بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

۶ درمانی که با آب درمانی انجام میدهند

۶ درمانی که با آب درمانی انجام میدهند دکتر قولنج drgholenj


بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

فهرست مطالب

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکترقولنج

5 درمانی که با آب درمانی انجام میدهند

آب درمانی چیست؟

آب درمانی چگونه انجام میگردد؟

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان و مزیت های آب درمانی

مزایای آب ‌درمانی عبارتند از:

آب درمانی برای بیماری های مختلف

اکنون به 5 مورد از بیماریی ها که آب درمانی باری آنها مفید است، اشاره میکنیم:

مزیت های آب درمانی برای بیماری ام اس

فهرست شکل ها

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

عنوان۵ درمانی که با آب درمانی انجام میدهند
نویسندهالهه سادات محمدعلیزاده
دپارتماناوج شید
مدت زمان مطالعه9 دقیقه
تعداد کلمات998 کلمه

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج

5 درمانی که با آب درمانی انجام میدهند

آب درمانی چیست؟

آب درمانی در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان تاثیر ممتازی در درمان بیماری‌ ها دارد. همینطور نسبتا تمام اشخاصی که آنرا تجربه نمودند، براین اعتقادند که تغییرات خوبی در زندگی آنها به ایجاد گشته است. اما اطمینان داشته باشید تا موقعی که خودتان دربهترین فیزیوتراپی دراصفهان آنرا حس ننمایید، به آن باور پیدا نخواهید کرد. هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید، حتی بی اینکه مسواک بزنید، ۵/۱ لیتر آب بنوشید. یعنی چیزی در حد ۵ تا ۶ لیوان و بعد از آن صورت خود را بشویید! این کار را آب درمانی مینامند. اما بدانید که یک ساعت پیش و یک ساعت آتی از نوشیدن، نباید هیچ نوشیدنی و غذای جامدی تناول نمود. (drgholenj)

خوبست میباشد که آب را پیش از نوشیدن بجوشانید و یا پالایه نمایید. نوشیدن یکهو ۵/۱ لیتر آب کار سختیست؛ اما به آهستگی این کار برای شما راحت و با آن خو میگیرید. در آغاز میتوانید با ۲ لیوان آب شروع نمایید و به آهستگی آنرا زیاد نمایید و یا ۴ لیوان آب بخورید. همینطور در طول فواصل در پی یک ساعت ۶ لیوان آب را بشکل یکجا بنوشید. در روزهای ابتدایی، ظرف یک ساعت دو تا سه دفعه ادرار خواهید نمود. اما با گذشت زمان این شرایط نرمال خواهد گشت و بدن با وضعیت خو میگیرد.

آب درمانی چگونه انجام میگردد؟

این طریقه با عنوان های دیگر نظیر استخر درمانی و هیدورتراپی هم در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان مرسوم میباشد. قائدتا موقعی که جریان آرام بخش آب از اثر نیروی جاذبه بکاهد، انجام دادن تمرین های ورزشی هم راحت تر خواهد گشت. همینطور که عنوان شد، آب درمانی و حرکت های در رابطه با آن عموما در آب پر حرارت انجام میگردند. در اقسام متعدد راه آب درمانی، دمای آب را میان ۲۹ تا ۳۴ درجه‌ سانتی ‌گراد حفظ مینمایند. این مقیاس دما افزون بر اینکه در شخص احساس آرامش خلق مینماید، موجب آرامشدن درد ‌های جسمی هم میگردد.

همینطور، انجام حرکات ورزشی درون آب بسیار راحت تر میباشد. زیرا در این طریقه ها به جای وزنه از نیروی مقاومت آب استفاده میگردد. بنابراین آب درمانی فشار کم تری به مفاصل وارد مینماید. در شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان نیز میتوانید به این مطلب اشاره نمود. (drgholenj)

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان و مزیت های آب درمانی

آب‌ درمانی قادرست در درمان بسیاری از اقسام صدمات نرمی ساختار و استخوان و بیماریهای عصبی عضلانی سومند واقع گردد. (دکتر قولنج)

مزایای آب ‌درمانی عبارتند از:

  • آرام شدن درد در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان
  • کاستن اسپاسم عضله
  • زیاد شدن دامنه‌ ی حرکتی مفصل
  • استحکام عضلات سست
  • زیاد شدن چرخش خون
  • بهینه سازی تعادل و هماهنگی
  • بازیابی عضلات از کار افتاده

آب درمانی برای بیماری های مختلف

اکنون به 5 مورد از بیماریی ها که آب درمانی باری آنها مفید است، اشاره میکنیم:

  • ام اس قسمی بیماری سیستم عصبی میباشد که موجب ناتوانی در حرکت میگردد. تا به حال درمان قطعی برای این بیماری پیدا نگشته است. همگی راه های سفارش شده راهی مکملی برای جلوگیری از توسعۀ این بیماری میباشند. در شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان نیز میتوان به این مطلب اشاره نمود.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 2 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

مزیت های آب درمانی برای بیماری ام اس
  • زیاد شدن اعوجاج بدن و جلوگیری از خشکی عضلات
  • کم نمودن گرفتگی بدن
  • زیاد شدن چرخش خون در بدن
  • جلو گیری از پوکی استخوان
  • دیسک کمر عموما به علت تنگی کانال نخاعی شکل میگیرد. پژوهشات متعدد در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان گفتند که استفاده از این راه به دفع تنگی در کانال نخاعی یاری میرساند. همین امر مسبب میگردد که بیماری دیسک کمر رو به بهبودی جلو رود. در درمان دیسک کمر فرد پا و کمر خود را در استخر و یا وان ‌های ویژه میگذارد. همینطور تحت نظر دکتر ورزش های ویژه ای را انجام مینماید. برخی وقتها برای درمان دیسک کمر از جکوزی و یا محل‌ های همسان استفاده میگردد. آب را با فشار به کمر بیمار میرساند. همینطور با دقت به اینکه در این محل آب شرایط گردابی به خود میگیرد کمر ماساژ داده میگردد و همین کار کمر درد را تا اندازۀ زیادی آرام مینماید.
  • آب درمانی برای درمان بعضی بیماری‌های زانو نظیر آرتروز زانو و بیماری‌های در رابطه با روماتیسم مفصلی زانو میباشد. یکی دیگر از کارکردهای آب درمانی بعد از انجام جراحی عوض نمودن زانو یا در ابتلا به درد زانو میباشد.
  • درمان افسردگی، غالبا قرار گرفتن در آب میتواند با ابتدایی ترین کنشها یعنی احساس خرسندی و آرامش همگام باشد. درمان در آب افزون بر جهات پزشکی، حس خوبی در بیمار خلق و از منظر روحی به شخص یاری رساند. از این رو درصورتیکه خسته، بی ‌حال یا افسرده میباشد، آب درمانی را از یاد نبرد.
  • برای ایمنی و استحکام شما در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان، انجمن درمانی در آب گرم با درجه حرارت 34 درجه شروع میگردند. در طی درمان، متخصص آب ‌درمانی به صورت مستقیم به شما کمک می‌کند. برنامه درمانی برای هر شخص به شکل جداگانه و سازگار با ملازمات ویژه او برنامه ریخته شده است. درمان به شکل تک به تک و به مدت یک ساعت عرضه میگردد. آب‌ درمانی قادرست به شکل مستقل یا به مقصود کامل شدن فیزیوتراپی استفاده گردد. امیدواریم از مقاله دکتر قولنج لذت برده باشید. (drgholenj)

در این مقاله ما از چه چیز هایی نام برده ایم؟

در این مقاله ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا همه چیز راجع به 6 درمانی که با آب درمانی انجام میدهند و راه های نتیجه بخش شدن آن را برای شما عنوان کنیم.

هدف این مقاله چه بود؟

هدف این مقاله پرداختن به آب درمانی و فواید آن میباشد.

آیا این مطالب برای شما مفید بود؟

بله بسیار سودمند میباشد.

اخبار فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *