بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | در کف پا | دکتر قولنج

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان drgholenj


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان درد کف پا

درد کف پا 

درد پاشنه پا

علت های مختلف در قسمت کف پا

روش های درمان در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

شکل 2 درد کف پا

 

درد کف پا

زمانی که بافت های قوس پا برافروختگی پیدا کنند اصطلاحأ می گوییم دچار درد  قسمت کف پا شده ایم.

فشار وارده بر کف پا  بر اثر فعالیت بدنی به سمت جلو و عقب پاها باعث مشکل در شکل قوس پا می شود. در مجموعه ما بهترین فیزیوتراپی در اصفهان روش های درمانی متنوعی برای تصحیح شکل قوس کف پا وجود دارد.

رباط یا بافت کف پا پاشنه را به انگشتان متصل می کند. که وظیفه توزیع وزن مناسب پا را به عهده دارد و هر التهابی در این رباط ایجاد درد می کند. این در اغلب صبح هنگام بیدار شدن خود را نشان می دهد. ممکن است ما تا زمانی که آسیب نبینیم به فکر پاهای خود نباشیم. عضوی که همیشه بیشترین فشار بدن را تحمل می کنند.drgholenj   

درد پاشنه پا

معمولا  مربوط به استخوان این قسمت می شود که با استراحت دادن بهبود پیدا می کند. همچنین احساس سوزش و سیخ زدن را به اصطلاح خار پاشنه می‌گوییم. حال اینکه علت چیست؟

استخوان پاشنه غیر طبیعی رشد کرده که عمده دلیل کفش نامناسب است. که چند راهکار زیر برای درمان خار پاشنه و درد کف پا مفید است. و همچنین فیزیوتراپی در مجموعه دکتر قولنج نیز به شما برای رفع درد کمک می کند. در شکل 1 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان را مشاهده می فرمایید.

 

  • پد مخصوص برای پاشنه
  • کفش های طبی که با تجویز پزشک می باشد
  • استفاده از کفش های مناسب پا
  • یخ گذاشتن بر ناحیه درد
  • دارو و مسکن ها
  • استراحت کردن

 

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج

شکل 1 بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

drgholenj

علت های مختلف در قسمت کف پا

رباط کف پا پلانتا

بیشترین علت برافروخته شدن رباط پلانتا فاسیا هست که در وقتی صبح ها بیدار می شویم خود را نشان می دهد. علت این که در زمان خواب بودن این رباط و بافت ها منقبض و تنگ می شود و موقع بیدار شدن هنوز منقبض هستند. در  شکل 2 درد کف پا مشاهده می شود.

پیچ خوردگی یا رگ به رگ شدن کف پا

این امر زمانی اتفاق می افتد که پا ناگهان چرخش داشته باشد، پرش از ارتفاع و فرود اشتباه یا حتی در حال دویدن باشیم، که لیگامنت ها آسیب می بینند.

وقتی لیگامنت آسیب ببیند بلافاصله احساس درد می کنیم، تورم هم دیگر علامت است. غالبا با استراحت و بدون حرکت گذاشتن پا بهبود پیدا میکند. با ماساژ درمانی بهترین فیزیوتراپی در اصفهان این رباط بهبود پیدا می کند.

آرتروز

بیماری که برای تمام نقاط بدن رخ می دهد. در طولانی مدت دردهای مختلف، فشارهای مختلف، خشکی کف پا  دچار ساییدگی و تحلیل بافت پنجه و کف پا می شود.

ورود اشیاء به داخل بافت کف پا

اگر شیئی نوک تیز به پاشنه شما وارد شده باشد به مدت چند روز احساس درد کف پا برای شما به وجود می آید. ممکن است آن شیئ به عمق پا وارد شود که حتما باید به پزشک مراجعه کنید زیرا در این مورد خود درمانی شاید آسیب بیشتری به شما وارد کند.

درد کف پا دکتر قولنج

کل 2 درد کف پا

کم یا زیاد شدن وزن

کفش نامناسب و کوچک تر از پا

کفش باید از قوس پا محافظت کند، اندازه مناسب و میزان سفتی یا نرمی کفی باید مد نظر باشد.

مرکز دکتر قولنج با مشاوره به شما در انتخاب کفش مناسب و همچنین انجام روش های درمانی به شما برای درمان درد قسمت کف پا کمک می کند.

روش های درمان در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین درمان استراحت کردن است. موقعی که شما بخواهید روند بهبود را سرعت ببخشید با مراجعه به پزشک ما عالی ترین روش درمان مخصوص به خود رو از او دریافت کرده و هر چه سریع تر بهبودی خود را بدست می آورد.

فیزیوتراپی را آرام آرام بهبود می بخشد و علاوه بر آن انجام تمرینات کششی و حرکت های اصلاحی تجویز پزشک کمک کننده است. و همچنین با مراجعه به  ما  شما می توانید تمرینات مناسب خود را برای درمان دریافت کنید.

 

دیگر روش جراحی هست در صورتی که بعد از چند ماه اقدامات ما کارساز نبود در برخی موارد نادر جراحی کمک کننده است.

استفاده از دارو و تزریق هم به کاهش موقت درد کمک می کند که باید با تجویز پزشک باشد.

دکتر قولنج  drgholenj

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

عنوان مقالهدرد کف پا
نام و نام خانوادگیعلی رشیدی
دپارتماناوج شید
مدت زمان مطالعه7 دقیقه
تعداد کلمات700

اخبار فیزیوتراپی

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *