درمان با فیزیوتراپی-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان-دکتر قولنج

درمان با فیزیوتراپی


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان  را به شما ارائه مینماییم. کمردرد (LBP) یک مشکل بهداشت عمومی است و شیوع LBP در کودکان و نوجوانان در سال های اخیر افزایش یافته است. و به حدود 39 درصد از شیوع LBP در طول عمر در سنین 9 تا 16 سالگی با شیوع مشابه رسیده است. برای بزرگسالان در سن 18 سالگی این اتفاق رخ میدهد. وجود LBP در دوران کودکی و نوجوانی خطر ابتلا به آن را در بزرگسالی افزایش می دهد. کمردرد غیراختصاصی (NSLBP) شایع ترین نوع LBP است. استفاده به موقع از فیزیوتراپی کمر میتواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد. بنابراین مهم است که وجود اسپوندیلولیز و اسپوندیلولیستزیس را که ممکن است باعث LBP شود رد شود. از فیزیوتراپی 1 ستون فقرات دیدن نمایید.

فهرست سرتیترها

آیا درد کمر در بزرگسالی ریشه در نوجوانی دارد؟

آیا روش هایی از فیزیوتراپی در مورد درمان کمر درد وجود دارد؟

عوامل ابتلا به کمر درد (NSLBP) در نوجوانی چیست؟

مراحل ارزیابی در مورد درد ستون فقرات در نوجوانان چگونه است؟

هدف و نتیجه مطالعات درباره درد ستون فقرات از دوران نوجوانی چیست؟

نتیجه گیری درباره کمر درد در نوجوانان و بزرگسالان

سوالات متداول شما در رابطه با درد کمر در سنین مختلف

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی 1 ستون فقرات

فیزیوتراپی 2 کمر

فیزیوتراپی 3 مهره های کمر

آیا درد کمر در بزرگسالی ریشه در نوجوانی دارد؟

اگرچه راهبردهای مراقبت از پشت و پیشگیری از NSLBP در کودکان و نوجوانان با جزئیات کمتری نسبت به جمعیت بزرگسال مورد بررسی قرار گرفته است. دکتر قولنج در اصفهان فعالیت دارد. رویکردهای متفاوتی از فیزیوتراپی را می توان در پزشکی یافت. یکی از آنها از این واقعیت ناشی می شود که نوجوانان و والدین عموماً دانش کافی در مورد مراقبت از کمر ندارند و از این رو روش های مختلفی برای پر کردن این شکاف در علم پزشکی ایجاد شده است.

عنوانبهترین فیزیوتراپی در اصفهان
نویسندهعلی روستایی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1700 کلمه
مدت زمان مطالعه17 دقیقه

این دانش را می توان از طریق استفاده از بهداشت پاسچر (تئوری یا عملی) و از طریق تمرینات بدنی با هدف ایجاد دانش مراقبت از کمر آموزش داد. Drgholenj بهترین وبسایت مربوط به فیزیوتراپی است. داشتن دانش کافی در مورد مراقبت از کمر می تواند به کودکان و نوجوانان این توانایی را بدهد که سبک زندگی خود را به تنهایی تغییر دهند.

راه دیگر برای ارتقای مراقبت از کمر از طریق تغییر رفتار در فعالیت‌های روزانه است که در آن ممکن است کمر تحت تأثیر قرار گیرد. از جمله استفاده صحیح از کیف مدرسه و محدود کردن وزن آن به 10-15 درصد وزن کودک تغییر وضعیت یکنواخت، بلند کردن وزنه ها از روی زمین به طور مناسب، و بهبود وضعیت های نشستن و ایستادن برای دوره های طولانی. مجموعه ما مفتخر است که بهترین فیزیوتراپی در اصفهان هستیم. علاوه بر دانش، رفتار را می توان از طریق بهداشت وضعیتی و تمرینات بدنی مرتبط با مراقبت از پشت به منظور ایجاد مفاهیم آموخته شده آموزش داد.

آیا روش هایی از فیزیوتراپی در مورد درمان کمر درد وجود دارد؟

سایر روش‌های مورد استفاده در فیزیوتراپی برای بهبود مراقبت از کمر و پیشگیری از NSLBP در کودکان و نوجوانان، بهبود قدرت عضلات تنه از طریق تمرینات خاص است، برای این منظور، تمرینات باید با دستور و نظارت متخصص انجام شود. فیزیوتراپی کمر خیلی به درمان دردهای ستون فقراتی کمک شایانی می‌کند. به طور تدریجی، و می تواند توسط کودکان و نوجوانان تمرین شود. افزایش انعطاف پذیری همسترینگ نیز راه خوبی برای بهبود مراقبت از کمر است.

 

"فیزیوتراپی

فیزیوتراپی 1 ستون فقرات

در سال‌های اخیر، برخی مرورهای سیستماتیک در مورد این موضوع منتشر شده است. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان در تمامی قسمت های بدن تخصص دارد. برخی بر روی یک متغیر منفرد مانند وضعیت بدن تمرکز کرده‌اند. برخی شامل مقالاتی فقط در زمینه تربیت بدنی  بوده یا برخی شامل چندین متغیر مانند دانش هستند. و رفتار بدون تجزیه و تحلیل کمی. در یک متاآنالیز قبلی در سال 2012، اثرات درمان های فیزیوتراپی پیشگیرانه را بر دانش و رفتار تجزیه و تحلیل کرده اند. فیزیوتراپی کمر را با بهترین امکانات انجام می‌دهیم. Drgholenj در فیزوتراپی تمامی قسمت های بدن تخصص دارد. و از آن زمان تاکنون هیچ متاآنالیزی که اثرات درمان های فیزیوتراپی بر مراقبت از پشت کودکان و نوجوانان را کمی کند انجام نشده است. تصویر فیزیوتراپی 2 کمر را مشاهده کنید.

برای خواندن مقاله منوال تراپی مراجعه نمایید.

درک علت شناسی NSLBP مکرر در نوجوانان ممکن است بینشی در مورد NSLBP در بزرگسالان ارائه دهد. و تعیین کمیت علل و پیامدهای NSLBP در دوران کودکی برای درک کاملتر این مشکل اساسی است. شواهد اپیدمیولوژیک گسترده نشان داده است که هیچ دلیل واحدی برای NSLBP در دوران کودکی وجود ندارد. ما بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دارای بهترین امکانات برای کمک به شما بیماران گرامی هستیم. در عوض یک سری از شاخص های ریسک باعث افزایش خطر NSLBP می شود.

عوامل ابتلا به کمر درد (NSLBP) در نوجوانی چیست؟

به نظر می رسد خطر ابتلا به NSLBP چند عاملی است. اگرچه شواهد فعلی در مورد شاخص های خطر برای NSLBP با طبقه بندی موارد NSLBP محدود شده است. در فیزیوتراپی کمر به روز بودن دانش اهمیت به سزایی دارد. شاخص‌های خطر برای کودکانی که در طول زندگی شیوع NSLBP، 10، شیوع یک ماهه NSLBP، 14 NSLBP در شش ماه گذشته،  و بروز یک ساله NSLBP را تجربه کرده‌اند، شناسایی شده است.

 

"فیزیوتراپی

فیزیوتراپی 2 کمر

هنگام ارزیابی شاخص های خطر برای NSLBP در کودکان، منطق روشنی برای تمرکز بر زیر گروه کودکان مبتلا به NSLBP مکرر وجود دارد. زیرا این وضعیت منجر به عواقب ناتوان کننده بیشتری می شود. و ممکن است کمردرد بزرگسالی را دنبال کند. دکتر قولنج بالاترین کیفیت خمات را ارائه می کند. فقط تعداد کمی از تحقیقات به طور خاص فراوانی و شدت NSLBP را هنگام ارزیابی شاخص های خطر برای NSLBP در کودکان در نظر گرفته اند.

از موارد موجود در مورد شاخص‌های خطر برای NSLBP مکرر در کودکان، شواهد محدودی وجود دارد. که نشان دهد عوامل بیولوژیکی، مانند تحرک ستون فقرات و استقامت عضلات تنه، شاخص‌های خطر هستند. در عوض تمرکز بر عوامل روانی اجتماعی مانند سیگار کشیدن،  شغل پاره وقت، استرس در روان، و خستگی در صبح است. ما بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بهترین خدمات درمانی را به همه بیماران عزیز ارائه می نماییم. بنابراین هدف از این تحقیق ارزیابی شاخص‌های خطر بیولوژیکی برای کمردرد غیراختصاصی مکرر در نوجوانان بود.

مراحل ارزیابی در مورد درد ستون فقرات در نوجوانان چگونه است؟

مرحله اول مطالعه، یک بررسی مبتنی بر پرسشنامه بود که برای ارزیابی شیوع NSLBP طراحی شده بود. فیزیوتراپی کمر در نوجوانان بسیار به درمان بیماری های ستون فقراتی کمک می‌کند. از این مرحله اول، 42 نوجوان 14-16 ساله که معیارهای وجود NSLBP مکرر را برآورده می کردند، شناسایی شدند. NSLBP مکرر به عنوان اپیزودهای حاد مکرر که به صورت طلسم های متعدد تجربه می شد طبقه بندی شد. از 42 نوجوان، 28 نفر با شرکت در آن موافقت کردند و تمام تست ها را تکمیل کردند. Drgholenj بالاترین کیفیت فیزیوتراپی در اصفهان را ارائه می‌کند. تجزیه و تحلیل χ2 تفاوت معنی داری را در فراوانی یا پیامدهای درک شده NSLBP گزارش شده در پرسشنامه بین شرکت کنندگان رضایت و غیر رضایت نشان داد.

برای به دست آوردن نمونه بدون علامت، لیست کلاس ها مشاهده شد. و کودکان همجنس و در همان مدرسه با شرکت کنندگان علامت دار و که سابقه NSLBP را در پرسشنامه گزارش نکرده بودند. در مورد مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دارای بهترین خدمات با کمترین قیمت می‌باشد. در مجموع 39 کودک برای کسب رضایت از 28 کودک مناسب مورد بررسی قرار گرفتند. (دو مورد از مطالعه حذف شدند، زیرا در ادامه مصاحبه، سابقه NSLBP مشخص شد). نمونه فیزیوتراپی 3 مهره های کمر را مشاهده فرمایید.

هدف و نتیجه مطالعات درباره درد ستون فقرات از دوران نوجوانی چیست؟

هدف از مطالعه مورد شاهدی همسان فعلی ارزیابی شاخص‌های خطر بیولوژیکی برای NSLBP در نوجوانان بود. فیزیوتراپی کمر در کودکانی که دارای مشکلات ستون هستند لازم است. با توجه به هدف، مهم است که نه تنها اهمیت را در نظر بگیریم، بلکه در حین محاسبه خطای اندازه گیری، یافته ها را با اهمیت بالینی مرتبط کنیم. چهار شاخص خطر بیولوژیکی برای کمردرد مکرر شناسایی شد: دامنه حرکتی لگن، استقامت عضلات شکم، انعطاف پذیری کمر و خم شدن جانبی ستون فقرات است.

به نظر می رسد تحرک ستون فقرات یک شاخص خطر برای ایجاد NSLBP راجعه در جمعیت مورد مطالعه باشد. این یافته از گزارش های قبلی پشتیبانی می کند. در مطالعات بزرگسالان، پیشنهاد شده است که عضلات پشت از ستون فقرات زیرین در برابر خم شدن بیش از حد محافظت می کنند. و این محافظت با تحرک ضعیف کاهش می یابد. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بدون شک  ما هستیم. تحرک ستون فقرات را نمی توان به خطای اندازه گیری نسبت داد. بازیابی تحرک از طریق برنامه های ورزشی ممکن است در بزرگسالان مبتلا به کمردرد امکان پذیر باشد. در حالی که هیچ مدرکی دال بر این امکان در نوجوانان وجود ندارد.

دامنه حرکتی هیپ همچنین به عنوان یک شاخص خطر برای NSLBP راجعه شناسایی شد که از تحقیقات قبلی پشتیبانی می‌کند. اگرچه تجزیه و تحلیل واریانس دو طرفه تفاوت معنی‌داری بین گروه‌ها نشان نداد. به نظر می رسد این یافته نشان می دهد که دامنه حرکتی لگن کمترین اهمیت را در بین شاخص های خطر شناسایی شده دارد. فیزیوتراپی کمر برای تمامی کسانی که از درد کمر رنج می‌برند مناسب است. منطق علمی برای محدود بودن دامنه حرکتی مفصل ران وجود دارد. که یک شاخص خطر برای کمردرد است. زیرا انعطاف پذیری این مفصل وضعیت های حفظ ستون فقرات را تسهیل می کند.

 

"فیزیوتراپی

فیزیوتراپی 3 مهره های کمر

نتیجه گیری درباره کمر درد در نوجوانان و بزرگسالان

دامنه حرکتی لگن، استقامت عضلات شکم، انعطاف پذیری کمر و خمیدگی جانبی ستون فقرات بهترین پیش بینی کننده های NSLBP راجعه در گروهی از نوجوانان بودند. دکتر قولنج متخصص درمان های ستون فقرات است. افرادی که تحرک کمتری دارند. بسیار بیشتر احتمال مبتلا به این بیماری را دارد. این یافته نشان می‌دهد که این شاخص‌های ریسک، مهم‌ترین شاخص‌های ریسک بیولوژیکی هستند. در مقابل، قد نشستن، چاقی/اضافه وزن و بلوغ جنسی شاخص های خطر قابل توجهی در مطالعه حاضر نبودند. این شاخص های خطر، پتانسیل ورزش را به عنوان یک روش پیشگیری اولیه یا ثانویه شناسایی می کنند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بروزترین دانش را برای درمان به کار می برد.

سوالات متداول شما در رابطه با درد کمر در سنین مختلف

بزرگترین عامل به وجود آمدن بیماری های ستون فقرات چیست؟

نداشتن تحرکات در ستون فقرات و داشتن عادت های بد در نشستن از مهمترین عوامل دردهای ستون فقراتی است. با استفاده از فیزیوتراپی کمر میتوان آن را درمان کرد.

بهترین راه تشخیص NSLBP چیست؟

دامنه حرکتی لگن، استقامت عضلات شکم، انعطاف پذیری کمر و خمیدگی جانبی ستون فقرات بهترین پیش بینی کننده های NSLBP است.

چرا NSLBP را در نوجوانان بررسی می کنم؟

درک علت شناسی NSLBP مکرر در نوجوانان ممکن است بینشی در مورد NSLBP در بزرگسالان ارائه دهد.

اخبار فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *