سندروم پای بیقرار (RLS) که به آن بیماری ویلیس اکبوم (Willis-Ekbom) نیز نامیده می‌شود. نوعی پریشانی خواب است. که احساس ناخوشایندی را در بدن و به‌ویژه در پاها به وجود می آید. و فرد مبتلا به این بیماری در پاهای خود حس ناخوشایندی دارد. این احساسات ناخوشایند باعث می‌شود.

که فرد تمایل شدیدی به حرکت دادن عضو درگیر داشته باشد. این حالت به‌ویژه پس از رفتن به رختخواب صورت می گیرد. و موجب کم خوابی می‌شود. و به همین دلیل این بیماری ازاختلالات خواب به‌شمار می‌رود. علل ایجاد این بیماری، دلایل  مختلفی دارد که باید آنها را درنظر بگیریم. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. این کلینیک بسیار شلوغ است و زمان برای نوبت گرفتن خیلی دیر به دیر است.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
این کلینیک تمام تلاش خود را می کند که سندرم پای بی قرار را درمان کند. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند. که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند. در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

چه کسانی به سندروم پای بیقرار مبتلا می شوند؟

حدود 10 درصد مردم به سندروم پای بیقرار یا RLS مبتلا هستند. حدود 2 تا 3 درصد آنها دچار علائم متوسط تا شدید هستند. که کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

چه عاملی باعث بروز سندروم پای بیقرار می شود؟

علت بروز سندروم پای بیقرار ناشناخته است. متخصصان فکر می کنند که RLS با چگونگی استفاده مغز از دوپامین و آهن در ارتباط است. ژنتیک نیز یکی دیگر از عوامل بروز این بیماری است. با مراجعه به بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آیا سندروم پای بیقرار به خودی خود بهبود پیدا می کند؟

در برخی موارد سندروم پای بیقرار به خودی خود برطرف می شود. اما این بهبودی به ندرت رخ می دهد. در حقیقت اکثر اوقات این نوع سندروم ها به مرور زمان بدتر می شوند. برای افرادی که بیماری دیگری باعث بروز این سندروم شده. درمان بیماری عامل به بهبود سندروم کمک می کند.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان سندروم پای بیقراردرمان سندروم پای بیقرار در اصفهاندرمان سندروم پای بیقرار دراصفهاندکتر قولنج