4 نوع فیزیوتراپی شانه تمرینات و بیماری ها مانند ارتروز شانه تاندون

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان - فیزیوتراپی شانه تمرینات و بیماری ها مانند ارتروز شانه - دکتر قولنج

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان شانه یک روش درمانی غیر دارویی است. که برای بهبود عملکرد و کاهش درد و تنگی در منطقه شانه استفاده می‌شود. این روش شامل تمرینات و حرکات مختلف برای تقویت عضلات.

افزایش انعطاف پذیری، بهبود حرکت مفصل شانه و کاهش التهاب است. بهترین فیزیوتراپ اصفهان شانه معمولاً توسط فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی انجام می‌شود. و با هدف بهبود کامل عملکرد شانه، افزایش قابلیت حرکت و کاهش درد صورت می‌گیرد.

فیزیوتراپی شانه یک روش درمانی غیر دارویی است. که برای درمان مشکلات شانه مانند درد، سفت شدن و کاهش حرکت استفاده می‌شود. این روش با استفاده از تمرینات و تکنیک‌های خاص. بهبود عملکرد عضلات و افزایش قابلیت حرکت شانه را به دست می‌آورد.

فهرت عناوین

مدت زمان17 دقیقه

سه قسمت مهم شانه که باید بدانید عبارتند از

کتف

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان – فیزیوتراپی شانه تمرینات و بیماری ها مانند ارتروز شانه – دکتر قولنج

فیزیوتراپی 1کتف

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان کتف شامل تمریناتی برای بهبود عملکرد و ثبات کتف (تیغه شانه) است. این می تواند به ویژه برای افرادی که درد شانه یا اختلال عملکرد دارند مفید باشد. فیزیوتراپیست شما ممکن است تمریناتی را برای تقویت عضلات اطراف کتف، بهبود وضعیت و ترویج الگوهای حرکتی بهتر توصیه کند. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان انها همچنین ممکن است. از روش هایی مانند یخ یا گرما درمانی، سونوگرافی یا تحریک الکتریکی برای کمک به مدیریت علائم شما استفاده کنند. مهم است که با یک فیزیوتراپیست مجاز همکاری کنید. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان که بتواند یک برنامه درمانی شخصی. برای شما بر اساس نیازها و اهداف خاص شما ایجاد کند. ایا پزشک شما را به فیزیوتراپیست ارجاع داده است؟

استخوان بازو

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان برای استخوان بازو (استخوان بازو) می تواند. دکتر قولنج برای افرادی که اسیب یا جراحی را تجربه کرده اند مفید باشد.

تمرینات و تکنیک های فیزیوتراپی توصیه شده خاص ممکن است بسته به ماهیت و شدت اسیب یا جراحی متفاوت باشد. به طور کلی، فیزیوتراپی برای استخوان بازو ممکن است.

شامل تمرینات برای بهبود دامنه حرکت، تقویت عضلات اطراف شانه و بازو و کاهش درد و التهاب باشد. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان شما همچنین ممکن است از روش هایی مانند یخ یا گرما درمانی.

سونوگرافی یا تحریک الکتریکی برای کمک به مدیریت علائم شما استفاده کند. مهم است که با یک فیزیوتراپیست مجاز همکاری کنید.

ترقوه

فیزیوتراپی 2ترقوه

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان اگر شکستگی ترقوه دارید، فیزیوتراپی نیز ممکن است.

فیزیوتراپی می تواند به بهبود دامنه حرکت، کاهش درد و التهاب و تقویت عضلات اطراف شانه و ترقوه کمک کند. فیزیوتراپیست شما همچنین ممکن است. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان از روش هایی مانند یخ یا گرما درمانی.

سونوگرافی یا تحریک الکتریکی برای کمک به مدیریت علائم شما استفاده کند. مهم است که با تیم مراقبت های بهداشتی خود همکاری کنید. و توصیه های انها را برای درمان و بهبودی دنبال کنید. drgholenj ایا پزشک شما را به فیزیوتراپیست ارجاع داده است؟

برخی از تمرینات فیزیوتراپی شانه عبارتند از موارد زیر

• بهترین فیزیوتراپ اصفهان تمرینات گسترش دادن: با استفاده از دستگاه‌های خاص، عضلات و بافت‌های نرم شانه گسترش داده می‌شوند.
  • تمرینات قوام دادن: دکتر قولنج با استفاده از وزن‌ده ها و تجهيزات خاص، عضلات قوي تر مي شود.
  • تمرینات کار با پروانه: با استفاده از پروانۀ کوچک، حرکت های دقيق را بالا ببرید.
  • بهترین فیزیوتراپی در اصفهان تمرینات کار با فلاسک. فلاسك های آب برای تقویت عضلات شانه و افزایش قابلیت حرکت استفاده می‌شوند.
  • تمرینات کار با توپ: با استفاده از توپ، عضلات شانه و گردن تقویت می‌شوند.
  • تمرینات کار با بندهای مخصوص: بندهاي خاص براي بهبود قابليت حرکت و افزايش قدرت عضلات شانه استفاده مي شود.
  • بهترین فیزیوتراپ اصفهان تمرینات کار با دستگاه‌های الکترونیکی: دستگاه های الکترونیکی برای بهبود عملکرد عضلات و افزایش قابلیت حرکت شانه استفاده می‌شوند.

بیماری های فیزیوتراپی شانه عبارتند از موارد زیر میباشد

آرتروز شانه

این بیماری باعث تخریب و ساییدگی غضروف شانه می‌شود. که باعث درد، سفت شدن و محدودیت حرکت در شانه می‌شود.

بهترین فیزیوتراپ اصفهان ارتروز شانه یک بیماری مفصلی است که با تخریب و آسیب به بافت های مفصل شانه همراه است. این بیماری معمولاً در افراد بالای ۵۰ سال و در افراد با تاریخچه طولانی از فعالیت های جسمانی سنگین رخ می‌دهد.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان علائم این بیماری شامل درد، سفت شدن و کاهش حرکت در مفصل شانه است. درمان این بیماری شامل تغذیه مناسب، فعالیت های فیزیک درست، داروهای ضد التهاب غیراستروئید و در صورت لزوم جراحی است.

التهاب تاندون روتاتور

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این بیماری باعث التهاب و تحلیل تاندون های روتاتور منجر به درد. سفت شدن و محدودیت حرکت در شانه می‌شود. تاندون روتاتور وضعیتی است. که بر عضلات و رباط‌های شانه تأثیر می‌گذارد. و عمدتاً در نتیجه فشار مداوم بر عضلات و رباط‌های اطراف مفصل رخ می‌دهد. بهترین فیزیوتراپ اصفهان تاندون روتاتور می تواند در نتیجه آسیب های ورزشی یا تصادفات رخ دهد و ممکن است. منجر به درد شدید شانه و مشکل در حرکت شود. بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بیمار ممکن است نیاز به فیزیوتراپی و داروهای مسکن داشته باشد.  در برخی موارد ممکن است برای ترمیم رباط های پاره شده نیاز به جراحی داشته باشد.

کپسولیت عصبی

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این بیماری باعث التهاب و تحلیل کپسول مفصل شانه می شود. که باعث درد، سفت شدن و محدودیت حرکت در شانه می شود.

آسپراسین

این بیماری باعث خشک شدن. و تحلیل غضروف فضای بین استخوان های قسمت فوقانی پشت سر استخوان قاعده گردنبندها (AC) مشابه است.

بهترین فیزیوتراپ اصفهان که باعث درد، سفت شدن و حرکات محدود کف دست. معمولاً افرادی را در 40 سالگی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شکستگی استخوان شانه

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این بیماری باعث شکستگی استخوان شانه می شود. که باعث درد، سفت شدن و محدودیت حرکت در شانه می شود.

فیزیوتراپی تمرینات طبی شانه عبارتند : از موارد زیر

• تمرینات گرم کننده

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان این تمرینات شامل حرکاتی است. که برای گرم کردن عضلات و آماده سازی آنها برای تمرینات بعدی انجام می‌شود.

به عنوان مثال، دست‌های خود را به سمت بالا ببرید و سپس به طور آهسته و پیوسته به پایین بازگردانید.

• تقویت عضلات شانه

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان این تمرینات شامل حرکاتی است.

که به منظور تقویت عضلات شانه و افزایش قدرت آن‌ها انجام می‌شود.

drgholenj به عنوان مثال، با دست‌های خود روی دیوار چسبیده و با فشار دادن به دیوار، عضلات شانه را تقویت کنید.

• تمرینات افزایش حرکت

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این تمرینات شامل حرکاتی است که به منظور افزایش حرکت در مفصل شانه و جلوگیری از سفت شدن آن صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال، با دست خود را در جهت‌های مختلف بالا و پایین ببرید و سپس به طور آهسته بازگردانید.

• تمرینات تعادل

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این تمرینات شامل حرکاتی است که به منظور بهبود تعادل و کنترل عضلات شانه انجام می‌شود.

به عنوان مثال، با دست خود را در جلوی بدن خود نگه دارید. و سپس به طور آهسته به سمت چپ و راست حرکت دهید.

• تمرینات کششی

بهترین فیزیوتراپ اصفهان این تمرینات شامل حرکاتی است.

به عنوان مثال، با دست خود را در پشت سر خود قرار داده. و سپس با دست دیگر آن را به سمت پایین کشید.

فیزیوتراپی تمرینات گرم کردن شانه عبارتند از موارد زیر

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان مطمئنا، در اینجا چند نمونه از تمرینات گرم کردن شانه وجود دارد که می توانید انجام دهید:

• دایره بازو: ایستادن با پاهای خود را لگن عرض از هم جدا بازوهای خود را در دو طرف خود را. به ارامی بازوهای خود را به طرفین و بالای سر خود بالا ببرید. بهترین فیزیوتراپ اصفهان و دایره های کوچکی را با بازوهای خود ایجاد کنید. 10 حلقه در هر جهت انجام دهید.
  • فرشتگان دیوار: ایستادن با پشت خود را در برابر یک دیوار و پای خود را لگن عرض از هم جدا. بهترین فیزیوتراپ اصفهان بازوهای خود را تا ارتفاع شانه بالا ببرید و ارنج های خود را خم کنید. تا دست های شما به سمت سقف اشاره کنند. به ارامی بازوهای خود را تا انجا که می توانید به دیوار بکشید، سپس انها را به ارتفاع شانه پایین بیاورید. 10 تکرار انجام دهید.
  • بهترین فیزیوتراپ اصفهان رول شانه: ایستادن با پاهای خود را لگن. دکتر قولنج عرض از هم جدا و بازوهای خود را در دو طرف خود را. به ارامی شانه های خود را در یک حرکت دایره ای به جلو بچرخانید، سپس انها را به عقب برگردانید. 10 حلقه در هر جهت انجام دهید.

بهترین فیزیوتراپ اصفهان به یاد داشته باشید که با حرکات ملایم شروع کنید.

و به تدریج با گرم شدن عضلات خود شدت ان را افزایش دهید.

همچنین مهم است که به بدن خود گوش دهید و اگر درد یا ناراحتی را تجربه کردید، متوقف شوید.

نتیجه گیری برای مقاله فیزیوتراپی شانه میباشد که در بالا خواندید

شما با بشخشی از فیزیو تراپی شانه اشنا شدید. که میتوان گفت شانه سه قسمت است.

drgholenj ترقوه – کتف – استخوان بازو که در صورت اسیب دیدن میتوانید.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان مراجه فرمایید. با برخی از تمرینات ان اشنا شدید.

مانند: قوام دادن و با فلاسک. با بشترین بماری های این مقاله اشنا شدید مانند:

آرتروز شانه – التهاب تاندون روتاتور. کپسولیت عصبی – آسپراسین – شکستگی استخوان شانه.

تمرینات طبی فیزیوتراپی شانه: تقویت عضلات شانه – تمرینات افزایش حرکت.

سوالات متداول برای مقاله فیزیوتراپی شانه میباشد سه سوال

1. آرتروز شانه چیست؟

بهترین فیزیوتراپ اصفهان ارتروز شانه یک بیماری مفصلی است

1. تمرینات کششی چیست؟

شامل حرکاتی است که به منظور کشش دادن عضلات شانه و جلوگیری از فشار و نقص در مفصل شانه انجام می‌شود.

1. رول شانه چیست؟

ایستادن با پاهای خود را لگن. عرض از هم جدا و بازوهای خود را در دو طرف خود را.

به ارامی شانه های خود را در یک حرکت دایره ای به جلو بچرخانید. سپس انها را به عقب برگردانید. 10 حلقه در هر جهت انجام دهید.

اخبار فیزیوتراپی