انحراف لگن که از بیماری های رایج درد های مفصلی می باشد باعث تغییر حالت در فرم بدن می شود و تاثیر آن روی کمر است که موجب کمر درد شدید می شود.علاوه بر کمر درد ممکن است که موجب خواب رفتن و سوزن سوزن شدن پاها می شود.برای درمان این عارضه باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا معالجه های مناسب را برای شما ارائه نمایند.درمان هایی که می تواند شامل حرکت های کششی باشد از جمله درمان های مناسب می باشد.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می توانید نسبت به درمان خود اقدام کنید.

image
انحراف لگن مدتی بود باعث کمر درد من شده بود.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان و انجام دادن تمرینات کششی توانستم تا حد زیادی بهبود یابم.از این بابت از دکتر شیربان و کادر تخصصی ایشان سپاسگزارم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
محیطی آرام و تمیز به همراه کادر حرفه ای از دلایل انتخاب من برای این فیزیوتراپی بود.توانستم درد های خودم را تا حد زیادی بهبود ببخشم و تمرینات دکتر شیربان برای درمان درد های من بسیار کارساز بود.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

دلایل انحراف لگن چیست؟

این عارضه می تواند دلایل متفاوتی را داشته باشد از جمله نشستن در بازه زمانی های طولانی.اما باید برای تشخیص دقیق تر این عارضه عکس برداری از ستون فقرات،مهره های زانو و..شود تا دلیل اصلی آن مشخص گردد.

چه معالجه هایی برای درمان لگن وجود دارد؟

معالجه های متفاوتی برای درمان انحراف لگن وجود دارد.در برخی اوقات پزشکان به ناچار عمل جراحی را پیشنهاد می  دهند.اما ممکن است که پزشک ارتوپدی شما را به فیزیوتراپیست ارجاع دهد تا با انجام حرکت های کششی و معالجه هایی که در فیزیوتراپی دراصفهان انجام میگردد می تواند در درمان درد های شما کمک کند.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

drgholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرد لگندرمان انحراف لگندکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *