پیچ خوردن مچ پا یکی از رایج‌ترین صدمات وارده به مچ و قوزک پا است. و قادر است پیچیده و به شدت دردناک باشد. هنگام ابتلا به پیچ خوردگی مچ پا، ما باید در مورد دلایل و انواع پیچ خوردگی بررسی کنیم. راه‌های درمان و آنچه در مدت درمان و توان‌بخشی انتظار می‌رود صورت بگیرد. و همچنین راه‌های پیشگیرانه برای کمک به جلوگیری از صدماتی که ممکن است. به مچ پا وارد شود اطلاعاتی داشته باشیم.

برای درمان پیچ خوردگی مچ پا اندکی به عمل جراحی نیاز می‌شود. بسته به درجه آسیب‌دیدگی امکان پذیر است به شما توصیه شود. یک وسیله پلاستیکی که قابل باز و بسته کردن است. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک بهترین خدمات را  ارائه می دهد. بنده از ایشان و تیم حرفه ای ایشان تشکر و قدردانی میکنم. اما دیر به دیر نوبت می دهند.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
این کلینیک بهترین خدمات را ارائه میدهد به جرئت می توانم بگویم. که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی تمام سعی و تلاش خود را می کنند. که بهترین خدمات  را برای بنده ارائه می کنند. در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

علت پیچ خوردگی مچ پا چیست؟

بیشتر پیچ خوردگی‌ها در هنگام ورزش رخ می‌دهند. این موضوع به‌خصوص در ورزش‌هایی که پریدن و احتمال پا روی پای کسی گذاشتن وجود دارد. بیشتر است.

نزديک به دوسال پيش مچ پاي من پيچ خورد و درمانش نکردم. يه مدت بعد دوباره پيچ خورد شديدتر از قبلي رفتمم عکس گرقتم. و دکتر گفت چيزيش نيست…ولي الان حدود دوساله که پام يه فشاري بهش مياد درد ميگيره. ميخوام بدونم. که به جراحي نياز داره يا نه…راهي به غير از جراحي….و به شکل اوليه خودش بازميگرده؟

با ارتوکین تراپی بهبود می یابید. با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

من فوتبالیستم ویه یکسال هستش مچ پام که پیچ خورده بود رو درمان کردم. ولی تو مسابقات ناخودآگاه مچ پام پیچ میخوره. و مثل اول میشه باید چیکار کنم ؟

با روش ارتوکین تراپی، خون شما گرفته شده و با کیت های ارتوکین، سرم ضد التهاب را استخراج کرده و مجدداً تزریق میکنیم. و بعد از اون توانبخشی فعال کمک زیادی به شما خواهد کرد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

بهترین فیزوتراپی دراصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهانپیچیدن مچ پادرمان پیچیدن مچ پادرمان پیچیدن مچ پا در اصفهاندرمان پیچیدن مچ پا دراصفهاندکتر قولنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *