فیزیوتراپی دراصفهان |‌ یبوست و درد  لگن

لگن در نازل ‏‌ترین قسمت شکم استقرار دارد. اندام‌های موجود در لگن حاوی روده، مثانه، رحم و تخمدان میباشد. درد لگن اغلب به مفهوم دردی میباشد که از یکی از این اندام‌ ها آغاز میگردد. در بعضی از حالات این درد در رابطه با استخوانهای لگن میباشد‏ که در کنار این اندام ها میباشد. این درد ها از عضلات، اعصاب، رگ‌های خونی و مفاصل همجوار میباشد.  بدین سبب، دلایل فراوانی برای درد لگن حاضر میباشد. درد لگن در زنان مرسوم تر از مردان میباشد. این مقاله به بررسی عادی ترین حالات درد لگن در زنان میپردازد. درد لگن برطبق مبدا آن امکان دارد متوالی یا پی در پی، اندک یا کثیر باشد. این درد میتواند برخی زمان ها تا کمر، باسن یا ران نیز کشیده گردد. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیادی مشکل لگن داشتم که با مراجعه به بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان تواستم درد خود را بهبود دهم. از اقای دکتر شیربان تشکر میکنم.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

من مدتی است که از درد لگن رنج میبرم که با مراجعه به کلینیک دکتر شیربان نتیجه ای میخواستم را هم نگرفتم و ناراضی هستم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

درود و خسته نباشید. من مدتی است از یبوست و درد لگن رنج می برم. آیا باید برای درمان خود حتما اقدام به جراحی کنم یا میتوانم دردم را کنترل کنم؟

اگر بیماری شما به مرحله پیشرفته رسیده باشد باید جراحی کنید اما اگر به تازگی این درد را دارید میتوانید از دارو،تزریق، نرمش و انجام فیزیوتراپی در بهترین فیزیوتراپی اصفهان استفاده کنید. شما برای فهمیدن سطح بیماری خود میتوانید به کلینیک دکتر شیربان مراجعه کنید.

من بتازگی زایمان کردم و از درد شدید لگن رنج میبرم حتی یک بار هم جراحی کرده ام. آیا با انجام فیزیوتراپی بهبود پیدا میکنم یا باید دوباره جراحی کنم؟

چون مورد شما بسیار خاص میباشد، شما با مراجعه به کلینیک دکتر شیربان  تیم حرفه ای ایشان میتوانید متوجه شوید که نیاز به جراحی دوباره دارید یا خیر.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

drgholenjبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان درد لگندکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهانیبوست و درد لگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *