درد ناحیه باسن و پشت

این مشکل در بسیاری از افراد باعث ایجاد درد و ناراحتی می شود. درد و سوزش در ناحیه باسن و پشت از مشکلات این عارضه می باشد.این درد به طور معمول در قسمت لگن و اطراف آن احساس می شود.تداوم این درد ممکن است برای شما مشکل آفرین باشد.اگر بی اختیاری در کنترل ادرار و مدفوع خود پیدا کردید و یا احساس ناتوانی در پاها داشتید بهتر است که به پزشک معالج مراجعه فرمایید.در برخی اوقات افراد تب بالای 40 درجه را نیز تجربه می کنند.این ها علائم خطرناکی هستند که باید هر چه زودتر به پزشک متخصص مراجعه کنید. فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) می تواند در بهبود درد ها به شما کمک کند.

image
دکتر شیربان با حوصله فراوان و تخصص خوبی که در این زمینه داشتند توانستند در حل مشکل من بسیار کمک کننده باشند. به شما نیز توصیه می کنم که برای بهبود درد هایتان به فیزیوتراپی دراصفهان مراجعه کنید.
آقای عزتی
آقای عزتی
صاحب کسب و کار
مدت زمانی بود که از مشکل درد باسن و پشت رنج می بردم.زمانی که به ین کلینیک مراجعه کردم با تیم تخصصی و کار بلدی که داشتند توانستند در بهبود درد های من کمک کنند.از ایشان کمال تشکر را دارم.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

از جناب دکتر شیربان و تیم متخصص ایشان ممنونم.بهترین درمان ها را برای مشکل من ارائه دادند.از ایشان کمال  تشکر را دارم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

دلیل رایج درد باسن چیست؟

رایج ترین دلیی که افراد این درد را احساس می کنند مشکلاتی در مهره های ستون فقرات است.این مشکل ممکن است بسیار خطرناک باشد.برای درمان هر چه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

آیا ممکن است این درد به علت ضربه خوردن هم به وجود بیاید؟

بله.در بسیاری اوقات به دنبال دلایل جدی برای این عارضه نباشید.ممکن است به علت زمین خوردن باعث ضربه رسیدن مستقیم به این ناحیه شده باشد.برخورد این قسمت با زمین گاهی اوقات موجب پاره شدن به طور خفیف در عضلات این ناحیه شده باشد.با مراجعه به فیزیوتراپی دراصفهان خواهید توانست درمان مناسبی را برای مشکل خود پیدا کنید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

drgholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرد ناحیه باسن و پشتدکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *