آرتروز شانه از مریضی های رایج مفصل شانه هست که با درد ، التهاب و محدودیت حرکات شانه آشکار میشود.

آرتروز شانه وقتی اتفاق می‌ افتد که غضروف پوشاننده اطراف مفصل شانه به دلایلی گرفتار تخریب و آسیب دیدگی شود. در این شرایط استخوان ها در محل مفصل شانه برروی هم ساییده شده و علائم آرتروز را تشکیل می دهد.

ساییدگی استخوان ها برروی هم سبب تشکیل درد و محدود کردن حرکات شانه می شود. گذشت زمان باعث تشکیل خارهای استخوانی نیز در محل مفصل شانه شده که خود عاملی در تشدید علائم بیمار است.

مفصل شانه و زانو به سبب فعالیت زیاد بیشتر از بقیه مفاصل بدن دچار آرتروز و آسیب دیدگی می شوند.

آرتروز شانه همانند بقیه ارتروزها بیشتر به سبب فعالیت های تکاری و در افراد میانسال و سالمند رخ می دهد.

فیزیوتراپی یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمانی است. با رجوع به کلینیک فیزیوتراپی خوب و یا بصورت فیزیوتراپی در خانه می توان از آن نفع برد.بهترین فیزیوتراپی در اصفهان بهترین خدمات را ارائه میدهد.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image

فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. من از این درمانگاه بسیار راضی هستم

آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند

هزینه بسیار بالایی دارد امابه جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.

آقای یوسفی
من از این کلینک راضی نبودم
آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

اگر تاندونهای روتاتور کاف شانه پاره باشند آیا حرکات شانه تغییر می کند ؟

ممکن است حرکات شانه کامل باشد ولی در انتهای حرکات مثل بالابردن بالای سر ، درد داشته باشد و گاهی بیمار را از خواب بیدار کند. بعضی موارد بویژه مواردی که بدنبال ضربه پارگی ایجاد شده باشد. در ابتدا سبب کاهش شدید حرکات و درد شدید می شود. که باید هر چه زودتر عمل جراحی انجام شود. هر چند به مرور زمان ممکن است علایم بهبودی نسبی یابند و مریض به اشتباه تصور کند. بهبود یافته ولی علایم کاملا برطرف نمی شود.

آرتروز شانه چیست؟

شانه از دو مفصل به نام های آکرومیوکلاویکولر (AC) وگلنوهومرال ساخته شده است. مفصل AC در نوک تیغه ی شانه قرار گرفته و ناحیه ای است. که استخوان ترقوه یا کلاویکل به آکرومیون متصل می شود.

مفصل گلنوهومرال به ناحیه ای گفته می شود. که بخش بالایی استخوان بازو یا هومروس، به تیغه ی شانه یا اسکاپول متصل می شود. ایجاد آرتروز در مفصل AC شایع تر است.با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آرتریت (آرتروز) شانه چگونه ایجاد می شود؟

در آرتریت شانه ابتدا غضروف نرم می شود سپس ترک هایی در سطح ایجاد میشود. سپس شروع به “فیبریلات” می کند ، و در آخر آن را از بین می برد. تا سطح استخوان در معرض دید خود قرار گیرد. در نتیجه توانایی خود را برای عملکرد به عنوان یک سطح صاف را از دست می دهد.

غضروف به یکباره تمام سطح استخوان را دریک مفصل نمی پوشاند بلکه درقسمت های مختلف بامقدارمتفاوت می پوشاند.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

دردشانه

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان آرتروز شانهدرمان آرتروز شانه در اصفهاندرمان آرتروز شانه دراصفهاندکتر قولنج