آشنایی با علت بورسیت لگن

بورسیت مفصل لگن هنگامی رخ می‌دهد. که “بورس” – یک کیسه کم حجم و بالشتکی که روی مفصل لگن را پوشش می دهد، پرالتهاب می‌‌شود.

علل شایع بورسیت لگن اینها هستند:

1. استفاده بیش از اندازه مفصل لگن،‌ که ناشی از تلاش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری بالا رفتن از پله‌ها است. یا ایستادن برای زمان دراز مدت است.
  2. گرفتار شدن به نقص‌های لگن مثلا به علت افتادن، ضربه‌خوردن یا وارد آمدن فشار بیش از حد.
  3. انجام جراحی بر روی مفصل لگن.
  4. ایجاد رسوبات کلسیم یا خارهای استخوانی در مفصل لگن.
  5. داشتن عارضه‌های ستون فقرات مثل آرتریت
  6. کوتاه‌تر بودن یک پا از پای دیگر.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. که تیم آن بهترین خدمات برای درمان  بیمار ها ارائه می دهند. من از تیمشان واقعا سپاس گذارم.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از مشکل درد بورسیت لگن رنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند بسیار راضی بودم. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی خدماتی زیادی را برای درمان ارائه داده اند. اما هزینه ویزیت آن خیلی گران است.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

چه زمانی برای درمان بورسیت لگن باید به پزشک مراجعه کرد؟

بیش‌تر موارد بورسیت لگن بدون نیاز به درمانی خاص، طی چند هفته بهبود پیدا می‌کنند. در صورت بدتر شدن علائم به پزشک مراجعه کنید

بورسیت لگن چیست؟

بورسیت لگن یا تروکانتر (Trochanteric bursitis)، التهاب بورس در بخشی از استخوان لگن است.  یا مفصل ران به نام تروکانتر بزرگ (greater trochanter) است. زمانی که بورس ملتهب شود، لگن دردناک می‌شود. این بیماری دلیل رایج درد لگن است. با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

توصیه‌های کلیدی برای جلوگیری از ابتلا به بورسیت لگن چیست؟

از انجام فعالیت‌های تکرار شونده که فشار زیادی را به مفصل ران یا لگن وارد می‌کند، به شدت خودداری کنید .در صورت داشتن اضافه وزن باید به وزن طبیعی برسید . اگر به مشکل نامساوی بودن طول پاها مبتلا هستید، با پوشیدن کفش مناسب این مشکل را تا حدودی رفع کنید

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

بهترین فیزوتراپی دراصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبورسیت لگندکتر قولنجعلت بورسیت لگنعلل شایع بورسیت لگن