان مدریت مینمایند که بسایر برای من سودمند بود

آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
من به آرتروز دست مبتلا شدم و این موضوع را توسط  بهترین فیزیوتراپی دراصفهان یعنی کلینیک دکتر شیربان متوجه شدم.از این کلینیک تشکر مینمایم.

آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

با سلام آقایی 40 ساله میباشم که مدتی است از گردن درد رنج می برم و بیرون زدگی سیاتیک دارم. آیا دیگر میتوانم درمان کنم؟

مناسب ترین شیوه برای درمان آرتروز گردن و مشکلات این چنینی در مرحله اول دارو درمانی و فیزیوتراپی در کلینیک دکتر شیربان می باشد. شما میتوانید با مراجعه به فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را ادامه دهید.

من ورزش های سنگین انجام میدهم و چند مدت است متوجه آرتروز آرنج شده ام. این کلینیک چه کمکی میتواند به من بکند؟

شما میتوانید با مراجعه به فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید و برنامه ی درمانی خود را از دکتر شیربان دریافنت کنید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آسیب ورزشی

drgholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان بعد از عمل جراحیدکتر قولنجفیزیوتراپی در اصفهانفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *