فیزیوتراپی دراصفهان | آرتروز مچ پا

مفصل مچ پا ساختار خیلی درهمی داراست که از سه استخوان نازک‌ نی، درشت ‌نی واستخوان تالوس تشکیل شده است. استخوان تالوس که دقیقا بالای استخوان پاشنه استقرار یافته، تشکیل میگردد. این مفصل امکان حرکت پا به جهت بالا و پایین را مهیا مینماید. مفصل ساب ‌تالار که دقیقا زیر مفصل مچ پا استقرار میابد، مامور حرکت پا از سویی به سوی دیگر میباشد. این مفصل‌ها امکان انجام حرکات دشواری مثل راه رفتن و دویدن را بدون ثانیه ای درنگ برای انسان مهیا مینماید. اسپاسم یا شکستگی مچ پا به سبب صدمات‌ ورزشی یا زمین خوردن قادر است این تواناییها را از انسان بگیرد. همینطور همین قضیه مقدار اهمیت مفصل مچ پا در انجام فعالیتهای روزانه را معین مینماید. (بهترین فیزیوتراپی دراصفهان)

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. اما خیلی ویزیت آن زیاد میباشد.

آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از مشکل درد آرتروز مچ پا رنج می بردم. اما با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان از عمل جراحی که بسیار از آن میترسیدم نجات پیدا نمودم و با برنامه ی درمانی که دکتر شیربان به من ارائه دادند رو به بهودی میباشم.

آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

با سلام آقایی 30 ساله هستم که به خاطر کارم آرتروز مچ پا دارم. از بریس طبی استفاده میکنم اما جدیدا تاثییری ندارد و درد زیادی را احساس مینمایم. آیا باید حتما جراحی کنم؟؟

اخرین راه درمان ( در موارد خاص ) جراحی میباشد. شما میتوانید با مراجعه به کلینیک دکتر شیربان برای درمان خود اقدام کنید. در این کلینیک شما معاینه میشوید و متوجه میشوید که به جراحی احتیاج دارسید یا خیر

من راننده جرثقیل میباشم وو به خاطر کارم درگیر با بیماری آرتروز مچ پا میباشم و درد بسیار زیادی دارم که حتی با کفی های کفش استاندارد هم بهبود پیدا نکردم ایا امکان بهبودی من وجود دارد؟

شما میتوانید با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید و با معاینه متوجه خواهید شد که چه درمانی برای شما مناسب میباشد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آرتروز

drgholenjآرتروز مچ پادرمان آرتروز مچ پادکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *