بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | فیزیوتراپی در منزل را چگونه انجام دهیم6

فیزیوتراپی در خانه-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان-دکتر قولنج

فیزیوتراپی در خانه-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان یاکیفیت ترین خدمات فیزیوتراپی را ارائه می‌نماید. فیزیوتراپی یا حرکت درمانی یک روش درمانی است که به بیماران کمک می‌کند تا عملکرد و حرکت خود را بازیابند و در عین حال باعث بهبود و تسکین درد نیز می‌شوند. این می تواند برای افراد در هر سنی که شرایط پزشکی، بیماری یا آسیب هایی دارند که عملکرد طبیعی را دشوار می کند یا ممکن است قبل یا بعد از جراحی برای بازیابی عملکرد مورد استفاده قرار گیرد، مفید باشد. فیزیوتراپی همچنین تغییرات سبک زندگی فعال و سالم را برای بهبود سلامت و رفاه کلی ترویج می کند. برخی از تمرینات ساده از کشش و تقویت برای تقویت حرکت بدون درد استفاده می کنند. حتی اگر برای جراحی برنامه ریزی نشده اید یا در حال بهبودی پس از یک آسیب نیستید. از فیزیوتراپی 1 در منزل دیدن نمایید.

فهرست سرتیترها

اهمیت تمرینات کششی در فیزیوتراپی چقدر است و چگونه انجام شود؟

میزان اهمیت تمرینات استقامتی فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

حرکت های مخصوص پا برای تقویت کدام عضلات استفاده می شود

تمرینات بالا تنه چگونه انجام می شود و چه قسمت‌هایی را درگیر میکند

تمرین عضلات ساق پا برای رفع گرفتگی چگونه انجام می‌شود

نتیجه گیری درباره درمان فیزیوتراپی توسط پزشک و در منزل

سوالات متداول درباره انجام و روش های آن

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی 1 در منزل

فیزیوتراپی 2 در خانه

فیزیوتراپی 3 حرکتی

اهمیت تمرینات کششی در فیزیوتراپی چقدر است و چگونه انجام شود؟

گنجاندن تمرینات کششی و تقویتی در برنامه روزانه خود می تواند به شل کردن عضلات منقبض، تسکین دردهای جزئی کمک کند و به طور کلی احساس بهتری داشته باشید. Drgholej عالی ترین فیزیوتراپی در اصفهان است. ارائه کشش های مختلف برای هر منطقه ای که باعث نگرانی می شود، رایج ترین مداخله “در خانه” برای بیماران بوده است. حرکات کششی می تواند به کاهش درد، بهبود کارایی انقباض عضلانی و کاهش تنش در سیستم عصبی کمک کند.

عنوانبهترین فیزیوتراپی در اصفهان
نویسندهعلی روستایی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1600 کلمه
مدت زمان مطالعه16 دقیقه

فیزیوتراپی که به عنوان حرکت درمانی نیز شناخته می شود. یک تخصص درمانی مداوم است که از بیومکانیک یا اصول مکانیسم حرکت بدن، درمان دستی، ورزش درمانی، الکتروتراپی و غیره برای کمک به بهبود، حفظ و بهبود توانایی های حرکتی بدن بیماران کمک می کند. از قدرت و عملکرد آنها استفاده می کند. دکتر قولنج در تمامی روزهای غیر تعطیل آماده خدمت رسانی است. گاهی اوقات برای راحتی بیمار فیزیوتراپی در خانه انجام می شود.

فیزیوتراپیست ها به بیماران کمک می کنند تا از صدمات و ناتوانی های مختلف از کمر درد، گردن درد و زانو درد گرفته تا مشکلات رباط بهبود یابند.

میزان اهمیت تمرینات استقامتی فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

متداول ترین و بهترین ورزش بعدی که در خانه انجام می شود، تمرینات مقاومتی است که قدرت، استقامت و استقامت را در سیستم عضلانی و در قلب و ریه ها ایجاد می کند. ما بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بالاترین سطح خدمات را ارائه میکنیم. نشان داده شده است که تمرینات قدرتی بیشتر دردهای اسکلتی عضلانی (MSK) را کاهش می دهد. در زیر چند تمرین کششی و تقویتی آسان وجود دارد که می توانید برای بهبود عملکرد کلی، انعطاف پذیری، استقامت، عملکرد و سلامتی انجام دهید.

با استفاده از موقعیت پل، عضلات مرکزی و پشتی خود را فعال می کنید. فیزیوتراپی در منزل بسیار به شما در روند درمان کمک می‌کند. بریجینگ یک تمرین گرم کردن عالی است. انعطاف پذیری ستون فقرات را بهبود می بخشد و به بدن شما اجازه می دهد تا عضلات مرکزی و شکم خود را تقویت کند. تعادل را بهبود بخشد و می تواند به کاهش درد زانو، لگن و کمر کمک کند.

ورزش اسکات مسلماً یکی از اساسی ترین و اولیه ترین حرکات مورد نیاز برای بهبود عملکرد ورزشی، کاهش خطر آسیب و ارتقاء فعالیت بدنی مادام العمر است. ما بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دارای به روزترین علم برای کمک به شما بیماران هستیم. هنگامی که تمرین اسکات به درستی انجام شود، متابولیسم را افزایش می دهد، در برابر آسیب ها محافظت می کند، هسته مرکزی بدن را تقویت می کند و تعادل و وضعیت بدن را بهبود می بخشد. این ماهیچه های گلوتئال و عضلات مرکزی شما را به خدمت گرفته و به تقویت آنها کمک می کند. اما، مهم است که به خاطر داشته باشید که انجام اسکات پس از آسیب‌ها و جراحی‌های خاص زانو ممکن است مضر باشد و همچنین ممکن است یک منع مصرف باشد. Drgholej به شما در امور دردهای موضعی کمک میکند.

فیزیوتراپی زانو-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان-دکتر قولنج

فیزیوتراپی زانو

فیزیوتراپی 1 در منزل

حرکت های مخصوص پا برای تقویت کدام عضلات استفاده می شود

ربایش لگن حرکتی است که باعث دور شدن پای شما از بدن می شود. رباینده های ران ماهیچه هایی هستند که از استخوان ران به سمت لگن کشیده می شوند و هنگام راه رفتن، ایستادن یا انجام فعالیت بدنی از آنها حمایت می کنند. فیزیوتراپی در منزل برای تقویت این عضلات به ما این امکان را می دهد که کارهای روزانه خود را راحت تر انجام دهیم. انجام منظم این تمرین می تواند به شما کمک کند از درد و آسیب لگن، زانو و کمر جلوگیری کنید. تصویر فیزیوتراپی 2 در خانه را مشاهده فرمایید.

این تمرین به عنوان ورزش چهارپا نیز شناخته می شود. برای بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بودن سال ها تلاش شبانه روزی انجام داده ایم. سگ پرنده یک ورزش خانگی ساده است که ماهیچه های ستون فقرات را تقویت می کند، ثبات را فراهم می کند، عضلات مرکزی بدن را تقویت می کند و می تواند به تسکین کمردرد کمک کند. قدرت عضلات مرکزی، لگن، شانه و پشت شما را بهبود می بخشد. همچنین وضعیت و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد. دکتر قولنج به شما برای انجام تمرینات کمک می‌کند. این یک تمرین عالی برای بهبود ثبات، حرکت و قدرت در ناحیه کمر و لگن است.

یک تمرین لانژ خوب می تواند به شما کمک کند تا یک هسته قوی تر و پایدارتر بسازید. همچنین یک ورزش یک طرفه در نظر گرفته می شود که یک طرف بدن خود را بیشتر از طرف دیگر تمرین می دهد. فیزیوتراپی در منزل دارای اهمیت بسیاری برای درمان سریعتر است. این به شما در دستیابی به تعادل و هماهنگی مناسب بدن کمک می کند. لانژ نسبت به سایر تمرینات مانند اسکات و ددلیفت فواید تثبیت بسیار بیشتری دارد.

برای خواندن مقاله درمان کمر درد به آن مراجعه نمایید.

تمرینات بالا تنه چگونه انجام می شود و چه قسمت‌هایی را درگیر میکند

این تمرین با تقویت عضلات بالاتنه، افزایش متابولیسم و بهبود تناسب اندام قلبی عروقی به سلامتی شما کمک می کند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان میتواند به انجام صحیح، این تمرین برای تقویت کمر و شکم به شما کمک می کند. ژست کودک کشش تدریجی و پیشرونده ای را برای عضلات پشت، لگن، زانو و مچ پا ایجاد می کند. همچنین به کشش قسمت بالایی پشت و عضلات کتف شما کمک می کند. این ژست می تواند به شما در رفع مشکلات کمردرد کمک کند.

 

فیزیوتراپی کمر-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان-دکتر قولنج

فیزیوتراپی کمر

فیزیوتراپی 2 در خانه

کشش کبرا که با نام بوجاناسانا نیز شناخته می شود، اگر در حین خم شدن به سمت جلو از کمردرد رنج می برید، یک ورزش عالی است. این تمرین باعث افزایش باز شدن کمر شما می شود. برای فیزیوتراپی در منزل باید حتما با پزشک هماهنگ باشید. روی ماهیچه های دهانه رحم در بانوان کار می کند و سینه شما را برای تبادل تنفسی بهتر باز می کند. نمونه فیزیوتراپی 3 حرکتی را مشاهده کنید.

تمرین عضلات ساق پا برای رفع گرفتگی چگونه انجام می‌شود

عضلات سفت ساق پا می تواند منجر به گرفتگی و درد در حین راه رفتن یا انجام سایر فعالیت های عملکردی شود. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بالاترین استانداردهای بین المللی را در کار خود استفاده می‌کند. کشش ساق پا می تواند انعطاف پذیری را بهبود بخشد و بر چرخه راه رفتن شما با از سرگیری فعالیت های تحمل وزن طبیعی تأثیر مثبت بگذارد. Drgholej بهترین خدمت رسانی در اصفهان را انجام می‌دهد. شما می توانید این کارها را به روش های مختلفی انجام دهید، از جمله استفاده از تکیه گاه دیوار یا صندلی یا حتی روی پله ها!

شما باید تمرینات فیزیوتراپی در منزل را تحت نظر انجام دهید و در صورت ایجاد درد و ناراحتی آن را متوقف کنید. در اغلب موارد، مدت زمانی که طول می کشد تا وضعیت شما بهبود یابد به آسیب یا درد و تعهد شما به انجام تمرینات بستگی دارد. اگر درد شما ادامه دارد و در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می کند، برای یک رژیم ورزشی شخصی تر با بهترین فیزیوتراپی در اصفهان مشورت کنید.

 

فیزیوتراپی لگن-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان-دکتر قولنج

فیزیوتراپی لگن-بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

فیزیوتراپی 3 حرکتی

نتیجه گیری درباره درمان فیزیوتراپی توسط پزشک و در منزل

ثابت شده است که تمرینات فیزیوتراپی راهی بسیار مفید برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب‌ها و دردهای موضعی مرتبط با انواع بیماری‌ها هستند. فیزیوتراپیست دکتر قولنج متخصصان پزشکی با تجربه بالا هستند که از اینگونه تمرینات برای تقویت عضلات و بهبود عملکرد فیزیکی بیماران خود استفاده می کنند. این کارشناسان مشکلات فرد را ارزیابی می کنند. آنها سپس بهترین برنامه تمرینی فیزیوتراپی را برای بهبود سریع او در نظر گرفتند. این حرکات از حرکات ساده تا حرکات و وضعیت های سطح بالا را شامل می شود. این حرکات به ترمیم بدن و بازیابی عملکردهای کامل بدن کمک می کند. درست مانند مصرف داروها، تنها در صورتی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید که طبق تجویز پزشکتان آن‌ها را مصرف کنید. از بهترین فیزیوتراپی در اصفهان برای انجام حرکات درمانی میتواند کمک بگیرید.

سوالات متداول درباره انجام فیزیوتراپی در منزل و روش های آن

آیا فیزیوتراپی همان ماساژ است؟

خیر. فیزیوتراپی یک رویکرد علمی برای حل مشکلات عضلانی و استخوانی است. در حالی که درمان ممکن است شامل چند تکنیک ماساژ مانند باشد، این روش‌ها کاملاً از نظر آناتومیکی متمایل هستند.

حرکت سگ پرنده به کدام قسمت ها کمک می‌کند؟

سگ پرنده یک حرکت خانگی ساده است که ماهیچه های ستون فقرات را تقویت می کند.

برای کمر درد چه حرکتی را انجام بدهیم؟

کشش کبرا که با نام بوجاناسانا شناخته می شود بسیار موثر است.

اخبار فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *