افرادی که با دویدن و حرکات ورزشی زیاد سر و کار دارند معمولا دچار آسیب دیدگی ربات صلیبی میشوند. ربات صلیبی یکی از ربات هایی است که بین مفاصل زانو قرار دارد. و نقش بسیار مهمی در حرکات زانو بازی میکند. زمانی که فعالیت فرد بسیار شدید باشد احتمال آسیب دیدگی بسیار زیاد است. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان پیشنهادات خوبی برای حفظ سلامتی بدن دارد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را جناب دکتر شیربان همراه با تخصصی و حرفه ای ترین تیم به بیماران خود ارائه می دهد.بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
زهرا کریمی
واقعا مدتی بود که از درد مفاصل زانو عذاب میکشیدم. به لطف خدا و دکتر شیربانی تونستم دوباره به زندگی عادی برگردم کلینیک ایشون قطعا بهترین فیزیوتراپی دراصفهان است.
شایان حکیم الهی

همیشه از خدا برای آقای دکتر و تیم ایشون آرزوی سلامتی دارم. از خدمات و برخورد ایشون بسیار راضی بودم. ممنونم

محمدرضا محمدیانی

سوالات رایج بیماران

آیا درمان رباط صلیبی همیشگی است؟

اگر به دقت و تحت نظر متخصص باشد میتوان امیدوار بود که درمان همیشگی خواهد بود.

آیا چرخش ناگهانی زانو باعث میشود که ربات صلیبی آسیب ببیند؟

اتفاقا جرخش زانو یکی از دلایل اصلی آسیب دیدگی رباط صلیبی است.

نشانه آسیب دیدن رباط صلیبی جیست؟

از نشانه های بارز ربات صلیبی صدا دادن زانو هنگام حرکت است. همچنین به تورم و درد زانو و احساس ناتوانی در انداختن وزن روی زانو است.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آسیب ورزشیزانو

dr gholenjاسیب جسمیبهترین فیزیوتراپ در اصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهانپارگی ربات صلیبیدرد زانودکتر قولنجربات صلیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *