فیزیوتراپی دراصفهان | پیچیدگی مچ پا

پیچ خوردگی مچ پا در زمان پیچانده شدن غیر معمول این خطه تولید میگردد. با کشیدگی رباط های سفت بافتی که به مراقبت از استخوان های مچ پا یاری مینمایند همگام میباشد. لیگامنت ها به استحکام مفاصل و حرکت پیش از اندازه آن ها یاری مینمایند. پیچ خوردگی هنگامی پیش می آید که رباط ها ملزم به حرکت پیش از محدوده بکر خود باشند. این قضیه در بسیاری از جنبه ها حاوی خدشه دیدن رباط ها در بخش بیرونی مچ پا میگردد. درمان پیچ خوردگی پا به مقدار صدمه دیدگی منوط میباشد. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. من بابت حل مشکلم از دکتر شیربان و تیم حرفه ای ایشان تشکر مینمایم.

آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند بسیار راضی بودم.زیرا پای من بسیار بد پیچ خورده بود و این کلینیک مکل من را حل کردند. این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.

آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

من برای پیچ خودگی مچ پایم به دکتر قولنج مراجعه کردم اما مشکل من حل نشد و من ناراضی بودم!

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

وقت بخیر خانمی 61 ساله هستم که مچ پایم پیچ خوده و پوکی استخوان هم دارم آیا باید برای درمان خود حتما اقدام به جراحی کنم؟

اخرین راه برای شما جراحی میباشد که باید برای متوجه شدن این قضیه میتوانید به کلینیک دکتر شیربان مراجعه کنید تا درمان خود را شروع و برنامه درمانی خود را دریافت نمایید.

مچ پای من در اثر حادثه ای درگیر آسیب دیدگی شده است و بسیار درد دارم، آیا مشکلم حل می شود یا باید حتما جراحی نمایم؟

باید ابتدا معاینات پزشکی رو ی شما انجام پذیرد و شما با مراجعه به کلینیک دکتر شیربان میتوانید درمان خود شروع کنید. اگر درمان ها برای شما تاثیر گذار نبود راه جراحی پیش گرفته میگردد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

drgholenjبهترین فیزیوتراپی دراصفهانپیچیدگی مچ پادرمان پیچیدگی مچ پادکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *