فیزیوتراپی دراصفهان | قوس زیاد گردن و درمان آن

درمان قوس زیاد گردن دکتر قولنج

درمان قوس زیاد گردن Dr gholenj


فیزیوتراپی دراصفهان درمان قوس زیاد گردن 

قوس زیاد گردن در فیزیوتراپی دراصفهان:

عوامل ایجاد خمیدگی گردن  :

علائم

درمان در فیزیوتراپی دراصفهان :

شکل 1یزیوتراپی دراصفهان

شکل 2فیزیوتراپی دراصفهان

قوس زیاد گردن در فیزیوتراپی دراصفهان:

قوس گردن یک واژه پزشکی است که به مقدارخمیدگی گردن فرد اشاره میکند . و یک خمیدگی رو به داخل در قسمت گردن را مشخص میکند. برای  ­درمان قوس زیاد گردن، ادامه ی مقاله را بخوانید . این خمیدگی یک خاصیت فیزیکی مناسب برای فرد است . به صورتی که اگر شما این خمیدگی طبیعی را نا دیده بگیرید، قادر است موجب پیامد جسمی زیادی شود. برای فهمیدن کامل این خمیدگی طبیعی گردن، نیاز است که در بعضی موقعیتها مانند قوس گردن اطلاع پیدا کنید .

 چند نمونه از علل قوس گردن :

  • هایپرلوردوز:  خمیدگی عمیق‌تراز خمیدگی طبیعی گردن از عقب به جلو احتمال دارد سر به سمت جلو متمایل شود. تیم دکتر قولنج ، فیزیوتراپی دراصفهان در بهبودی این مشکل به شما کمک خواهد کرد . اصولا،این وضعیت بر آنها اثر میگذارد. به نظر می‌رسد که به وطورعمد گردن شان را به سمت جلو خم کرده اند. درک علتهای به وجود آمدن این مسئله، به درمان قوس زیاد گردن کمک میکند.
  • ‌هایپولوردوز:  به کیفوز گردن و یا گردن نظامی گفته میشود. این حالت با صاف کردن قوس گردن مشخص می‌شود. گردن انسان به طور مستقیم و بدون خمیدگی طبیعی گردن مشاهده می‌شود. در شکل 1یزیوتراپی دراصفهان مشاهده میکنید .

گردن حاوی هفت استخوان است که قسمت گردنی ستون فقرات را شامل میشود. برای خواندن اطلاعات درباره ی درمان قوس زیاد گردن ، ادامه ی مطالب را از دست ندهید . به صورتی  که داشتن یک خمیدگی به سمت داخل طبیعی است تا وزن سر را نگه دارد. انسانهای  مبتلا به خمیدگی گردن قادرند تقریبا در همه ی جنبه‌های زندگی خود مبتلا به مشکلات گردن شوند. سایت Dr gholenj ، فیزیوتراپی دراصفهان در این مقاله به بررسی این مشکل می پردازد .

فیزیوتراپی دراصفهان دکتر قولنج

عوامل ایجاد خمیدگی گردن  :

همانگونه که از دست دادن خمیدگی گردن در بزرگسالان شایع است، کودکان نیز میتوانند این بیماری را داشته باشند . آقایان و خانمها به یک مقدار مبتلا میشوند وهیچ زمینه ابتلای مهمی مربوط به ذات  و قومیت مخصوصی وجود ندارد. این حالت ناشی از سال‌ها حالت نامناسب بدن و اسپاسم ماهیچه ای گردن است. در زیر مثالهایی از دلایل خمیدگی گردن عنوان شده است. که میبتوانید در زمینه درمان قوس زیاد گردن به شما یاری برساند :

  • حالت نامناسب:  این مسئله غالبا در انسانهایی که ساعات زیادی با مشغول هستند، دیده می‌شود که موجب کشیدگی گردن می‌شود. دکتر قولنج ، فیزیوتراپی دراصفهان به حل این مشکل به شما یاری میرساند .این فشار روی ماهیچه های گردن است که موجب کشش ستون فقرات گردنی، که به آن وصل هستند، می‌شود. با گذشت زمان، حالت نامناسب قادر است باعث کجی ستون فقرات گردنی شود.درمان درمان قوس زیاد گردن را به گروه ما بسپارید .
  • پوکی استخوان:  حالتی است که دراشخاص سن بالا دیده می‌شود . که در آن استخوان سوراخ سوراخ تر می‌شود به خاطر اینکه فشردگی استخوان حذف میشود. شما میتوانید برای درمان پوکی استخوان به کلینیک دکتر قولنج ، فیزیوتراپی دراصفهان مراجعه کنید . از آنجا که سر، چند پوند وزن دارد، موجب وجود فشار روی استخوان‌های حساس می‌شود . که باعث ناهنجاری‌های ستون فقرات گردن می‌گردد. در شکل 2فیزیوتراپی دراصفهان میتوانید مشاهده کید . درمان درمان قوس زیاد گردن را به گروه ما اختصاص دهید .
  • اختلالات اسکلتی ماهیچه ای: بی نظمی های عضلانی و اسکلتی از قبل موجود، که گاهی در زمان تولد وجود دارند. و باعث ناهنجاری‌های استخوان درتمام بدن میشوند. این مسئله احتمال دارد حاوی آکندروپلازی، کیفوز و اسکولیوز باشد.
فیزیوتراپی دراصفهان دکتر قولنج

برای درک درمان قوس زیاد گردن ، ادامهی مقاله را بخوانید .

 

علائم

ناهنجاری‌های استخوان‌های گردن قادرند باعث تعداد بسیاری از نشانه‌های متفاوت شود. با احساب اینکه مناطق گردنی اعصاب با اهمیت که به مغز می‌روند و از مغز می‌آیند را در خود دارد.  برای رفع این مشکل میتوانید با ما ، Dr gholenj  فیزیوتراپی دراصفهان ، تماس بگیرید . مسائل مرتبط را گردن قادر است به علائم ناخواسته باعث شود، مثال‌هایی از این قبیل عبارتند از:

  • درد عصب
  • درد یا ناراحتی گردن
  • توانایی فیزیکی محدود
  • ضعف ماهیچه ای
  • وضعیت نا مناسب
  • خستگی
  • کمر درد
  • سر گیچه
  • سر درد

درمان در فیزیوتراپی دراصفهان :

با توجه به دلیل زمینه‌ای مورد مخصوص بی نظمی قوس گردن، درمان قوس زیاد گردن متفاوت خواهد بود. ولی داروهای آرام بخش‌های ماهیچه ای معمولا یک نقطه مشترک درمان هستند. درد بیشتر از انتظار باشد، احتمال دارد برای متوقف کردن از حرکت، از بریس استفاده شود. بهترین فرم درمان به شکل فیزیوتراپی خواهد بود. این درمان کمک خواهد کرد که حالت نادرست تصحیح شود.  به همین خاطر متخصصین فیزیوتراپی می‌دانند که چگونه به بهترین وضعیت قوس طبیعی گردن را بازگردانند. در همین حال، در موارد شدید ناهنجاری قوس گردن، احتمال دارد جراحی انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درمان ، با Dr gholenj  فیزیوتراپی دراصفهان تماس حاصل فرمایید .

 

عنوانقوس زیاد گردن
نام نویسندهمهدی جلالی
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه8 دقیقه
تعداد کلمات821

دسته‌بندی نشدهفیزیوتراپی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *