فیزیوتراپی در اصفهان | در مورد فیزیوتراپی | دکتر قولنج

فیزیوتراپی دراصفهان دکتر قولنج

فیزیوتراپی دراصفهان drgholenj


فیزیوتراپی دراصفهان

در مورد فیزیوتراپی

فیزیوتراپی حرکتی شامل حرکات زیر می شود:

فیزیوتراپیست پیشرفته تمرین – برنامه

سولات متداول

 

شکل 1 در مورد فیزیوتراپی

شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان

 

در مورد فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یک حرفه بهداشتی مبتنی بر علمی است که باعث بهبودی در بیماری، آسیب یا ناتوانی می شود. این هدف برای بازگرداندن حرکت و توانایی عملکردی در پتانسیل کامل فرد است. فیزیوتراپی حرفه ای مستقل است که در آن پزشکان دکتر قولنج فیزیوتراپی دراصفهان تصمیم گیری در مورد درمان و داوری های بالینی را انجام می دهند. آنها دائماً نتایج درمانهای خود را مجددا ارزیابی می کنند و رویکرد خود را تنظیم می کنند.

فیزیوتراپی حرکتی شامل حرکات زیر می شود:

حرکت و ورزش

فیزیوتراپیست ها توانایی بیمار را در انجام فعالیت های بدنی ارزیابی می کنند. آنها به محدوده حرکت مشترک، قدرت، حساسیت، هماهنگی، تعادل و انجام کارها نگاه می کنند. شکل 1 در مورد فیزیوتراپی

تمرینات بدنی باعث افزایش دامنه حرکت ، تقویت عضلات و بهبود تعادل و هماهنگی می شود. فعالیت بدنی و ورزش در پیشگیری و مدیریت بسیاری از شرایط مزمن مؤثر است. در مورد فیزیوتراپی ورزشی می توان گفت بهترین نوع درمان است. drgholenj

دستی درمانی

اتصالات ما هنگام حرکت از طیف وسیعی از حرکات ، حرکات کشویی و سرسختی را انجام می دهند. ما نمی توانیم این حرکات را به تنهایی انجام دهیم ، آنها فقط با حرکت اصلی اتفاق می افتند. پس از آسیب، این حرکات مفصل داخلی کوچک می توانند محدود شوند و توانایی ما در حرکت اتصالاتمان را محدود می کنند. در شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان مشاهده می فرمایید.

فیزیوتراپیست دکتر قولنج می تواند حرکات منفعل کنترل شده را برای شل شدن مفاصل و بافت های آسیب دیده اعمال کند. حرکات منفعل حرکاتی است که توسط شخص دیگری انجام می شود و نه توسط خود ما. حرکات کوچک و تکراری که بر روی اتصالات اعمال می شود، تکنیک های بسیج نامیده می شوند. Drgholenj

فیزیوتراپی دراصفهان دکترقولنج

شکل 1 در مورد فیزیوتراپی

آب درمانی

از هیدروتراپی برای درمان اختلالات روماتولوژیکی، ارتوپدی و عصبی استفاده می شود. در استخر کم عمق گرم و با دمای نزدیک به حرارت بدن انجام می شود. تحت هدایت فیزیوتراپیست فیزیوتراپی دراصفهان، بیمار تمریناتی را در آب انجام می دهد. مقاومت و کمک به آب بدون جاذبه باعث می شود مفاصل و ماهیچه ها با حداقل استرس حرکت کنند. این می تواند تنفس و گردش خون را بهبود بخشد، درد را تسکین دهد، دامنه های مفصل را بهبود ببخشد، عضلات را تقویت کرده و احساس بهزیستی عمومی را ارتقا بخشد.

فیزیوتراپیست پیشرفته تمرین – برنامه

این عنوان برتر برای فیزیوتراپیستهایی است که اغلب دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. و در حوزه بالینی خود، چه از نظر دانشگاهی و چه از نظر عملی بسیار ماهر هستند. عنوان اول زمانی که فیزیوتراپی شروع به انجام کارهایی “خارج از حوزه فیزیوتراپی” کرد ، مانند گرفتن کلینیک های ارتوپدی به جای یک پزشک، پزشک دامنه گسترش یافته بود.

در مورد فیزیوتراپی و برنامه های کاربردی آن مواردی را اشاره می کنیم. به عنوان مثال، کلینیک های ستون فقرات یا بخش اورژانس. آنها ممکن است بتوانند مشکلات بیمار را تشخیص دهند در صورت لزوم تحقیق کنند، معالجه، توصیه یا تزریق کنند و در صورت لزوم مراجعه کنند.

نقش های برنامه ها کاملاً مشخص نیستند، بنابراین آنها اغلب متناسب با نیازهای تمرین در آن زمان تکامل می یابند. برخی از آنها به سمت نقش ESP قدیمی تمایل دارند، بیماران را در کلینیک های بیمارستانی مانند کلینیک های ستون فقرات یا ارتوپدی تشخیص یا تشخیص می دهند. برخی دیگر نقش درمانی دارند، و آنها را در نقش فیزیوتراپی سنتی تر ارزیابی و معالجه می کنند. جنبه های دیگر نقش آنها آموزش کارکنان فیزیوتراپی، نظارت بر معیارهای بالینی و نگاه به نتایج درمانی است.  Drgholenj

در مورد فیزیوتراپی دکتر قولنج

شکل 2 فیزیوتراپی دراصفهان

سولات متداول

چه موقع باید به فیزیوتراپ مراجعه کنم؟

پزشک ممکن است بعد از عمل جراحی مانند تعویض مفصل ران یا حادثه ای مانند حمله قلبی یا سکته مغزی، شما را به فیزیوتراپی دراصفهان ارجاع دهد.

فیزیوتراپیست ها با چه مشکلی روبرو هستند؟

فیزیوتراپیست ها بر روی پیشگیری و توانبخشی تمرکز دارند. درمان می تواند برای مشکلات ناشی از آسیب، بیماری یا ناتوانی باشد. در اینجا چند مثال آورده شده است:
• درد گردن و کمر ناشی از مشکلات عضلات و اسکلت
• مشکلات در استخوان ها ، مفاصل ، ماهیچه ها و لیگامنت ها مانند ورم مفاصل
• ناتوانی در نتیجه مشکلات قلبی
• مشکلات لگن مانند مشکلات مثانه و روده مربوط به زایمان
• از دست دادن تحرک به دلیل ضربه به مغز یا ستون فقرات یا به دلیل بیماری هایی مانند بیماری پارکینسون و بیماری اسکولیوز
• خستگی، درد، تورم، سفتی و از بین رفتن قدرت عضلات

در فیزیوتراپی دراصفهان چه انتظاری می توان داشت؟

در مجموعه دکتر قولنج جلسه شما بی نظیر خواهد بود، زیرا همه چیز در مورد شما و در مورد فیزیوتراپی و نیازهای خاص شما است. به طور کلی، آنچه اتفاق می افتد این است:
• فیزیوتراپیست در مورد تاریخچه پزشکی شما مطالعه می کند.
• شما یک برنامه درمانی دریافت می کنید که اهداف شما را برای بهبودی تعیین می کند.
• دوره ای از تمرینات و هرگونه وسایل کمکی مورد نیاز برای شما تجویز می شود.

عنوان مقالهدر مورد فیزیوتراپی
نام و نام خانوادگیعلی رشیدی
دپارتماناوج شید
مدت زمان8 دقیقه
تعداد کلمات900

فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *