شاید بتوان گفت رباط‌های صلیبی بیش از هر رباط دیگری در زانو آسیب می‌بینند. در اکثر موارد، این رباط‌ها هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال، نِتبال و اسکی آسیب می‌بینند که این می‌تواند . تأثیر بسیار زیادی بر قابلیت حرکت شخص بگذارد به طوری که دیگر نتواند برخی فعالیت‌های روزانه، از جمله بالا رفتن از پله‌ها، را بدون وسایل کمکی یا کمک دیگران انجام دهد. در این نوع آسیب‌های زانو، یکی از رباط‌ها کشیده (رگ به رگ) شده یا گاهی اوقات پاره می‌شود. پارگی رباط صلیبی می‌تواند.  جزئی یا کامل باشد..بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
این فیزیوتراپی کمک بسیار زیادی را به بیماران خود در بهبود درد هایشان می کند.شما می توانید با مراجعه به این فیزیوتراپی نسبت به درمان درد های خود اقدام کنید.دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
رباط صلیبی من در اثر فعالیت ورزشی دچار آسیب دیدگی شدید شد.با مراجعه به دکتر قولنج توانستم نسبت به درمان درد های خود اقدام کنم و بتوانم در حال حاضر به فعالیت های روزمره خود بهتر از قبل ادامه دهم.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

از فیزیوتراپی دراصفهان یعنی دکتر قولنج تشکر می کنم که به من در درمان و معالجه درد هایم کمک کرد تا بتوانم راحت تر و سریع تر به عالیت های روزمره خود ادامه دهم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

مدت زمان بهبودی کامل چقدر است؟

در مورد این عارضه تا زمانی که نتوانسته اید به طور کامل حرکت کنید باید استراحت نمایید.با مراجعه به فیزیوتراپی های خوب می توانید روند درمانی خود را تسریع کنید.

درمان پارگی رباط صلیبی معمولا به چه صورت خواهد بود؟

معالجه این عارضه به شدت آسیب دیدگی بستکی  دارد. در صورتی که اجازه هر فعالیتی را از فرد گرفته باشد باید به پزشک معالج مراجعه گردد تا بتواند درمان خود را شروع نماید.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

نشانه های آسیب دیدگی رباط صلیبی چیست؟

کسانی که به این عارضه مبتلا می گرددند معمولا بعد از گذشت حدود 1 ساعت  محل آسیب دیده دچار تورم می شود.باید حتما به پزشک مراجعه شود تا شروع به درمان و معالجه کنید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آسیب ورزشی

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان رباط صلیبیدکتر قولنجرباط صلیبیفیزیوتراپی دراصفهان