بهترین فیزیوتراپی دراصفهان و ماساژ درمانی در اصفهان | دکتر قولنج

ماساژ درمانی در اصفهان

یکی از علایق ما ایرانی ها این است که تحت درمان و ماساژ قرار بگیریم. ماساژ یکی از روش های درمانی است که بسیار نتیجه بخش و لذت بخش میباشد. شما میتوانید در طی این درمان آسیب هایی را که در بدن شما بوجود آمده است را درمان نمائید. با استفاده از ماساژ درمانی شما میتوانید راه های بسیار زیادی را تجربه نمائید که میتوانند به شما کمک بسیاری نمائید.

سبک های ماساژ درمانی

ماساژ درمانی به شکل های مختلفی طبق سبک های مختلفی انجام میشود. نمونه ای از طرح و سبک ها را در ادامه مطالعه خواهید نمود.

ماساژ درمانی  اروپایی

این روش درمانی که توسط اساتید غربی بنیان گزاری شده است. شامل موارد تکنیک های دست ورزی اندام های انسان میباشد.

ماساژ اصلاح حرکت و ساخ‌تار:

این روش درمانی بر روی ساختمان و تحرک انسان بنیان گزاری شده است. در طی این روش درمانی با کمک وزن بدن و فشار بر روی اندام های بدن باعث اصلاح و بهبودی بخشیدن اندام های بدن میشود.

فیزیوتراپی و ماساژ درمانی بر اساس موارد انرژی و اساس:

در طب سنتی چنین اقدامات و فعالیت هایی روئیت نمیشود. این مدل ماساژ درمانی بیشتر با استفاده از وارد کردن انرژی بر روی یک نقطه کمک میکند که بتوانید تورم ها و درد های بدن را التیام بخشید. روش هایی که در این زمینه و مدل ماساژ وجود دارند عبارت ند از درمان به صورت قطبی و یا تملس شفابخش اندام های بدن و نیز ریکی که روش فوق العاده نتیجه بخشی میباشد.

شما میتوانید در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان هایی را برای درمان درد های خود پیدا نمائید. یکی از این مقالات همین ماساژ درمانی میباشد. با استفاده از ماساژ درمانی دراصفهان میتوانید در بهترین فیزیوتراپی دراصفهان بهبودی کامل را بدست آورید.

برای رزرو نوبت میتوانید از طریق همین سایت اقدامات لازم را انجام دهید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *