قوز شست یا هالوکس والگوس

قوز شست پا یا هالوکس والگوس چیست؟

از پدیده های رایج که ممکن است به وجود بیاید انحراف شست پا می باشد .این معضل و مشکل بیشتر در بانوان رایج تر است.هالوکس هم معنای شست و والگوس به معنای منحرف به سمت خارج می باشد.پوشیدن کفش نامناسب از جمله دلایل مبتلا شدن به این مشکل است.کفش هایی که برای پا تنگ است می تواند این مشکل را تشدید کند.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
قوز شست پا مدتی بود که راه رفتن را برایم مشکل کرده بود. با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی در اصفهان توانستم تا حد زیادی این درد را بهبود ببخشم. با تشکر از جناب دکتر شیربان و تیم تخصصی
سیما اکبری
خانه دار
اگر به دنبال فیزیوتراپی هستید که بهترین خدمات را به شما ارائه کند کلینک دکتر شیربان بهترین گزینه برای شما می باشد.
سارا گرجی
کارمند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند.در این جا از تمام زحمات ایشان تشکر میکنم.

مهتاب معتمدی
دانشجو

سوالات رایج بیماران

آیا با مراجعه به فیزیوتراپی این مشکل قابل حل خواهد بود؟

بله صد در صد شما می توانید با مراجعه به فیزیوتراپی تا حد زیادی این مشکل را بهبود ببخشید. تنها در صورتی گه بعد از مراحلی که توسط تراپیست انجام میپذیرد و مشکل شما حل نشد اقدام به جراحی می شود.

درمان های انحراف شست پا به چه صورت است؟

مهم ترین راه جلوگیری از اینکه به این معضل دچار نشوید دقت در انتخاب کفش است.کفشی را انتخاب کنید که به اندازه پنجه های پاهای شما باشد و بیش از حد تنگ نباشد..با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آیا جراحی می تواند به طور کامل این مشکل را حل کند؟

باید ابتدا معاینات پزشکی رو ی شما انجام پذیرد.در ابتدا سعی می شود که با درمان های غیر جراحی این مشکل را حل کنند در صورتی که این روش ها کارساز نبود جراحی می شود که مشکل شما به طور کامل حل می گردد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد مچ پا

dr gholenjبهترین فیزیوتراپی در اصفهاندرمان انحراف شست پادکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهانهالوکس والگوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *