بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی دراصفهان | 5نوع فیزیوتراپی

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان drgholenj


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان |  فیزیوتراپی دراصفهان | دکتر قولنج | drgholenj

همه چیز راجب به فیزیوتراپی

انواع فیزیوتراپی:

فیزیوتراپی در کودکان

فیزیوتراپی در surgery

فیزیوتراپی بیماریهای پوستی

فیزیوتراپی بیماریهای قلبی و تنفسی

فیزیوتراپی سالمندان

انواع مختلف درمان :

یخ درمانی.

گرما درمانی

درمان دستی

Electrical stimulation

شل کردن میوفاسیال

اولتراسوند

ماساژ درمانی

آب درمانی و ورزش

ورزش درمانی

تراکشن

ویژگی های فیزیوتراپی خوب

شکل 1:بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 2:فیزوتراپی دراصفهان

 

عنوان مقالهبهترین فیزیوتراپی در اصفهان
نویسندهسارا مارانی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1136
مدت زمان مطالعه11.35دقیقه

همه چیز راجب به فیزیوتراپی

فیزیوتراپی دراصفهان ازجمله رشته هایی است که افرادی مانند امیرحسین شیربان و دیگر بزرگان این رشته در آن فعالیت می کنند.

و بهترین خدمات فیزیوتراپی دراصفهان را می توانید در دکتر قولنج پیدا کنید.درسایت drgholenj می توانید ازاین خدمات آگاه شوید.

انواع فیزیوتراپی دراصفهان:

فیزیوتراپی در کودکان

تقریبا 10% کودکانی که معلولیت های مانند موارد زیر را دارا باشند فیزیوتراپی در مداوای آنها مثمرثمر است.که بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بهترین خدمات را در این زمینه انجام می دهد.

  • فلج اطفال ،فلج زایمانی،فلج مغزی.
  • تور تیکولی (کودکانی با گردن کج مادرزاد).
  • اختلال در مچ پا (مثل کف پای صاف ، و پا چنبری و غیره).

فیزیوتراپی در surgery

فیزیوتراپی باعث مداوا ،رفع درد و رفع Movement restrictions،در بیمارانی که عمل جراحی در زمینه های زیرانجام دادند می شود.

  • سوختگی ها
  • ترمیم اعصاب (ترمیم تاندون و عضله)
  • شکستگی ها و اعمال جراحی ستون فقرات
  • در بعضی از surgery هایی که در ناحیه فک و صورت انجام می گیرد، درگیری مفصل

فیزیوتراپی بیماریهای پوستی

هدف از فیزیوتراپی بیماری های پوستی کاهش درد به منظور مداوای سریع ورفع اسکارها در بیماری هایی نظیر زیر است .دکتر قولنج اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد داد.

  • عمل های جراحی پلاستیک
  • سوختگی پوست و زنا و آکنه و لوپوس
  • عمل هایی که برای زیبایی انجام می شود

فیزیوتراپی بیماریهای قلبی و تنفسی

فیزیوتراپی بیماران تنفسی شامل استحکام عضلات سیستم تنفسی، Dischargeترشحات داخلیه ریه و دستگاه تنفسی،تحریک Reflux سرفه،یادگیری الگوی تنفسی صحیح میباشد. ودر مورد فیزیوتراپی بیماریهای قلبی باید گفت که این فیزیوتراپی دراصفهان برای بالابردن کارایی سیستم قلبی و عروقی بکار می رود.

فیزیوتراپی سالمندان

سالمندان برای پیشگیری از osteoporosis وعدم توانایی برای انجام کارهای روزمره می توانند حرکات ورزشی مناسبی (برای مثال شکل 2:فیزوتراپی دراصفهان)تحت نظرفیزیوتراپیست انجام دهند.وهمچنین بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بهترین فیزیوتراپیست ها را در خود جای داده است.

انواع مختلف درمان :

یخ درمانی.

یخ به تقلیل گردش خون کمک می کند اما نباید به طور مستقیم روی پوست قرار داده شود.زیرا منجر به آسیب به بافت های پوستی می شود . برای ممانعت از این آسیب استفاده از مانعی مانند پارچه مفید است.

گرما درمانی

گرما باعث بالارفتن گردش خون در بافت های آسیب دیده ی بدن ، شل شدن Muscle و رفع درد میشود .به همین دلیل می توان از کیسه های آب داغ به مدت min 15 – 20 برای این منظور استفاده کرد.اگر به دنبال این نوع از درمان هستید فیزیوتراپی دراصفهان می تواند گزینه ی خوبی باشد.

درمان دستی

به دستکاری کردن و حرکت دادن اعضای بدن بیمار درمان دستی گفته می شود. این متد منجر به گرم شدن ، loosen شدن بافت‌های نرم زیرین می شود.(همانطور که در شکل 1:بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می بینید) و همچنین واداشتن حرکت مفاصل خشک بیمار ، رفع درد بیمار ، کاهش اسپاسم‌های عضلانی از نتایج درمان دستی است.و در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان از بهترین درمان های دستی می توانید بهره مند شوید.برای اطلاعات بیشتر به drgholenjمراجعه کنید.

Electrical stimulation

در electrical stimulation  جریان بدون درد الکتریسیته از طریق پوست بیمار به اعصاب مورد نظر فرستاده می‌شود. جریان الکتریسیته باعث تولید گرما می‌شود که در رفع درد وخشکی joints بکار می رود . و به تحریک بیمار برای انجام حرکات  کمک می کند. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان این متد را بدون عوارض جانبی ارائه میدهد.

شل کردن میوفاسیال

فاسیا، پوششی از connective tissueاست که از عضلات، استخوان، و اعضای بدن محافظت می‌کند. فشار ناشی از آسیب، یا حالت نامناسب بدن باعث تنگ شدن فاسیا می‌شود .و به این ترتیب عضلات و استخوان‌ها از جای خود خارج شده و باعث ایجاد درد می‌شوند. فیزیوتراپیست از انگشتان، کف دست، آرنج و ساعد خود برای کشیدن فاسیا استفاده می‌کند.که این متد در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان انجام می شود.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج

شکل 1:بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

اولتراسوند

در این روش از امواج صدا که فرکانس بالایی دارند برای ارسال گرما به نقاط عمیق بافت (مثل عضله) استفاده می‌شود. این روش باعث افزایش جریان خون و التیام بافت، تسکین muscle spasm، کاهش التهاب، و تسکین درد می‌شود. وبرای مداوای درد کمر و گردن، آسیب تاندون و رباط،مشکلات مفصل، و سایر بیماری‌های مربوط به ستون‌فقرات مفیداست.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی باعث کاهش درد، بهبود گردش خون، و کاهش سفتی muscleها می‌شود که به کمک دست انجام می شود. روش‌های ماساژ درمانی شامل :ماساژ نقاط ماشه‌ای، تکنیک افلوراژ (ماساژ با کف دست‌ها)، و تکنیک پتریساز (مشت و مال دادن).که در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می توانید از ماساژ درمانی بهره مند شوید.

آب درمانی و ورزش

آب گرم باعث شل شدن عضلات می‌شود . در آب درمانی از این خاصیت برای بهبود درد کمر و گردن، تنگی نخاع، و سایر اختلالات نخاعی استفاده می شود.و همچنین خاصیت شناور ماندن روی آب باعث می‌شود مفاصل بدون هیچ‌گونه فشار اضافی به حرکت واداشته شوند. معمولا آنچه بیمار نمی‌تواند روی زمین انجام دهد به آسانی در آب انجام می‌دهد.

ورزش درمانی

ورزش باعث تقویت بدن، بهتر شدن حالت تعادل و خواب ،هماهنگی اعضای بدن، بالا بردنflexibility می شود.و همچنین منجربه Muscle stimulation‌‌های قلب و عروق، تسکین خشکی عضلات، تقویت عضلات، رفع خستگی، و تسکین درد می‌شود.و درنتیجه ورزش درمانی برای همه افراد سودمند و دربهترین فیزیوتراپی در اصفهان به این موضوع پرداخته شده است .

فیزیوتراپی دراصفهان دکتر قولنج

شکل 2:فیزوتراپی دراصفهان

تراکشن

تراکشن به منظور رفع درد در spinal cord به دو صورت دستی و مکانیکی انجام می شود .ودرواقع برای رفع Muscle spasm و فشرده کردن ریشه اعصاب قابل استفاده است.فیزیوتراپی دراصفهان شاید گزینه برای اینگونه مراجعه کنندگان باشد و می توانید بهترین ها رادر این زمینه پیدا کنید.

ویژگی های فیزیوتراپی خوب

  • به یک فیزیوتراپ با سابقه مراجعه شود.drgholenj که بهترین فیزیوتراپی دراصفهان است دارای کادری مجرب و با سابقه ی درخشان است.
  • تجهیزات فیزیوتراپی دراصفهان ممکن است در گذر زمان‌تغییر کند پس بهتر است کلینیک فیزیوتراپی به مدرن ترین تجهیزات فیزیوتراپی مجهز باشد.
  • کلینیک فیزیوتراپی باید امکان درمان کامل بیمار را داشته باشد وبهترین فیزیوتراپی در اصفهان این امکان را فراهم کرده است.
  •  فیزیوتراپی باید درمحیطی آرام انجام شود چراکه تسکین درد به محیط آرام نیاز دارد.
  • محیط فیزیوتراپی باید یک مکانی پاکیزه و تمیزباشد.
  • کلینیک‌فیزیوتراپی به‌منظور آرامش حال مریضان باید دارای طراحی مطلوبی باشد که در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان در اصفهان به این امر پرداخته‌شده‌است .

همچنین میتوان گفت که فیزیوتراپی ویژگی های بسیار دیگری دارد که ما در این مقاله از ذکر آنها پرهیز میکنیم. اما این نکات نیز از اهمیت بالایی برخوردار میباشند که در مقالات بعدی آنها را برای شما نام خواهیم برد. پس با دکتر قولنج همراه باشید.

اخبار فیزیوتراپیفیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *