آسیب های مفصل مچ پا شایع هستند. آسیب هایی مثل شکستگی و پیچ خوردگی و این صدمات گرچه در بیشتر مواقع خوب میشوند. ولی در بسیاری اوقات در دراز مدت موجب صدمه غیر قابل برگشت در غضروف مفصلی شده. که شرایطی به نام آرتروز یا استئوآرتریت یا ساییدگی مفصلی را به وجود می آورد.

علائم آرتروز یا استئوآرتریت مچ پا چیست

مهمترین علامت ساییدگی مفصل مچ پا درد است. این درد در ابتدا خفیف بوده و در حین فعالیت بدنی به وجود می آید.

پس از زمانی شدت درد زیاد میشود. درد در ابتدای شروع ورزش و کار بدنی زیاد بوده. و با گرم شدن بدن درد از بین میرود. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات برای بیماران ارائه می دهد. من واقعا سپاس گذارم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
هزینه ویزیت آن گران است. اما به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند. در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

پسر ۱۷ ساله که حین دویدن دچار پیچ خوردگی مچ پا شده است. به اورژانس مراجعه کرده است. درد و تندرنس در طرف خارجی مچ پا همراه با کبودی مختصر دارم.

رادیوگرافی رخ و نیمرخ مچ پا لازم دارد. احتمالا در اثر چرخیدن مچ پا به خارج (pronation) این حادثه ایجاد شده است. شایعترین مفصل بدن در بزرگسالان که دچار sprain می گردد مچ پا است. در اکثر موارد ۳-۲ هفته باندکشی و استفاده از داروی ضد التهاب کافی است.

چه زمانی می‌توانم ورزش و کار خود را از سر بگیرم؟

در صورتی که بتوانید وظایف کاری خود را بدون خطر انجام دهید، می‌توانید چند روز پس از انجام عمل به کار خود بازگردید. بیشتر افراد باید حداقل به مدت یک یا دو هفته از کار خود دست بکشند. پس از انجام عمل آرتروسکوپی مچ پا می‌توان به ورزش‌های حرفه‌ای بازگشت. ولی قبل از این کار باید حداقل ۴ تا ۶ هفته استراحت کرد. با مراجعه به بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می توانید اجازه این کار را از دکتر بگیرد .

علائم آرتروز یا استئوآرتریت مچ پا چیست؟

مهمترین علامت ساییدگی مفصل مچ پا درد است. این درد در ابتدا خفیف بوده و در حین فعالیت بدنی به وجود می آید.

 

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

آرتروز مچ پابهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان آرتروز مچ پا در اصفهاندرمان آرتروز مچ پا دراصفهاندکتر قولنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *