اختلال کنترل ادرار

بی‌اختیاری ادرار به دفع غیرارادی ادرار گفته می شود. جلوگیری از ادرار مدتی  اتفاق می‌افتد. که فشار داخل مثانه از فشار ناشی از تون عضلات صاف و مخطط مجرای ادراری بالاتر رود. بی‌اختیاری ادرار می‌تواند عامل مهمی در کاهش چگونگی زندگی به‌شمار رود.

بسیاری از افراد مسن بی‌اختیاری ادرار را به عنوان نشانه‌ای از سن بالا می‌پذیرند و به دکتر رجوع نمی‌کنند. اما در واقع بی‌اختیاری ادرار تظاهری از یک بیماری سابقه‌ دار است. و گاه موقت بوده و خودبخود رفع می‌شود. اما در بیشتر موارد مزمن و پیشرونده است. بی‌اختیاری ادرار موقت می‌تواند به دنبال زایمان ایجاد شود.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را ارائه کرده است.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.اما زمان  رزرو نوبت خیلی دیر به دیر است.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

بی اختیاری ادرار در دوران بارداری و پس از آن از چه نوعی است ؟

بی اختیاری ادرار در زمان بارداری از نوع استرسی می باشد. افزایش فشار در مثانه سبب بی اختیاری ادرار می شود. زمانی که بی اختیاری ادرار نوع استرسی در شخص رخ می دهد. اسفنگتر مثانه با اختلال روبرو می شود. و کارایی خوبی ندارد ، در نتیجه مثانه در نگه داری ادرار دچار مشکل می شود .

علت بی اختیاری ادرار در زمان بارداری چیست ؟

علت بی اختیاری ادرار در زمان بارداری معمولا به علت بیش فعال بودن مثانه است ، در زمان بارداری لوله ای که ادرار را کنترل می کند تحت تاثیر قرار گرفته در نتیجه شخص به بی اختیاری ادرار دچار می شود .

با مراجعه بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آیا همگی بی اختیاری ادرار نیاز به انجام عمل جراحی دارند ؟

خیر – با تکنیک های جدیدی که برای بی اختیاری ادرار ارائه شده است ، می توان بدون جراحی نیز بی اختیاری ادرار را درمان نمود .

بسته به شدت و نوع بی اختیاری ادرار درمان آن متفاوت است .

 

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *