محدودیت حرکتی شانه

محدودیت حرکتی شانه یک بیماری نسبتا رایجی است. که کپسول مفصل شانه را درگیر می کند. اما تخریب غضروف مفصلی و استخوان را به همراه ندارد. به دنبال آن درد و خشکی و محدودیت حرکت ایجاد می شود. نشده مقدارگسترش این بیماری بطور ظریف گزارش است اما نامیده می شود. که حدود ۲ تا ۵ درصد جمعیت را درگیر می کند. این بیماری بیشتر در خانم ها و بیشتر در سنین ۴۰ تا ۶۰ سالگی بروز می کند.

نشانه ی این بیماری شروع درد خود بخودی و حسب معمول بدون نشانی در شانه است. که به گذر زمان و به گونه ی پیشرونده محدودیت حرکتی در مفصل را به دنبال دارد. یعنی شدنی است فرد بدون هیچ مشکلی شب بخوابد و صبح با درد شدید از خواب بیدار شود. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را جناب دکتر شیربان  ارائه می دهد. بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
مشکل محدودیت حرکتی شانه داشتم که با مراجعه به کلینیک مشکلم رفع شد. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

من راضی نیستم چون مشکلم برطرف نشد.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

درمان محدودیت حرکتی شانه چیست ؟

محدودیت  حرکتی شانه معمولا بدون جراحی بهبود می یابد ولی اگر علایم درد بیش از ٩ ماه طول بکشد و یا شدت علایم شدید باشد. و سبب اختلال عملکرد فرد شود جراحی آرتروسکوپی ( لیزری )پیشنهاد می شود .

اگر تاندونهای روتاتور کاف شانه پاره باشند آیا حرکات شانه تغییر می کند ؟

بله شما می توانید بعد از بهبود خود دوباره این کار را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که اگر دچار این مشکل شدید استعداد ذاتی دارید. و ممکن است بعد ها دو مرتبه به این درد مبتلا شوید. بنابراین با رعایت کامل نکات و ملاحظات خاص دوباره ورزش کنید. با مراجعه بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

عوامل که میتوانند شرایط را برای بروز این محدودیت حرکتی شانه مستعد کنند؟

دیابت : این عارضه در افراد دیابتی شایعتر است بطوریکه ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد دیابتی در طول زندگیشان دچار این بیماری میشوند.کم کاری و پرکاری تیروئید،

بیماری پارکینسون و جراحی های مغز

logo
دکتر قولنج، بهترین فیزیوتراپی در اصفهان است. مدیریت این فیزیوتراپی با آقای دکتر شیربان میباشد. ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند، تراپیست باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است. به جرأت میتوان گفت که ایشان یکی از بهترین تراپیست ها در اصفهان میباشند.

برای رزرو نوبت کلیک کنید

دردشانه

بهترین فیزوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان محدودیت حرکتی شانهدرمان محدودیت حرکتی شانه در اصفهاندرمان محدودیت حرکتی شانه دراصفهاندکتر قولنجمحدودیت حرکتی شانه