فیزیوتراپی دراصفهان و تعریف بیماری آرتروز: آرتزور یک بیماری پیش رونده و کاهنده است که در همه ی بیماران به غضروف ها و مفصل های ستون فقرات آسیب می زند. ومفصل ها را دچار فرسایش می کند. کسانی که مبتلا به دیسک کمر هستند امکان ابتلای آن ها به آرتروز بسیار بالاست. چرا که دیسک ها دیگر قادر به تحمل ضربات وارد شده نیستند و نمی توانند از سایش مفصل ها جلوگیری کنند. علامت این عارضه گرفتگی کمر در اوایل صبح و هنگام بیدار شدن است. تقریبا همه ی آرتروز ها شبیه یکدیگر هستند در تخریب مفاصل اما نقطه ای که هر فردی ممکن به آن مبتلا شود متفاوت است. برای همین در آرتروز کم باید بسیار مواظب بود که آسیب را کنترل کرد چرا که حساس ترین بخش بدن است.

فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image

خدایا شکر که با شما آشنا شدم وگرنه از درد کمر دیگه نمیدونستم چیکار کنم. در کمترین زمان درد کمتر شد و الان هنوز تخت درمان دکتر شیربان هستم. فیزیوتراپی دکتر قولنج فیزیوتراپی دراصفهان بهترینه

آقای عزتی
کارمند

از وقتی متوجه آرتروز کمر شدم خیلی دچار استرس و نگرانی شدم. تا اینکه با معرفی یکی از دوستان به مطب دکتر قولنج مراجعه کردم و الان در سلامت کامل هستم. درمان هایی به روز این کلینیک منو شگفت زده کرد. ممنون از زحمات شما

لیلا یوسفی
کارمند
ممنون از دکتر شیربان که همیشه در دسترس بودند و کمک بسیاری کردند. که من خیلی سریع بهبود پیدا کنم و به فعالیت های ورزشی سابق خودم برگردم.
ساسان ملکی
بازیکن تیم فوتبال

سوالات رایج بیماران

سلام من 4 0ساله هستم آرتروز کمر داشتم خوب شده و الان میخوام بدونم این عارضه دوباره هم ایجاد می شود؟

سیستم ایمنی بدن به طوری که خود قسمت های آسیب دیده را اصلاح می کند. اما اگر رفتار ما با آن قسمت آسیب دیده مثل گذشته بدون مواظبت باشد شک نکنید که دوباره دچار بیماری خواهد شد. پس بهترین راه درمان هر بیماری مواظبت از بدن با اصلاح نوع نشستن و راه رفتن می باشد.

من فیوتبالیست هستم و بر اثر ضربه دچار درد کمر و آرتروز شدم. آیا پس از بهبود و درمان درد می تونم مثل گذشته ورزش کنم؟

بله حتما اگر مراقب و مواظب خود باشید می توانید پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید.با مراجعه به دکتر فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید و امیدوار باشید به زودی در سلامت کامل خواهید بود.

طول دوره درمان برای کمر درد چه میزان است؟

معمولا بین یک تا دو ماه است اما باز هم بسته به پشتکار شما برای بهبودی دارد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آرتروز

آرتروز کمربهترین فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان کمر درددکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهانکمر درد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *