آیا یکی از پاهایتان بلندتر از دیگری است؟ آیا احساس می کنید مدام از یک طرف وزن بیشتری متحمل می شوید؟ خوب ، به احتمال زیاد به دلیل انحراف لگن است. و خبر خوب این است که می توان آن را اصلاح کرد. اما ابتدا باید آن را شناسایی کنیم ، بدانیم چه عواملی باعث آن می شود و چگونه ممکن است در بیومکانیک طبیعی بدن شما اختلال ایجاد کند. با مراجعه به فیزیوتراپی دراصفهان میتوانید ریشه مشکل خود را پیدا کنید و نسبت به درمان آن اقدام کنید.

image
من برای انحراف لگن به این کلینک فیزیوتراپی مراجعه کردم.توانستم مشکلم را رفع کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.به شما نیز توصیه می کنم برای درمان درد های خود به این کلینک مراجعه کنید.جرا که بهترین فیزیوتراپی دراصفهان است .
خانم کریمی
کارمند
بهترین فیزیوتراپی دراصفهان از لحاظ پرسنل و تخصص است.به سرعت مشکل شما را شناسایی کرده و درمان های مناسب را برای عارضه های شما ارائه می کند.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

جناب دکتر شیربان به همراه کادر تخصصی و حرفه ای که دارند برای بیماران خود بسیار وقت می گذراند تا آن ها به بهبودی کامل برسند.از این بابت از ایشان کمال تشکر را دارم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

تشخیص انحراف لگن به طور معمول به جه روشی است؟

تشخیص انحراف لگن معمولا با استفاده از عکس برداری و سی تی اسکن انجام می گردد.استفاده از روش های دیگر برای تشخیص این عارضه مناسب نمی باشد چرا که ممکن است علت درد عوامل دیگری باشد.

چه مشکلاتی ممکن است بعد از انحراف لگن برای شخص به وجود بیاید؟

معمولا وجود این عارضه سبب کمر درد،و بی حس شدن پا ها میشود.این عارضه معمولا فشار زیادی را به کمر وارد می کند .زمانی که به پزشک مراجعه می کنید کارهای لازمه را برای درمان و معالجه شما انجام خواهد داد. با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آیا این عارضه با فیزیوتراپی قابل حل می باشد؟

تراپیست ها می توانند با راهنمایی شما در انجام حرکت هایی که در طول روز انجام می دهید و هم چنین با دادن برنامه هایی که شامل  تمرینات خاص و انجام دادن حرکات کششی می باشد به شما کمک می کند تا مجددا تحرک  خود را به دست آورید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آسیب ورزشی

انحراف لگنبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان انحراف لگندکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *