درد تیرکشنده دست

تراپیست ها بی حسی و التهاب، ورم کردن دست،درد های دائم را از اصلی ترین دلایل درد دست بیان می کنند.کسانی که این علائم را دارند باید سریعا به پزشک مراجعه کنند.برخی از افراد می خواهند بدانند که آیا علت این عارضه از بیماری خاصی نشئت می گیرد و یا اینکه با استراحت قابل حل شدن است.برای اینکه علت این مشکل را متوجه شوید بهتر است به فیزیوتراپی دراصفهان مراجعه کنید. درد هایی که در اثر ضربه به دست ایجاد می شود معمولا ریسک و خطری را برای فرد ندارد.اما اگر درد هایی که موضعی هستند و یا اینکه بی حسی را در انگشتان خود احساس می کنید بهتر است با پزشک معالج خود در میان بگذارید تا راه حل مناسبی را برای شما ارائه دهد.

image
از درد موضعی دست مدتی بود که رنج می بردم. با مراجعه به فیزیوتراپی دراصفهان توانستم مشکل درد خود را حل نمایم.
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
از خدماتی که در این فیزیوتراپی به بیماران خود ارائه می دهند بسیار راضی هستم. مراجعه به این فیزیوتراپی در کاهش درد های من بسیار موثر بود.واقعا از زحماتی که دکتر شیربان و کادر حرفه ای ایشان برای من کشیدند سپاسگزارم.
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

مهم ترین علائم درد تیر کشنده دست کدام است؟

سوزش دست،التهاب و بی حسی از مهم ترین علائم این عارضه می باشد.اگر هرکدام از این علائم را احساس کردید هر چه سریعتر به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

معالجه این عارضه به چه صورت است؟

به طور معمول درمان این عارضه با نرمش و تمرین هایی که تراپیست ها به شما ارئه می دهند قابل حل شدن می باشد.نیاز به عمل جراحی ندارد.فقط فرد بیمار باید به توصیه های تراپیست خود گوش کند تا درد های او بهبود یابد.با مراجعه فیزیوتراپی دراصفهان می توانید نسبت به حل مشکل خود اقدام نمایید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد دست

dr gholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرد تیر کشنده دستدرمان درد تیر کشنده دستدکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان