کشیدگی تاندون شانه

به طور معمول رشته هایی که به شکل طناب هستند و ماهیچه ها را به استخوان ها متصل می کنند تاندون گفته می شود.این تاندون ها باعث جا به جایی حرکت از ماهیچه ها به سمت استخوان می شود.گاهی اوقات به دلیل حرکت دادن مداوم و پی  در پی اندام ها التهاباتی در این رشته ها به وجود می آید که به آن التهاب تاندون گفته می شود.این عارضه ممکن است که در تمامی سنین اتفاق بیافتد و فرد را درگیر کند.این عارضه بیشتر در سنین بالاتراز 40 سال اتفاق می افتد چرا که در این سنین خاصیت کشسانی تاندون ها کم شده و با کوچکترین فشار به این رشته ها پاره می شود.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
خدمات ارائه شده در این کلینک بهترین کیفیت ممکن را دارند و با تیم حرفه ای که دارند به راحتی می توانید اعتماد کنید و درمان های خود را به آن ها بسپارید.فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
رضا دادخواه
دانشجو
به علت ورزش های سنگینی که انجام می دادم چندین بار تاندون هایم دچار کشیدگی شد.  با مراجعه به فیزیوتراپی دکتر قولنج درمان های مناسبی را به ارائه دادند که باعث بهبود درد هایم شد.کمال تشکر را از ایشان و همکارانشان دارم.
عطیه مولایی
ورزشکار

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

شیما کلباسی
شاغل

علائم پارگی تاندون دست چیست؟

از علائمی که ممکن است پی از پارگی تاندون شانه برای شما اتفاق بی افتد سستی در حرکت دادن شانه ،درد هنگام حرکت دادن شانه ،ورم خفیف روی  نشانه های پاره شدن تاندون شانه می باشد.

درمان پارگی تاندون دست به چه صورت است؟

برای درمان این عارضه باید جراحی کنید و بعد از اینکه جراحی کردید باید نزد تراپیست بروید تا ما بقی درمان خود را با درمان های پزشک تراپیست خود جلو ببرید و راهکار هایی که او به شما توصیه می کند را انجام دهید.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

مدت زمان ترمیم تاندون دست چقدر است؟

برای بهبود کامل تاندون شانه مدت زمان 12 هفته لازم است که کاملا این عارضه بهبود یابد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد دست

dr gholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان تاندون شانهدکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان