شانه یک سیستم پیچیده شامل سه استخوان(ترقوه، بازو و کتف) و چهار  مفصل جناغی ترقوه­ای و اخرمی ترقوه­ای (مفصل بین ترقوه و آکرومیون کتف)، مفصل گلنوهومرال (مفصل اصلی شانه که شامل مفصل بین کتف و سر بازو می­باشد)  و اسکاپولاتوراسیک (مفصل بین کتف و قفسه سینه)  است. تحرک و ثبات مجموعه شانه تحت تاثیر یکپارپگی، تعامل و اثر متقابل بین عضلات و این مفاصل می باشد.

مفصل شانه یکی از مفاصلی است که آسیب آن نسبتاً شایع می­باشد. آسیب­های حاد شانه بیشتر در اثر ضربه مستقیم یا سقوط روی دستی که کنار بدن قرار گرفته، می­باشد. آسیب­های مزمن شانه در فعالیت­هایی که در آن­ها از دست­ها استفاده مفرط می­شود شایع است. مفصل شانه به علت دامنه حرکتی زیاد و سه محوره بودن در معرض آسیب می­باشد. درد شانه ممکن است در زمان حرکت دادن شانه و یا هنگام ثابت بودن آن احساس شود. درد شانه ممکن است موقتی بوده و با گذشت زمان از بین برود و یا مزمن باشد و در طولانی مدت وجود داشته باشد. به طور کلی عوامل و شرایط مختلفی در بروز آسیب و درد شانه موثر هستند.

شایعترین دلایل درد شانه شامل موارد زیر است:

  • آرتروز شانه
  • افتادگی شانه
  • درد جلوی شانه
  • دررفتگی مکرر شانه
  • شانه یخ زده
  • کشیدگی تاندون شانه
  • محدودیت حرکتی شانه

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات برای درمان درد شانه ارائه می دهد.

آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند

این کلینیک تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خوبی را ارائه دهد. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء  بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.

آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

با سلام خانمی 30 ساله هستم که مدتی است از کمر درد رنج می برم و بیرون زدگی سیاتیک دارم آیا باید برای درمان خود حتما اقدام به جراحی کنم؟

مناسب ترین شیوه برای درمان دیسک کمر و مشکلات این چنینی جراحی می باشد. اما درمان هایی مانند تزریق ژل بین مهره ها نیز وجود خواهد داشت. اگر که این درمان ها برای شما کارساز نبود می توانید جراحی را انجام دهید.

من بدنساز هستم و بدنسازی را به صورت حرفه ای انجام می دهم اما پس از مدتی متوجه پارگی دیسک خود شدم.پس از مراجعه به پزشک گفتند با انجام فیزیوتراپی بهبود پیدا میکنم.آیا بعد از بهبود خود می توانم دوباره ورزش را به صورت حرفه ای انجام دهم یا خیر؟

بله شما می توانید بعد از بهبود خود دوباره این کار را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که اگر دچار این مشکل شدید استعداد ذاتی دارید و ممکن است بعد ها دو مرتبه به این درد مبتلا شوید. بنابراین با رعایت کامل نکات و ملاحظات خاص دوباره ورزش کنید.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

مهره 5 و 4 کمر من دچار آسیب دیدگی شده است اما درد شدیدی را در کمر خود احساس نمی کنم.تنها مشکلم دردی است که در لگن خود احساس می کنم.آیا با لیزر مشکلم حل می شود؟

باید ابتدا معاینات پزشکی رو ی شما انجام پذیرد. انا با توجه به اینکه دردی را احساس نمی کنید درمان لیزر برای شما مناسب است.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

دردشانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *