بیتشرین درد زانو توسط آرتروز ایجاد می شود. آرتروز به فرسودگی و ساییده شدن غضروف مفصل های زانو گفته می شود. معمولا این بیماری در سنین 45 سال به بالا خود را نشان می دهد. در میان بیشترین بیماری ها تخریبی، آرتروز را می توان بیشتر از بقیه نام برد. بیشترین مشخصه آرتروز تخریب کردن به صورت تدریجی می باشد که مفاصل زانو را  به آرامی تخریب می کند. فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

علائم و نشانه های به صورت زیر می باشد:

درد به ارامی زیاد می شود

دامنه حرکت زانو کاهش می یابد

ضعف زانو و ایجاد صدا هنگام راه رفتن

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج فیزیوتراپی دراصفهان است. دکتر شیربان خیلی با حوصله و صبر به درمان درد زانوی من پرداختن و همچنین تمام کاد ایشون با تجربه و علم خود بهترین خدمات را به من رسوندن و از همه ی آن ها تشکر می کنم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
همیشه ترس از این داشتم که در سنین بالا از زانو درد و آرتروز زانو نتوانم راه بروم. اما بعد از مراجعه به دکتر قولنج و طرح مشکل خودم که مدتی بود درد زانو داشتم. آن ها تشخیص دادند که آرتروز زانو من در حال بدتر شدن است. و به من کمک بسیاری کردند تا توانستم با این مساله برخوردکنم و درمانش کنم.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

با تشکر از دکتر شیربان و تمام دست اندر کاران تیم پزشکی دکتر قولنج که کمک کردند درد آرتروز زانو من یه آسانی بهبود یابد.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

با سلام خانمی 35 ساله هستم که مدتی است از آرتروز زانو می برم و آیا باید برای درمان خود حتما اقدام به جراحی کنم؟

در مراحل لبتدایی مبتلا شدن با آرتروز زانو نیازی به جراحی نیست و با درمان های دارویی و فیزیوتراپی می توانید درد خود را بهبود ببخشید.

جراحی زانو برای درمان آرتروز شامل چه چیزهایی می شود؟

جراحی برای درمان آرتروز زانو شامل موارد زیر می شود:

عوض کردن مفضل زانو

برداشتن کشکک

تنظیم سطوح مفصل

موارد درمانی آرتروز زانو فیزیوتراپی در اصفهان شامل چه چیزهایی می شود؟

باید ابتدا معاینات پزشکی فیزیوتراپی دراصفهان روی شما انجام پذیرد. انا با توجه به اینکه دردی را احساس نمی کنید درمان های مناسب را برای شما تجویز خواهند کرد. که شامل فیزیوتراپی، آب درمانی، حرکت درمانی و تمرین هایی که شما باید داخل منزل انجام دهید برای محافظت از مفصل

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آرتروز

drgholenjآرتروز زانوبهترین فیزیوتراپی دراصفهانجراحی زانودرد زانودرمان آرتروز زانودکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *