پارگی مینیسک پا معمولا در افرادی به وجود می آید که حرکات ورزشی مربوط به پا را انجام میدهند. درد و ناراحتی این پارگی بستگی به شدت پارگی مینیسک دارد. معمولا این عارضه در کنار اتفاقات دیگر زانو مثل پارگی رباط صلیبی رخ میدهد. با بهترین فیزیوتراپی در اصفهان همراه باشید تا به شما بگوییم پارگی مینیسک زانو معمولا یک غضروف نرم بین استخوان های زانو است و باعث ایجاد نرمی بین استخوان ها میشود.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. واقعا دکتر شیربان بهترین فیزیوتراپی در اصفهان هستند. کمال تشکر را از ایشان دارم و همیشه برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

رضا عزتی
خواستم از جناب آقای دکتر شیربان تشکر کنم بابت صبوری و اخلاق حرفه ای ایشون. همیشه موفق و پیروز باشید. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
مرتضی یوسفی
اخلاق و تخصص دکتر واقعا قابل تحسین است. نهایت تشکر و سپاسگزاری رو از ایشون دارم. دکتر قولنج واقعا بهترین فیزیوتراپی در اصفهان هستند.

 

شاهین قنواتی

سوالات رایج بیماران

چه چیزی باعث پارگی مینیسک پا میشود؟

وارد شدن ضربه به قسمت جلویی زانو باعث این عارضه میشود. مثل زمانی که یک فوتبالیست برای گرفتن توپ به سمت جلو شیرجه میزند.

آیا ممکن است با بالا رفتن سن مینیسک پا پاره شود؟

با بالا رفتن سن غضروف های زانو دچار فرسودگی میشوند و در نتیجه ضعیف تر میشوند. و با کوچکترین ضربات ممکن است مینیسک دچار پارگی شود.

چه شغل هایی باعث پارگی مینیسک میشود؟

مشاغل و فعالیت هایی که مستلزم پریدن و یا چمباتمه زدن هستند، با گذشت زمان و به تدریج موجب تضعیف عملکرد غضروف مینیسک خواهند شد . مثل لوله کش ها یا نصاب فرش و موکت

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

آسیب ورزشیزانو

dr gholenjبهترین فیزیوتراپیبهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهانپارگی مینیسک زانودرد زانودکتر قولنجمشکلات زانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *