فیزیوتراپی دراصفهان | آرتروز لگن

برداشتن اجسام سنگین و پله بالا رفتن های گوناگون می تواند. در طرح برای آرتروز مفصل لگن مستعد کند. ضربات و تصادفات نقش بسیار اساسی در بروز این بیماری دارد. ژنتیک هم که در انواع بیماری های آرتروزی موثر است. در آرتروز لگن هم نقش به سزایی دارد.نخست آرتروز مفصل لگن بسیار تدریجی و مرموز می باشد. و با تلاش تشدید می شود. اما در موارد پیشرفته بیمار آنقدر درد دارد که حتی شب ها نمی تواند بخوابد.

متداولترین نشانه آرتروز لگن  درد کشاله ران در قسمت جلو ران می باشد.  ولی بعد از آن  برای بیمار امکان پذیر است از درد  مفصل ران با لگن و درد ناحیه باسن شاکی باشد. درد آرتروز لگن معمولا به قسمت داخلی و به سمت  زانوها انتشار پیدا می کند.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را جناب دکتر شیربان همراه با تخصصی و حرفه ای ترین تیم به بیماران خود ارائه می دهد.بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
فیزیوتراپی دکتر قولنج خیلی خوب برای است درمان آرتروز لگن.  ولی قیمت ویزیت آن کمی گران است  اما بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی بهترین خدمات را ارائه می دهند من از آنها سپاس گذارم

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

آیا نیازی به انجام جراحی تعویض مفصل لگن می باشد؟

جراحی زمانی پیشنهاد می شود که درمان های غیر جراحی کمکی به پیشرفت نشانه ها نکرده باشد. جراحی که در درمان آرتروز لگن در نظر گرفته می شود، به دو صورت می باشد:

  1. ماده فلزی جایگزین قسمت آسیب دیده استخوان و غضروف می شود.
  2. مواد مصنوعی جایگزین هر دو قسمت سوکت و سر استخوان فمور می شوند. این جراحی، تعویض مفصل لگن نام دارد.

هدف از انجام جراحی تعویض مفصل لگن، بهبود کیفیت زندگی بیمار می باشد

خواهرم در بچگی تصادف کرد و مفصل ران او دچار شکستگی و دررفتگی شد. این شکستگی به درستی درمان نشده و همین امر موجب کوتاهی پای سمت چپ او گردید. آیا خواهرم که الان ۲۳ سال دارد و دردی هم در پا احساس نمیکند احتیاج به عمل دارد و اگر عمل نکند با بالا رفتن سن دچار مشکل میشود.

شکستگی لگن نامی برای دسته بزرگی از شکستگی ها است که باز کوتاهی می شود. این شکستگی ها عبارتند از

  • شکستگی های گردن استخوان ران
  • شکستگی های استابولوم
  • شکستگی های حلقه استخوانی لگن
من در اثر تصادف دچار شکستگی لگن شدم. پزشک ۶ هفته استراحت برای من تجویز کرده اند. و یک پین در ساق من گذاشته با یک وزنه ۶ کیلوگرمی که به آن متصل است. و هرشب آمپول کلکسان یا انوکساپارین تزریق میکنم. الان بعد از گذشت یک ماه و نیم درد زیادی در ناحیه لگن ندارم آیا میتوانم راه بروم. آیا آمپول CLEXANE عوارضی ندارد آیا درست است که مانع از پر شده محل شکستگی می شود؟

شکستگی لگن طیف وسیعی از شکستگی ها را شامل میشود ولی کلا میتوان آن را به سه دسته تقسیم کرد

  • شکستگی های حلقه لگنی :

    این شکستگی ها در استخوان های ایلیوم، ایسکیوم، پوبیس یا استخوان ساکروم ایجاد شده و موجب میشود ساختار لگن که به شکل یک حلقه است از یک یا چند محل گسسته شود

  • شکستگی های استابولوم :

    اینها موجب شکسته شدن حفره استابولوم شده و آسیب زیادی به مفصل ران وارد میکنند

  • شکستگی های  بالای استخوان ران :

    این شکستگی ها در ناحیه گردن استخوان ران یا زیر آن هستند

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

بهترین فیزوتراپی دراصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهاندرد لگندرمان درد لگنفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *