متاتارسالژی (درد زیر پنجه پا) صدمات رایجی است که ناشی از فشار و کار زیاد با پا می‌باشد. این آسیب با درد و التهاب بخش توپی پا همراه است. که اغلب نه به عنوان یک بیماری خاص، بلکه به عنوان علائم عوارض دیگر قلمداد می‌شود.

چه کسانی بیشتر در معرض خطر هستند؟

در کشور ما صدمات پنجه پا از جمله متاتارسالژی در ورزشکارانی شایع است. که ورزش‌های پربرخورد مرتبط با دویدن یا پرش را انجام می‌دهند. این ورزشکاران در معرض آسیب جلوی پا قرار دارند. ورزشکاران دو و میدانی در معرض بالاترین سطح نیروهای آسیب‌زا به جلوی پا قرارمی‌گیرند. بسیاری از ورزشکاران در زمینه‌های دیگر، از جمله تنیس، فوتبال و فوتبال، اغلب دچار جراحات قسمت جلوی پا می‌شوند.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
زمان برای نوبت گرفتن خیلی دیر به دیر است. امابه جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

تعداد مراجعه کننده ها به این کلینیک زیاد است این نشان می دهد که دکتران توانمندی دارد.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

چه کسانی بیشتر در معرض خطر درد زیر پنجه پا هستند؟

ورزشکاران در معرض خطر آسیب جلوی پا قرار دارند. ورزشکاران دو و میدانی در معرض بالاترین سطح نیروهای آسیب‌زا به جلوی پا قرارمی‌گیرند.

چه موقع باید به پزشک مراجعه کرد؟

درد شدید به ویژه در هنگام راه رفتن ، تورم شدید ، تغییر در حس پاها به ویژه احساس سوزن سوزن شدن یا از دست دادن حس پاها ، ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزمره پس از ۷۲ ساعت است. مراجعه به بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

علت معمول درد در بخش زیرین پنجه پا چیست؟

علت معمول این عارضه پوشیدن کفش نامناسب می‌باشد. کفشی که با شکل پا همخوانی نداشته باشد. اما فعالیت‌های شدیدی مانند دویدن و یا پریدن نیز می‌توانند عامل بروز متاتارسالژی باشند.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرد زیر پنجه پادرمان درد زیر پنجه پادرمان درد زیر پنجه پا در اصفهاندرمان درد زیر پنجه پا دراصفهاندکتر قولنج